• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Baramats

Audemars
2-Faktor
Bra kämpat fellow OWGM-mikros! Äntligen fick jag montera denna på armen, härlig klocka!
ED94E144-857F-4110-8B5B-188FA9599132.jpeg
 

Kreacon

Audemars
Funderar på en SM GMT antingen batman eller pepsi. Alltid dragits mer åt batman-hållet, men tycker samtidigt att pepsi är skitsnygg och kanske något mer iögonfallande.. för den inre exhibitionisten. Behöver smakråd! Vad säger panelen? 😇
Båda! En till sommaren och en till hösten?
Batman är roligare men pepsin är somrigare. Kan man få den lite blekt för en peng extra?
 

LennyK

Panerai
Dra pungen i gruset vilken käftsmäll!
Haft Oris fantasier i många år men aldrig blivit av tyvärr.. Nu har jag en ny favorit!
Stor anledning till uteblivet köp är de jag fastnat för alltid vart så jäkla stora.. Hur stor är den där?
Tack broder. Den här är rejäl pjäs på 51 mm. Luggarna är väldigt korta dock, och den är i titan, så den är inte så farlig
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Såg denna tråden nyss:
30 klockor på 30 dagar.
Ett helt normalt beteende för ett antal personer här i tråden :)
Vi borde väl klara få ihop ett gäng från mikrotråden?
Inget märkligt beteende alls faktiskt :cigar:
 

v0n

Patek
2-Faktor
Jamen nu har man ju tid att hänga i lite andra trådar nu när mars är över! 😁
Kan ba säga att den här jäkeln är så jäkla bra! Lite tråkig i designen kanske, men funkar till allt! Tar alla band.
20210401_110947.jpg
Kul att du inte kan släppa det "fina" gröna bandet tycker jag, allt för att bli påmind...kvack kvack 😂
 
Topp