Tackar tackar! Kan väl tillägga att det bara är tavlan (prototyp btw) som är ny, återvinning är bra för...miljönAlltså, så förbannat snygg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar tackar! Kan väl tillägga att det bara är tavlan (prototyp btw) som är ny, återvinning är bra för...miljönAlltså, så förbannat snygg!!
Lorier är ett hett tips. Jänkarna verkar ha förstått att mindre storlekar går hem i stugorna, kolla även in Traska, Nodus m.flMen ni microfantaster. Är ute efter en micro med lite udda design i 36-38mm. Nån som har nå tips?
Räknade med det. Om du vill fortsätta återvinningen och ta dig an andra projekt, så tar jag gärna över den där..Tackar tackar! Kan väl tillägga att det bara är tavlan (prototyp btw) som är ny, återvinning är bra för...miljön
Det beror på vad du menar med udda design, men jag tycker ju Boldr vet hur man gör en annorlunda boett i mindre storlek. Har du kollat på den som ligger på K&S?Men ni microfantaster. Är ute efter en micro med lite udda design i 36-38mm. Nån som har nå tips?
hehe, jadå det kommer mer. Just denna har blivit min lilla försökskanin och varit med länge så den vågar jag inte släppa iväg (pga rasrisk )Räknade med det. Om du vill fortsätta återvinningen och ta dig an andra projekt, så tar jag gärna över den där..
Men du är preciiis rätt man att fixa det ju! Så, komsi, komsi..hehe, jadå det kommer mer. Just denna har blivit min lilla försökskanin och varit med länge så den vågar jag inte släppa iväg (pga rasrisk )
Ja, varje gång den åker på så undrar jag varför jag vill sälja den. Oerhört tilltalande estetiskt. Kanske är därför den inte är såld änDen är så jäkla lyckad i designen och den ser att sitta toppenbra på din arm. Jag saknar min, även om den var för liten för mig.
Får man fråga vad det var som knasade?Hej nu är jag tillbaka från service. Hoppas jag är hel.
Japp, gängorna på skruvade kronan. Pressar man och våldar när man ska skruva blir det knas. Kronan är fjäderbelastad så man ska först hitta rätt läge (enkelt) och sen skruva.Får man fråga vad det var som knasade?
Aha, så det gängas om då, eller får man ny krona/krontub?Japp, gängorna på skruvade kronan. Pressar man och våldar när man ska skruva blir det knas. Kronan är fjäderbelastad så man ska först hitta rätt läge (enkelt) och sen skruva.
Ganska ofta problem på begagnade Superman. Kostar 150:- i service, dvs frakt om det är garanti kvar.
Alla ska hänga här, det är sen gammaltFår man vara här inne med en Scurfa eller måste man hänga i lilla Scurfatråden?
Men släpp det här gängandet nu! Ta det i pmAha, så det gängas om då, eller får man ny krona/krontub?
Du kan vara gäng men det låter rimligt. Förresten kallas det kärlek och inget annat, hejMen släpp det här gängandet nu! Ta det i pm
Traska Commuter i grön var inte fel. Loriern 36 är ju snygg men då föredrar jag nog BB36:an på typ alla punkter.Lorier är ett hett tips. Jänkarna verkar ha förstått att mindre storlekar går hem i stugorna, kolla även in Traska, Nodus m.fl
Har kikat på Boldr men faller inte riktigt för dom.. Vet inte vad de är. En sån där klocka ja vill tycka om men gör bara inte de.Det beror på vad du menar med udda design, men jag tycker ju Boldr vet hur man gör en annorlunda boett i mindre storlek. Har du kollat på den som ligger på K&S?
Avslutad - Boldr field medic I
Säljer en cool liten kronograf från Boldr. 38mm. Mecaquartz. Lite info om klockan finner ni i denna länk: https://www.boldrsupply.co/collections/field-medic/products/field-media-i Har ni frågor så är det bara att skicka iväg ett meddelande.klocksnack.se
BB36 är fin inget snack (haft en), samtidigt en betydligt större peng för en ganska tråkig mainstream sportklocka utan AR (störde ihjäl mig på just den biten).Traska Commuter i grön var inte fel. Loriern 36 är ju snygg men då föredrar jag nog BB36:an på typ alla punkter.
Jo absolut inget som sticker ut, men gillar formen på den mer.BB36 är fin inget snack (haft en), samtidigt en betydligt större peng för en ganska tråkig mainstream sportklocka utan AR (störde ihjäl mig på just den biten).
Riktigt fin, perfekt till sommaren..Varit och hämtat ett paket
Blev riktigt nöjd! Grymma färger och finish, skön länk och lagom storlek och vikt.
Jepp, gäller att hänga på låset på vissa av godbitarna. Finns flera stycken nöjda Haliosägare här i trådenJo absolut inget som sticker ut, men gillar formen på den mer.
Men den här skojar man fan inte bort!
Jäkligt snygg!
Dock nog inte helt lätt att få vantarna på.UNIVERSA
ORDERING DETAILS TECHNICAL DETAILS OTHER PRICING: USD$995 (MAY BE SUBJECT TO CHANGE) SHIPPING: Canada: Free / USA: $25 / Everywhere else: $65 Series II currently in production. We are working on a new dial as well as a number of refinements to the case and bracelet. Working towards a 2024...halioswatches.com
Ser riktigt schysst ut och färgerna är juVarit och hämtat ett paket
Blev riktigt nöjd! Grymma färger och finish, skön länk och lagom storlek och vikt.