Kreacon
Guld
Wow.Nytt in!
En månads väntan med postnords unika kunderbjudande med lagring i Nedeländerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow.Nytt in!
Vilken stänkare! Kul med en så unik pjäs med!Nytt in!
Nytt in!
Riktig hårding! Snygg.Fick paket, ingen lång väntan alls med tanke på att det skickades igår...
Nu ska jag bara vänja mig vid den lilla storleken Tur att den väger lite i alla fall
Riktigt grym pjäs! GrattisNytt in!
Nytt in!
Fick paket, ingen lång väntan alls med tanke på att det skickades igår...
Nu ska jag bara vänja mig vid den lilla storleken Tur att den väger lite i alla fall
Schyssta klockor som vanligt i tråden men denna var något alldeles extraNytt in!
Jag har en 42mm (dock inte till salu, men @KandreasF har en likadan ute för sälj) väldigt mycket klocka för pengen tycker jag.Har vi några OceanX i tråden som är 41mm+?
Sitter och tittar ner på min SM sub (som dock är sjukt bekväm) och kan inte låta bli att fundera på om jag inte skulle testa något större i samma stuk. Typ Sea dweller-storlek.
Jag har en 42mm (dock inte till salu, men @KandreasF har en likadan ute för sälj) väldigt mycket klocka för pengen tycker jag.
Over here!Har vi några OceanX i tråden som är 41mm+?
Sitter och tittar ner på min SM sub (som dock är sjukt bekväm) och kan inte låta bli att fundera på om jag inte skulle testa något större i samma stuk. Typ Sea dweller-storlek.
Precis som förra året då mao? Minns du ett svart 19mm tropic ish band med extra stansade hål du skickade med Doxan jag köpte, och var det kom ifrån?Kittat upp med lite 19mm till sommaren
Exakt så hahaPrecis som förra året då mao? Minns du ett svart 19mm tropic ish band med extra stansade hål du skickade med Doxan jag köpte, och var det kom ifrån?
Aj då, blev påmind om att det var väldans trevligt och framförallt komfortabelt, får försöka jaga vidare. Tack ändå!Exakt så haha
Japp, typ ett vintage tropik! Klart jag kommer ihåg det. Såldes på K&S, men kommer inte ihåg vem som krängde det.
Kan kolla om jag kan luska ut var det kom ifrån, återkommer i frågan ifall det blir någon framgångAj då, blev påmind om att det var väldans trevligt och framförallt komfortabelt, får försöka jaga vidare. Tack ändå!
Vart beställer duKittat upp med lite 19mm till sommaren
Tog dessa direkt via BartonVart beställer du
Hur känns kvaliteten på dom? Främst gummit. Har tänkt klicka hem några 19mm från dom. Dom ser bra ut iallafall.Kittat upp med lite 19mm till sommaren
Tycker dom är schysta. Riktigt bekväma och följer med två längder av ena delen vilket är riktigt nice för mig med tunna handleder. Tycker definitivt dom håller hög nivå med tanke på att dom inte kostar så många hundralappar.Hur känns kvaliteten på dom? Främst gummit. Har tänkt klicka hem några 19mm från dom. Dom ser bra ut iallafall.
Aa men vad grymt! Ja de är priset som avskräckt mig lite. Hur bra kan dom va om de kostar under 200kr liksom. Men fan då blire några gummin då!Tycker dom är schysta. Riktigt bekväma och följer med två längder av ena delen vilket är riktigt nice för mig med tunna handleder. Tycker definitivt dom håller hög nivå med tanke på att dom inte kostar så många hundralappar.
Kör!Aa men vad grymt! Ja de är priset som avskräckt mig lite. Hur bra kan dom va om de kostar under 200kr liksom. Men fan då blire några gummin då!
Riktig hårding! Snygg.
Tips: ”Feskarngummi”sitter jävligt bra på den klockan.