I dagens ”Go’kväll’ är det ett kort reportage med en urmakare.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
haha jo, ingen text brukar ju betyda kvarts per automatik så jag blev iaf luradMiyota 9015 på dessa
Edit: härligt befriande att det inte står auto osv osv
Hoppas den är relativt tjock så man slipper ljudet av en Apache-helikopter på handledenMiyota 9015 på dessa
Edit: härligt befriande att det inte står auto osv osv
Hoppas den är relativt tjock så man slipper ljudet av en Apache-helikopter på handleden
Hoppas den är relativt tjock så man slipper ljudet av en Apache-helikopter på handleden
I with you on that oneGillar tavlorna som tusan men är det bara jag som tycker visarna är i tanigaste laget?
RS3 är ju sjukt trevligt. En vän skaffade precis en sådan, riktigt härligt ljud.Försökt byta bort dessa idag utan framgång...
En Bahama Yellow och din samling är komplett. Jag är oerhört sugen på en ljusblå som din, känns lika unik som den gula.Jag är nöjd med att jag har två stycken av dem, även om en tredje hade varit mums.
Håller med dig och den är verkligen speciell i kombo utan bezel.RS3 är ju sjukt trevligt. En vän skaffade precis en sådan, riktigt härligt ljud.
En Bahama Yellow och din samling är komplett. Jag är oerhört sugen på en ljusblå som din, känns lika unik som den gula.
Förstår precis! 3 timmar med lite spa-behandling och tvättning, sen åkte favoriten på igenGod morgon tråden, bästa klockan på igen. 5 dagars paus efter OWGM fick räcka, grym är den.
Fö
Du och din fruFörstår precis! 3 timmar med lite spa-behandling och tvättning, sen åkte favoriten på igen
Vilket coolt monster!
Tack! Riktigt skön på natoVilket coolt monster!
De såg ju somriga och gulliga utOris Bronze Cotton Candy, sjukt kul kommande släpp!
”Sometimes, we make watches just to make you smile. Right now, a dash of colour to lighten the mood, chosen ‘just because’, seems really appropriate. This is why we made the Cotton Candy collection. All three models have bronze cases and bracelets, while the choice is in the dial colour – either sky blue, wild green or lipstick pink. Available on June 8”
Så fantastiskt bra, Oris har än så länge vunnit "roligaste släpp"-priset i år. @TerryTee du borde köpa LE'n som M26 säljer, det är troligen deras bästa klocka någonsin.Oris Bronze Cotton Candy, sjukt kul kommande släpp!
”Sometimes, we make watches just to make you smile. Right now, a dash of colour to lighten the mood, chosen ‘just because’, seems really appropriate. This is why we made the Cotton Candy collection. All three models have bronze cases and bracelets, while the choice is in the dial colour – either sky blue, wild green or lipstick pink. Available on June 8”
Otroligt snygga klockor och tavelfärgerna är fantastiska! En riktig vårklocka!Oris Bronze Cotton Candy, sjukt kul kommande släpp!
Oris Bronze Cotton Candy, sjukt kul kommande släpp!
Oris Bronze Cotton Candy, sjukt kul kommande släpp!