Tycker Tudor är jäkligt härliga. Ska bli kul att se vad som presenteras imorgonBra uttryck: Affordable grail
Min är Tudor Date Day
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker Tudor är jäkligt härliga. Ska bli kul att se vad som presenteras imorgonBra uttryck: Affordable grail
Min är Tudor Date Day
Det är synd att 76200 bara säljs på den asiatiska marknaden, men Glamour Date Day är fin den med.Tycker Tudor är jäkligt härliga. Ska bli kul att se vad som presenteras imorgon
förväntar mig en svag nyansskiftning på dras GMT till svart och röd och kanske en ny länkTycker Tudor är jäkligt härliga. Ska bli kul att se vad som presenteras imorgon
Royal har väl också DayDate? Kanske inte i din smak iofs?Det är synd att 76200 bara säljs på den asiatiska marknaden, men Glamour Date Day är fin den med.
Jo problemet om det blir den spekulerade Coken är ju att deras Pepsi är så jäkla mörka att den redan ser ut som en Coke men det är klart, blir den på ett nytt eget jubilee eller i 58-caset så kittlar det väl vissa! Jag drömmer enfaldigt om en Tudor Sub eller Snowflake eller Mil-sub..förväntar mig en svag nyansskiftning på dras GMT till svart och röd och kanske en ny länk
Nä, hopas så klart på fina BB58 modeller som alla andra. Rolex dock, de kanske presenterar att de lyckats producera en ny länk till befintlig klocka...
Inte min tekopp, gillar designen hos Rolex Day Date men är ingen guldgosse.Royal har väl också DayDate? Kanske inte infon smak iofs?
Looks great on Erikas strapNågon som sitter på ett 18mm band till denna? Lite oklart vad jag är ute efter men något enkelt mocka / läder / nato kanske?
Den finns ju även i vitguld och platina.Inte min tekopp, gillar designen hos Rolex Day Date men är ingen guldgosse.
Ett beaterstrap kanske?Någon som sitter på ett 18mm band till denna? Lite oklart vad jag är ute efter men något enkelt mocka / läder / nato kanske?
Det är ingen dum idé alls! Vi grävde ett litet land och byggde två nya pallkragar i helgen. Frun beställde jord från sitt jobb utan att inse hur mycket 1,5m³ är... Tur att vi fick det gratis i alla fall. Vi har en säck på 750 liter kvar nu och har typ tre miniväxthus kvar att fylla, haha. För övrigt så är det rätt lugnt nu förutom vårblommor och det som för tillfället förodlas i min hemmasnickrade växtstation.@MaBr är det dax att starta en trädgård/odla+cool klocka-tråd eller, hur går det hos er? Nu kör vi igång odlingssäsongen 21. Med Seaforth såklart.
På tok för mjuka material.Den finns ju även i vitguld och platina.
Nu mår man!
Löjligt bra! Hade samma modell och kan sakna den ibland. Framför allt länken var superb för att vara en Seiko.Nu mår man!
Tackar!Stenhård! Att lumen är rena brandfacklan gör den inte sämre.
Tackar!Löjligt bra! Hade samma modell och kan sakna den ibland. Framför allt länken var superb för att vara en Seiko.
Gillar tavlorna som tusan men är det bara jag som tycker visarna är i tanigaste laget?Ser framemot denna. Scurfa Treasure Seeker.
Ser framemot denna. Scurfa Treasure Seeker.
Mee tooooo
Håller med, ser lite fattigt ut faktiskt. Något grövre hade inte skadat där.Gillar tavlorna som tusan men är det bara jag som tycker visarna är i tanigaste laget?
Funkar fint till indexen så fattar ju idéen men ser ändå underdimensionerat ut i mina ögonHåller med, ser lite fattigt ut faktiskt. Något grövre hade inte skadat där.
Gillar tavlorna som tusan men är det bara jag som tycker visarna är i tanigaste laget?
Smaken är som...osv osv Var det automatare på gång också?Tycker det funkar.
Smaken är som...osv osv Var det automatare på gång också?