• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

KandreasF

Rolex
2-Faktor
förväntar mig en svag nyansskiftning på dras GMT till svart och röd och kanske en ny länk :D

Nä, hopas så klart på fina BB58 modeller som alla andra. Rolex dock, de kanske presenterar att de lyckats producera en ny länk till befintlig klocka...
Jo problemet om det blir den spekulerade Coken är ju att deras Pepsi är så jäkla mörka att den redan ser ut som en Coke😂 men det är klart, blir den på ett nytt eget jubilee eller i 58-caset så kittlar det väl vissa! Jag drömmer enfaldigt om en Tudor Sub eller Snowflake eller Mil-sub..😍
 

LoveL

Rolex
Paneristi
2-Faktor
Möte i solen, jag o min Scurfa..
9CF87290-E4A9-4377-9375-6DEC704A4DB1.jpeg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
@MaBr är det dax att starta en trädgård/odla+cool klocka-tråd eller, hur går det hos er? Nu kör vi igång odlingssäsongen 21. Med Seaforth såklart.
2CC1016D-517D-4364-B6BF-097C350374B2.jpeg
Det är ingen dum idé alls! Vi grävde ett litet land och byggde två nya pallkragar i helgen. Frun beställde jord från sitt jobb utan att inse hur mycket 1,5m³ är... Tur att vi fick det gratis i alla fall. Vi har en säck på 750 liter kvar nu och har typ tre miniväxthus kvar att fylla, haha. 😁 För övrigt så är det rätt lugnt nu förutom vårblommor och det som för tillfället förodlas i min hemmasnickrade växtstation. 😊
PSX_20210406_182748.jpg

PSX_20210406_182658.jpg
 

Karl_Magnum

Cartier
2-Faktor
Stenhård! Att lumen är rena brandfacklan gör den inte sämre. 🔥👌
Tackar!

Löjligt bra! 👌 Hade samma modell och kan sakna den ibland. Framför allt länken var superb för att vara en Seiko.
IMG_0709.jpg
Tackar!
Hade själv en gen 2 som jag köpte ny 2014 och slet på i nästan sju år. Ångrade att jag sålde redan på väg till postombud...
Tyvärr har någon föregående ägare gått lös på länken så stiften trillat ut om man skakar den!
Så tills den är åtgärdad blir det andra band..
Lyckligtvis satt det gröna 22mm gummit från min turtle ruskigt bra på den så det går ingen nöd på mig! 😃🤤
 
Topp