Jakob Häll
Silver
Aa exakt! Lätt å glömma. Men de blev ett rött ,ett svart och ett grönt gummi iallafallKör!
Moms etc tillkommer ju vid beställning från USA, man glömmer det ibland!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aa exakt! Lätt å glömma. Men de blev ett rött ,ett svart och ett grönt gummi iallafallKör!
Moms etc tillkommer ju vid beställning från USA, man glömmer det ibland!
Och när SM subban ska säljas skriver du till mig!Har vi några OceanX i tråden som är 41mm+?
Sitter och tittar ner på min SM sub (som dock är sjukt bekväm) och kan inte låta bli att fundera på om jag inte skulle testa något större i samma stuk. Typ Sea dweller-storlek.
Kul släpp! Trist på bronset bara men det hade i och för sig kanske blivit lite väl blekt med stål.Oris Bronze Cotton Candy, sjukt kul kommande släpp!
![]()
”Sometimes, we make watches just to make you smile. Right now, a dash of colour to lighten the mood, chosen ‘just because’, seems really appropriate. This is why we made the Cotton Candy collection. All three models have bronze cases and bracelets, while the choice is in the dial colour – either sky blue, wild green or lipstick pink. Available on June 8”
Wow, grattis!Nytt in!
En månads väntan med postnords unika kunderbjudande med lagring i Nedeländerna.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Bästa Gn utan tvekan!Fuskar in denna här, en affordable grail i modellen Frogman. Nog velat ha en i tio år, aldrig konstigt nog köpt förrens nu![]()
![]()
Och när SM subban ska säljas skriver du till mig!![]()
Kul släpp! Trist på bronset bara men det hade i och för sig kanske blivit lite väl blekt med stål.
Wow, grattis!Måste nog vara Daniel Wellingtons läckraste modell hittills!
Snyggt! Bästa Gn utan tvekan!Vad är det för backlight på den? Antar att det är en delfin? Har hört från säkra källor att @Von också smygdrömmer om en alldeles egen froggie!
![]()
Riktigt snyggÄldsta grabben nyfylld och leker med sina "klockdelar" som han önskat sig. Pappi fick hjälpa till med vissa moment men han fixade det mesta själv
![]()
Baksidan var tydligen viktigare än framsidanNotera det superlyxiga och dekorerade urverket (smått avis faktiskt).
![]()
Shit vad underbart att dela ett sånt intresse! Life goalsÄldsta grabben nyfylld och leker med sina "klockdelar" som han önskat sig. Pappi fick hjälpa till med vissa moment men han fixade det mesta själv
![]()
Baksidan var tydligen viktigare än framsidanNotera det superlyxiga och dekorerade urverket (smått avis faktiskt).
![]()
Hade väl inte ens tänkt att göra likadant själv så bara superkul! Japp, han har haft intresset ganska länge och brukar sitta med mig men harRiktigt snyggKul att han intresserar sig och vill pilla själv! <3
Inte så lite stolt farsa heller, MEN har inte pushat någonting så det verkar vara ett vinnande konceptShit vad underbart att dela ett sånt intresse! Life goals![]()
Super duper kulÄldsta grabben nyfylld och leker med sina "klockdelar" som han önskat sig. Pappi fick hjälpa till med vissa moment men han fixade det mesta själv
![]()
![]()
Så där ja, den här är kul!
![]()
38 mm dessutom!Alltså ja! Visste inte att jag behövde mer brons med teal i mitt liv men inser nu att så är fallet. Sören va ballt.
IckeWaow! H-länk också??
Har vi några OceanX i tråden som är 41mm+?
Sitter och tittar ner på min SM sub (som dock är sjukt bekväm) och kan inte låta bli att fundera på om jag inte skulle testa något större i samma stuk. Typ Sea dweller-storlek.
Megakul! Han har hunnit bli hela nio årSuper duper kulOch perfekt klocka att starta intresset med
Hur många år fyllde han?
Oh den är riktigt schnygg!Så där ja, den här är kul!
![]()
Haha, kanske! Fast det är ju en nedräkningsring som kan vridas åt båda håll, så inte tekniskt sett en dykare om man ska vara petigOh den är riktigt schnygg!
Är det det här en flygardykare kanske @JoelD ?
Grymt fin!Så där ja, den här är kul!
![]()
Jag har samma band till min 104a och det är riktigt bra tycker jag.Aha, men då får den nöja sig med att vara snygg dåHaha, kanske! Fast det är ju en nedräkningsring som kan vridas åt båda håll, så inte tekniskt sett en dykare om man ska vara petig![]()
Dykare schmykare, WR 200M och poolbad räknas nog ändå inteOh den är riktigt schnygg!
Är det det här en flygardykare kanske @JoelD ?
Supertrevligt band! Kommer dock sitta på ett gummi inom kortGrymt fin!Jag har samma band till min 104a och det är riktigt bra tycker jag.
Å jag som fantiserar om Endmill!Idag hämtade jag ut min 10e New Turtle på ca 2årDen 3e srp777 men denna gången en J modell. Inga linjeringsfel överhuvudtaget och det är ju extra trevligt
Tack @SpaceAce för att du ville släppa denna till mig
Perfekt att man hade ändlänkar till Endmill liggande
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: De suddiga bilderna bjuder jag på, tar inget extra alls![]()