Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just fan, den med subsekund är ju manuell. Jag antar att det inte är någon idé att be om en modifikation? Boetten är ju densamma så det borde inte vara något problem rent praktiskt även om det krånglar till det för dem.Grattis! Handjagat ETA6497-1 smakar fint misstänker jag
Jag är också sugen men borde inte
Kul med flera GG i tråden!
Unna dig, BjörnGrattis! Handjagat ETA6497-1 smakar fint misstänker jag
Jag är också sugen men borde inte
Kul med flera GG i tråden!
Finns det några prototypbilder av de andra modellerna eller är det här någon äldre modell? Galet sugen på att beställa en men vet inte om man ska ta med vanlig sekundvisare eller subdial.
Klocka för vuxna Schysst med det blåa och överlag snygg pjäsBra storlek på denna
öppna öppna!Vad i helvete paket på en Fredag
Tycker gott du kan beställa en ny så jag kan nalla på din nuvarande
Jaså, det tycker du?. Jag velar mellan tvåhandaren och den manuella, men en av dom kommer köpasTycker gott du kan beställa en ny så jag kan nalla på din nuvarande
Fast, tycker och tycker.. det var egentligen mer ett konstaterandeJaså, det tycker du?. Jag velar mellan tvåhandaren och den manuella, men en av dom kommer köpas
Fast, tycker och tycker.. det var egentligen mer ett konstaterande
Låter grymt! Båda är ju galet fina.
Helt ok faktiskt!Klocka för vuxna Schysst med det blåa och överlag snygg pjäs
Den är väl svart? Med en rejäl släng AR?Helt ok faktiskt!
Precis! Tycker den sitter bättre än srp turtlarna. Upplever den kortare lug to lug.Den är väl svart? Med en rejäl släng AR?
Åh men tack detsamma! Jag smyger förbi här bara.
Kronan på den där Yeman är så sjukt häftig! Captain America ftw!Ja just det paketet som kom idag va det ja.
Här är den Yema Superman French Airforce
Piippilotta rullgardina Efraim Långstrump, galet långt namn.
Orkade inte korta länk blev lång dag med mycket att göra.
Sen kom det lite band och det passade ju bra.
Även SM MM300 fick på sig ett gummi,blir inga barn där
Den där är en av få klockor som faktiskt är bättre på canvas/nato. UnderbarJa just det paketet som kom idag va det ja.
Här är den Yema Superman French Airforce
Piippilotta rullgardina Efraim Långstrump, galet långt namn.
Orkade inte korta länk blev lång dag med mycket att göra.
Sen kom det lite band och det passade ju bra.
Även SM MM300 fick på sig ett gummi,blir inga barn där
Oj, säg inte det till en fransman om du har livet ditt kärtKronan på den där Yeman är så sjukt häftig! Captain America ftw!
Ta tvåhandaren så har du en garanterad affär med mig när du oundvikligen får ögonen på annatJaså, det tycker du?. Jag velar mellan tvåhandaren och den manuella, men en av dom kommer köpas
Haha, vad fa-an! Känner alla mig så här bra via ett enkelt forum?Ta tvåhandaren så har du en garanterad affär med mig när du oundvikligen får ögonen på annat
Haha ja, notera att jag redan beställt tvåhandaren men det är inte mig folk köar hosHaha, vad fa-an! Känner alla mig så här bra via ett enkelt forum?