Ändå anlitade ni Squale för att tillverka mikroklockan...När det gäller business och produktion så ska man inte lita på på varken fransmän eller italienare, det är sen gammalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ändå anlitade ni Squale för att tillverka mikroklockan...När det gäller business och produktion så ska man inte lita på på varken fransmän eller italienare, det är sen gammalt.
Gnomon stod för den servicevänliga bitenÄndå anlitade ni Squale för att tillverka mikroklockan...
Det gjorde vi, men blev det rätt enligt vår specifikation då? Nej!Ändå anlitade ni Squale för att tillverka mikroklockan...
Haha, exakt! Vilken tur att de har gått och blivit schweiziska så att vi slipper problem med nästa upplaga...Det gjorde vi, men blev det rätt enligt vår specifikation då? Nej!
Det ligger i deras DNA så det hjälper inte.Haha, exakt! Vilken tur att de har gått och blivit schweiziska så att vi slipper problem med nästa upplaga...
Ska vi beställa tillsammans? Vi bor ju på samma ort@thewordfox
Verkar som att det blir runt femhundringen billigare genom IT och dryga tusenlappen för den manuella, dessutom får man någon typ av mängdrabatt om man går ihop och köper fler.
Ingen aning om tilldelning osv. dock men han som driver butiken verkar vara admin i GG-gruppen så jag antar att de har ett tight samarbete.
Det var en väldigt öppen fråga...Kan någon rekommendera någon kul webbshop med bra utbud där man kan spana runt lite?
Gärna europeisk..
Finns ju så mycket kul liksom...Det var en väldigt öppen fråga...
klockor.se
Ja och allt är ju inte nödvändigtvis klockor...Finns ju så mycket kul liksom...
Nepp !Ja och allt är ju inte nödvändigtvis klockor...
Så slutsats: så öppna frågor kan med lätthet få tråden låst när de besvaras
Vill du ha tips på en bra terapeut?Min Baltic Aquascaphe har blivit favoriten och jag försöker ha så roligt som möjligt med den. Men detta kanske var lite väl?
Scurfan är grym. Orange visare vad måtta en sådan?Så slutsats: så öppna frågor kan med lätthet få tråden låst när de besvaras
Klockbild för topic
Case size 40 mm by 47.7 by 14.4mm, 20mm strap sizeScurfan är grym. Orange visare vad måtta en sådan?
Jag har sett de där (på nätet alltså) och känner huvudvärken hägra.Klocka för folk med hög stressresistens
Var tvungen att googla nu. De kostar ju ffs 200kJag har sett de där (på nätet alltså) och känner huvudvärken hägra.
Låter ganska perfekt ska läsa på lite om scurfa känner jagCase size 40 mm by 47.7 by 14.4mm, 20mm strap size
Ganska liten, men tyngden väger upp känslan
Låter som en bra idé. Finns en egen tråd om Scurfa här, där finns bra infoLåter ganska perfekt ska läsa på lite om scurfa känner jag
Jag köpte min här@Jox
Är det på deras hemsida man beställer? Om jag få fråga, vad hamnade den på för peng?
Såg det nu när jag kollade gamla annonser men om du skulle komma till klarhet att den är för liten så få du gärna hojtaJag köpte min här