• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fått upp en tavellist och fick tag på en liten ledlampa som passar perfekt.
En ledlist blev det under bordet med 😂
B6E992E1-7F6D-4995-83B4-26BA0A846CEE.jpeg
75124E9F-6074-410E-8093-8AF84CE05EFB.jpeg

Ska vi beställa tillsammans? Vi bor ju på samma ort :)

Customers preordering 2 or more Peacemakers (including our Limited Edition) will enjoy an additional discount of € 50. We will send you a promo code for the balance payment. Watches will be shipped together.

Lite sugen att se ltd ed. först innan man bestämmer sig :)
Absolut. 😊 Verkar som sagt vara ca 500-1000kr billigare beroende på modell (med dagens valutakurs så klart, spåkulan är tyvärr trasig för tillfället :() och som du nämnde så får man ytterligare €25 var i mängdrabatt (samt slipper DHLs avgifter). Vela inte för länge bara, det verkar som att han bara har 15 ex av varje modell! :nailbiting:
Kan någon rekommendera någon kul webbshop med bra utbud där man kan spana runt lite?
Gärna europeisk..
De flesta mikromärken sköter försäljningen genom egna hemsidor men både Serious och Forasec är europeiska ÅF och ska vara smidiga att göra affärer med.

Duktigt sugen på att förhandsboka och prova på en GG men har lite beslutsångest. Vilken hade ni valt och varför? Modellen med subsekund är egentligen snyggast men kostar $300 mer och är manuell och jag vet inte om jag orkar dra upp den varje/varannan dag. 😂

Automaten utan sekundvisare är väldigt clean och jag förstår tanken bakom det men tror att jag skulle få panik av att inte ha en tickande sekundvisare.

PG-00_1600x.jpg
PG-02_1600x.jpg
PG-03_1600x.jpg
Jag gick på subsekunden! Impulsiv som jag är, tänkte jag inte ens på att den var manuell. Tänkte också efteråt, att jag kanske skulle vald den mer ”cleana” trehandaren?! 😂

MEN! Sen kollade jag in bilderna igen, och visst tyckte jag den manuella var mest läcker vid en första anblick. Så ja, jag är nöjd! Van med en manuell speedy, så att handjaga en dinka är inga problem 😁

Ska tillägga att alla tre modeller är riktigt heta, så tror nog att man blir nöjd oavsett 👍🏼

Tillbaka
Topp