• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den här Ilmar Visa klockan's tillverkarna's mål har varit
att få ihop de finländska hantverkare av olika branchen och skapa
en klocka som återspeglar de nordiska värdena; individualism
och naturen's elegans.
Var och en Ilmar klocka tillverkas som handarbete i Finland.

Jag fick prova på den här finländska Ilmar Visa klockan.
Väldig fin klocka och den kändes bra på armen.

fullsizeoutput_782.jpeg

F2cKcl52S7GMQrQcgqXl9w.jpg

Och naturligtvis wristshot.

VPKBkiNBQk65UN9QOUSCnA.jpg
Oj va fin, grattis

Made in Slovakia är inte varje dag man ser på en tavla. Älskar detaljerna, den känns genomtänkt. Övergången mellan färgerna på vridningen är ascoola, både vid tolv och efter 20-markeringen. 40mm är en riktigt bra storlek också. I like! :)
Nej verkligen inte haha, kul :)
Kanske blir en sådan för mig faktiskt.

Jag tycker att tråden förtjänar att döpas om till det lite finare "Stora tråden om Boutique brands/märken och andra "affordables", som det så fint heter på engelska; mikromärken har en lite billig klang och är oförtjänt så fina klockor enligt min mening :)
Jag tycker motsatsen. Micro brands/mikromärken upplever jag nog som mer vedertaget vilket gör det enklare för nya medlemmar att hitta denna fantastiska tråd :) sen att det andra klingar bättre kan jag möjligtvis förstå, men ser inte hur det skulle generera fler besökare i tråden. För egen del har jag tex aldrig Google/facebooksökt "boutique brands". Micro brands ger mig alltid det jag söker

Jag tycker motsatsen. Micro brands/mikromärken upplever jag nog som mer vedertaget vilket gör det enklare för nya medlemmar att hitta denna fantastiska tråd :) sen att det andra klingar bättre kan jag möjligtvis förstå, men ser inte hur det skulle generera fler besökare i tråden. För egen del har jag tex aldrig Google/facebooksökt "boutique brands". Micro brands ger mig alltid det jag söker
Det har du säkerligen rätt i, tycker bara att mikrobrands låter lite fattigt även om det är just den termen som används flitigast :)

Tillbaka
Topp