• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

A fan den lilla detaljen....måste hitta något att maasakrerar då! Bokar tavlan i alla fall. Vad snackar vi för storlek? Så jag vet vad jag ska jaga!

Ok ingen TP...Marianne it is!
hehe, alla moderna Amphibia/Komandirskie funkar fint, finns typ en miljard varianter så bara att börja leta 😁
Marianne är najs, gillar att du respekterar min vita månad 😇

Hemmajobb med Näcken, kommit in en del nytt senaste två veckorna men får inte glömma ge sina äldre klockor lite tid och kärlek.

20210412_131136.jpg

- Eventuellt nåt mer, ja 🙂.
Många som pratat varmt om Scurfa på sistone även om jag inte testat själv, välbyggda kvartsare enligt ryktena
diver-one-d1-500-gloss-orange-01-600x712.jpg

Du nämnde Doxa så slänger in SUB 200 som jag haft och som ju har en snällare prislapp än storebröderna. Trevlig men tycker nog PH500 smäller den på fingrarna i alla kategorier 😊
V4I8YPO.jpg

...För ca en tusenlapp kan man få en kompetent rysk dykare, just denna har jag i all ödmjukhet slängt ihop till bäste @Kreacon
esq7fo4.jpg

Många som pratat varmt om Scurfa på sistone även om jag inte testat själv, välbyggda kvartsare enligt ryktena

Du nämnde Doxa så slänger in SUB 200 som jag haft och som ju har en snällare prislapp än storebröderna. Trevlig men tycker nog PH500 smäller den på fingrarna i alla kategorier 😊
V4I8YPO.jpg

...För ca en tusenlapp kan man få en kompetent rysk dykare, just denna har jag i all ödmjukhet slängt ihop till bäste @Kreacon
esq7fo4.jpg
- Har sett den där Doxan, men klickar inte med den.
Den ryska är ju helt underbar, berätta gärna mer! 👏

- Har sett den där Doxan, men klickar inte med den.
Den ryska är ju helt underbar, berätta gärna mer! 👏
Jag förstår 👍🏼
Tack så mycket, blev väldans nöjd med just den om jag får säga det själv. Köper lösa delar från diverse ryska handlare och sätter ihop det som önskas helt enkelt. En lagom och kul hobbyverksamhet under vinterhalvåret 🙂

Jag förstår 👍🏼
Tack så mycket, blev väldans nöjd med just den om jag får säga det själv. Köper lösa delar från diverse ryska handlare och sätter ihop det som önskas helt enkelt. En lagom och kul hobbyverksamhet under vinterhalvåret 🙂
Kul, den där orangea var ju magisk !

Vad tar du på en höft för ett sånt bygge ? Nu har jag scrollat upp 3 gånger bara under denna post för att kika på den :D :angel:

Kul, den där orangea var ju magisk !

Vad tar du på en höft för ett sånt bygge ? Nu har jag scrollat upp 3 gånger bara under denna post för att kika på den :D :angel:
Äh jag tar betalt i natura av folk som vill ha något kul, vin och snask typ 🥳
Har dock ledsnat en aning på att beställa klockor å delar men fixar man det själv så tar jag gladeligen själva monteringsbiten✌🏼

V4I8YPO.jpg

esq7fo4.jpg
Fan en sån @Kreacon fick vill jag också ha! Vad behövs det för att sätta ihop en sån? Hade för mig att delarna var från alla möjliga ställen

Tillbaka
Topp