Skicka mig en klocka du vill ha den i bara så löser vi det Hatar turkisk peppar men skit i det nuOhhh Bygg mig en kärleksklocka av zombie-tavlan längst upp till höger!?pretty please? Två påsar turkisk peppar i bonus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skicka mig en klocka du vill ha den i bara så löser vi det Hatar turkisk peppar men skit i det nuOhhh Bygg mig en kärleksklocka av zombie-tavlan längst upp till höger!?pretty please? Två påsar turkisk peppar i bonus!
A fan den lilla detaljen....måste hitta något att maasakrerar då! Bokar tavlan i alla fall. Vad snackar vi för storlek? Så jag vet vad jag ska jaga!Skicka mig en klocka du vill ha den i bara så löser vi det Hatar turkisk peppar men skit i det nu
hehe, alla moderna Amphibia/Komandirskie funkar fint, finns typ en miljard varianter så bara att börja letaA fan den lilla detaljen....måste hitta något att maasakrerar då! Bokar tavlan i alla fall. Vad snackar vi för storlek? Så jag vet vad jag ska jaga!
Ok ingen TP...Marianne it is!
Givet, jag är väldigt respektfull i verkliga livet! Då ska jag bara börja leta då. Detta kan bli bra!hehe, alla moderna Amphibia/Komandirskie funkar fint, finns typ en miljard varianter så bara att börja leta
Marianne är najs, gillar att du respekterar min vita månad
I annat fall får man skicka en sådan där gamling till mig!Hemmajobb med Näcken, kommit in en del nytt senaste två veckorna men får inte glömma ge sina äldre klockor lite tid och kärlek.
- Eventuellt nåt mer, ja .Bra val! Det säger jag inte för att jag råkar ha en likadan
Ytterligare en till med orange tavla om jag fattar rätt?
Många som pratat varmt om Scurfa på sistone även om jag inte testat själv, välbyggda kvartsare enligt ryktena- Eventuellt nåt mer, ja .
- Har sett den där Doxan, men klickar inte med den.Många som pratat varmt om Scurfa på sistone även om jag inte testat själv, välbyggda kvartsare enligt ryktena
Du nämnde Doxa så slänger in SUB 200 som jag haft och som ju har en snällare prislapp än storebröderna. Trevlig men tycker nog PH500 smäller den på fingrarna i alla kategorier
...För ca en tusenlapp kan man få en kompetent rysk dykare, just denna har jag i all ödmjukhet slängt ihop till bäste @Kreacon
På tiden att någon öppnar firma i Nordkorea och konkurrerar ut dem Sann Martin kanske?San Martin kan man lita på! Kreativiteten flödar på kinesiska klockfabriker.
2-3 månader enligt reddit.
@Baramats den sista är en Unimatic Homage?
Jag förstår- Har sett den där Doxan, men klickar inte med den.
Den ryska är ju helt underbar, berätta gärna mer!
Kul, den där orangea var ju magisk !Jag förstår
Tack så mycket, blev väldans nöjd med just den om jag får säga det själv. Köper lösa delar från diverse ryska handlare och sätter ihop det som önskas helt enkelt. En lagom och kul hobbyverksamhet under vinterhalvåret
På tiden att någon öppnar firma i Nordkorea och konkurrerar ut dem Sann Martin kanske?
Äh jag tar betalt i natura av folk som vill ha något kul, vin och snask typKul, den där orangea var ju magisk !
Vad tar du på en höft för ett sånt bygge ? Nu har jag scrollat upp 3 gånger bara under denna post för att kika på den
Den är riktigt snygg, går inte att säga annatLuftar denna lite. Kanske den får vara kvar ändå.
Lite ljusare tavla och den hade varit en 10-poängare.Den är riktigt snygg, går inte att säga annat
Kan vi inte få se tavlorna i dagsljus?Ohhh Bygg mig en kärleksklocka av zombie-tavlan längst upp till höger!?pretty please? Två påsar turkisk peppar i bonus!
Fan en sån @Kreacon fick vill jag också ha! Vad behövs det för att sätta ihop en sån? Hade för mig att delarna var från alla möjliga ställenMånga som pratat varmt om Scurfa på sistone även om jag inte testat själv, välbyggda kvartsare enligt ryktena
Du nämnde Doxa så slänger in SUB 200 som jag haft och som ju har en snällare prislapp än storebröderna. Trevlig men tycker nog PH500 smäller den på fingrarna i alla kategorier
...För ca en tusenlapp kan man få en kompetent rysk dykare, just denna har jag i all ödmjukhet slängt ihop till bäste @Kreacon
Ingredienser:Fan en sån @Kreacon fick vill jag också ha! Vad behövs det för att sätta ihop en sån? Hade för mig att delarna var från alla möjliga ställen
Jo, men orkar inte gå ner i källaren just nuKan vi inte få se tavlorna i dagsljus?
Jo, men orkar inte gå ner i källaren just nu