Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig i livet!Då får du sluta posta aquadiven!
Han kan posta den till mig precis när han vill! Pma så får du adressen
Vad är det här för konspiration!? Ingen får min Aquadive!Hahahah ja på det sättet kan han gärna posta den till mig också. Jag skulle till och med kunna posta något tillbaka.
Ja för den med champagne-tavla på KoS nu skulle passa dig ännu bättre! Färger som gifter sig etc..Det är sällan något som stannar länge hos mig så den blir säkert sin snart
Fick tänka en stund varifrån jag kände igen quirks and features!Nope..
Nån som vill testa billig homage?
PM för quirks and features.
Fick tänka en stund varifrån jag kände igen quirks and features!
Finns massor i den prisklassen som inte är kvarts. Orient eller Spinnaker kanske?
Förbaskat "ledig" och fin!En ny bekantskap. Lite platt tavla kanske, men charmig och grymt bekväm.
Tack! Ja det känns som en sjysst sommarklocka - i alla fall i kombination med en dykare.Förbaskat "ledig" och fin!
Ledig var nån slag känsla jag fick när jag såg den..
Herre min jäkla skapare vad cool den ärSingel! Denna klocka söker någon att dela sommaren eller varför inte resten av livet med. Gillar allt ifrån fester, resor - gärna innefattande dyk, men kan även tänka sig ett och annat museibesök. Står ut med det mesta, även misshandel
För vidare kontakt skicka DM
Vad ska du skaffa för cool pjäs nu då?Singel! Denna klocka söker någon att dela sommaren eller varför inte resten av livet med. Gillar allt ifrån fester, resor - gärna innefattande dyk, men kan även tänka sig ett och annat museibesök. Står ut med det mesta, även misshandel
För vidare kontakt skicka DM
Jag måste verkligen bli mer privat och selektiv i vad jag delar du är den tredje som sagt det till mig nu
Jag måste verkligen bli mer privat och selektiv i vad jag delar du är den tredje som sagt det till mig nu
Tröttnat redan..? Det gick fort, som tjejen saNågon sugen?
Ja nu är våren här o händer någonting i skallen varje år.Tröttnat redan..? Det gick fort, som tjejen sa
I den här tråden beror det knappast på årstidernaJa nu är våren här o händer någonting i skallen varje år.
Lägg av försökte hitta en snygg flyktväg ju.I den här tråden beror det knappast på årstiderna
Nice! Det var en av mina första "riktiga" klockor och jag var OWG med den orimligt länge...Njuter av den nya affordable bezel
Boy, are you in for a treat! More or less all major releases for this year are green dialed so there's definitely a green trend going on.Is it me or I see a lot of green dials lately?... either way, it makes my day , because I LOVE GREEN
Fasen vad läcker den är! Kan det inte bara bli juni någon gång?PVD idag...
Grattis! Riktigt snygg och bra färgmatchat med bandet.En ny bekantskap. Lite platt tavla kanske, men charmig och grymt bekväm.
Ja, den var fin men tyvärr blir den lite väl plottrig med så mycket text på tavlan. Lite Bell & Ross-vibbar. Månfasen är riktigt trevlig men frågan är om man orkar ställa den hela tiden? Det spelar väl egentligen ingen roll men det kan vara kul om den är rätt inställd.Den var ju läcker!echo/neutra | Timeproof Mechanical Watches
Automatic watches designed and manufactured with the best materials and techniques, built to last. Swiss Made, designed in Italy.echoneutra.com