Nä, men vi är på ett klockforum så tänkte i min enfald att vi kunde hålla oss till själva funktionen i dykaruren?Maracas var inte med i ekvationen om jag minns rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, men vi är på ett klockforum så tänkte i min enfald att vi kunde hålla oss till själva funktionen i dykaruren?Maracas var inte med i ekvationen om jag minns rätt
Men det är väl en accepterad funktion !?Nä, men vi är på ett klockforum så tänkte i min enfald att vi kunde hålla oss till själva funktionen i dykaruren?
Nej, du är diskad, jag är chäf för det är min kaka, Fler svar tack!Men det är väl en accepterad funktion !?
Hörseltest i behändigt och neutralt format...
Jag kommer inte på en endaste bra anledning till varför någon kom på att det ska föras in ännu mer irriterande ljud i världen, som redan är överfull av störiga ljud... Men, kanske som ersättning om bubbelplast är slut. Ser man det så är det ju nästan rogivandeÄh, du vinner kakan @Equilibrium det är ingen annan som törs svara natta barn, over and out.
Nu gillar jag ju vostok men klick i vridning tycker iallafall jag ger en viss känsla av kvalitetJag kommer inte på en endaste bra anledning till varför någon kom på att det ska föras in ännu mer irriterande ljud i världen, som redan är överfull av störiga ljud... Men, kanske som ersättning om bubbelplast är slut. Ser man det så är det ju nästan rogivande
Men det är ju inte natt, eller? Kunde man vinna en kaka? Jag ska i alla fall ha både MAN-chester och bronsklocka ikväll (inte i natt).Äh, du vinner kakan @Equilibrium det är ingen annan som törs svara natta barn, over and out.
Kommer jag vahetere..kommer jag ha skitsmå maracas sen alltså?Ja fast nej, maracas funkar minst lika bra för ändamålet?
Då är det väl Teneriffa eller Madeira som gäller?
H***hkaka? Annars tänker inte jag bidra.V24, lång och ståtlig, prickar index perfekt
Ja, har t.o.m kommit så långt att jag spikat fast det som faktum. Hoppas du trollar angående klick i vridringen?
Okej, den som ger EN enda bra anledning till klickande vridring vinner en kaka!
Ni får inte svara "uhm uhm, man kan råka vrida den av misstag när man dyker jätte jättedjupt". Kul va...shoot!
(obs, dyker själv sedan barnsben så kan eventuellt bjuda på motstånd om ni är helt ute och cyklar)
Ett (lått?) sätt att få den uni-direktionell? Några av mina airmans har klickfri vridring som går att vrida åt bägge hållen och som låses på annat sätt men då är det ju ingen dykarklocka...V24, lång och ståtlig, prickar index perfekt
Ja, har t.o.m kommit så långt att jag spikat fast det som faktum. Hoppas du trollar angående klick i vridringen?
Okej, den som ger EN enda bra anledning till klickande vridring vinner en kaka!
Ni får inte svara "uhm uhm, man kan råka vrida den av misstag när man dyker jätte jättedjupt". Kul va...shoot!
(obs, dyker själv sedan barnsben så kan eventuellt bjuda på motstånd om ni är helt ute och cyklar)
Farbror sugen på kaka?Ett (lått?) sätt att få den uni-direktionell? Några av mina airmans har klickfri vridring som går att vrida åt bägge hållen och som låses på annat sätt men då är det ju ingen dykarklocka...
Förra året hade vi planerat att hyra en fin lägenhet i några veckor, vid hamnen i Alcudia (Mallis), men det kom en smärre pandemi och ställde in dom planerna. 2022 kanskeDå är det väl Teneriffa eller Madeira som gäller?
Wowski.Lek i ljustältet Dan Henry 1970
Ja, det är såklart sant och uni är väl alltid det mest praktiska i alla lägen? Kan förstå att man vill låsa en vridring med GMT-komplikation men klick och bi känns mest som en gimmick om vi nu håller oss till dykning och dykarur...tycker jagEtt (lått?) sätt att få den uni-direktionell? Några av mina airmans har klickfri vridring som går att vrida åt bägge hållen och som låses på annat sätt men då är det ju ingen dykarklocka...
Kvaliteten i klicken eller hur menar du? Det är ju bara en liten spänd fjäder för några futtiga kronor i dom flesta fall (även i en 150k rålex)Nu gillar jag ju vostok men klick i vridning tycker iallafall jag ger en viss känsla av kvalitet
Jo annan typ av kaka finns så det räcker. Lejer för sånt nu för tiden...Farbror sugen på kaka?
Ormgrop för topic
Klick och bi???!!! Vad pratar vi om? Nu kan jag inget om att dyka i vatten utom i badkaret som är 100 m djupt och därav måste jag ha klockor som klarar det. Med ditt resonemang kan man ju undra varför man har en minutmärkt vridring på en dykarklocka över huvud taget?Ja, det är såklart sant och uni är väl alltid det mest praktiska i alla lägen? Kan förstå att man vill låsa en vridring med GMT-komplikation men klick och bi känns mest som en gimmick om vi nu håller oss till dykning och dykarur...tycker jag
Den är såååå snygg! Blir med största säkerhet en beställning när de nya släpps om ett par veckorDen orepbara idag. Kolla låset efter ca 1 års användande. Kan det vara den ultimata deskdivern?
Man kan väl ha en vridring med minutmarkeringar utan att det ska behöva klickas hit och dit?Klick och bi???!!! Vad pratar vi om? Nu kan jag inget om att dyka i vatten utom i badkaret som är 100 m djupt och därav måste jag ha klockor som klarar det. Med ditt resonemang kan man ju undra varför man har en minutmärkt vridring på en dykarklocka över huvud taget?
EDIT: eller klocka över huvud taget, man märker väl när luften tar slut
Släppa det en ny version eller samma spec?Den är såååå snygg! Blir med största säkerhet en beställning när de nya släpps om ett par veckor
V.3 Freediver har redan släppts, andra batchen på g. Ny boett och apachehelikopter istället för NH om jag inte missminner migSläppa det en ny version eller samma spec?