Vad fasen..V.3 Freediver har redan släppts, andra batchen på g. Ny boett och apachehelikopter istället för NH om jag inte missminner mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad fasen..V.3 Freediver har redan släppts, andra batchen på g. Ny boett och apachehelikopter istället för NH om jag inte missminner mig
Vad fasen..
...bara jag som lider av kraftig Deja Vu just nu?Jag har varken manchester eller ljustält. Tre Citizen har jag däremot. Två med Apache. En utan.
2,5 timmar.... inte riktigt nöjd än (men vågar inte lämna den hela natten). Blir nog till att koka ägg i morgon också!Nu har jag tröttnat... händer ju ingenting med den!
Dags för lite kemiska experiment!
Jo det är jag fullt medveten om då jag har öppnat upp ett par men det ger ändå en viss kvalitetskänsla med en tight bezel, klart det är smidigt på vostoken då man bara tar ett stadigt grepp om vridningen och poppar lös den ifall man ska rengöra men det ger iallafall inte mig samma känslaKvaliteten i klicken eller hur menar du? Det är ju bara en liten spänd fjäder för några futtiga kronor i dom flesta fall (även i en 150k rålex)
Fattar vad du menarJo det är jag fullt medveten om då jag har öppnat upp ett par men det ger ändå en viss kvalitetskänsla med en tight bezel, klart det är smidigt på vostoken då man bara tar ett stadigt grepp om vridningen och poppar lös den ifall man ska rengöra men det ger iallafall inte mig samma känsla
Intressant. Vad ska fixas?Nu har jag tröttnat... händer ju ingenting med den!
Dags för lite kemiska experiment!
Så jäkla cool! Jag såg inlägget i Doxatråden och fattade ingenting när jag såg det här inlägget. Vad var det du inte gillade med den?På väg till ny ägare
Nice! I don't really know why they changed their name but they're frequently posted in the micro group on Facebook and I love the simple design.Yes, I just ordered one
Pisshaj...?Lyxigt rutten haj, påminner om de två bestarna i ’Kapten Salazars hämnd’ POC
Precision? Pastan blir ju inte al dente om den får gå en minut för länge! Bring on the motstånd!Okej, den som ger EN enda bra anledning till klickande vridring vinner en kaka!
Ni får inte svara "uhm uhm, man kan råka vrida den av misstag när man dyker jätte jättedjupt". Kul va...shoot!
(obs, dyker själv sedan barnsben så kan eventuellt bjuda på motstånd om ni är helt ute och cyklar)
Wow, vilka fantastiska bilder! Vad fotar du med och vad är det för ljustält? Vore kul att klicka hem ett och experimentera lite om de inte kostar skjortan.Lek i ljustältet Dan Henry 1970
Vill att klockan skall få lite patina - se lite gammal ut...Intressant. Vad ska fixas?
I väntan på resultatet..
Det gör du rätt i, den verkar ju bli hur bra som helst. Ett tips bara, ha koll på vilken tid de släpps. De har tidigare tagit slut fort. Speciellt den i mint..Den är såååå snygg! Blir med största säkerhet en beställning när de nya släpps om ett par veckor
Jag är redo med påminnelse i kalendern på klockslagetDet gör du rätt i, den verkar ju bli hur bra som helst. Ett tips bara, ha koll på vilken tid de släpps. De har tidigare tagit slut fort. Speciellt den i mint..
Tack så mycket.Wow, vilka fantastiska bilder! Vad fotar du med och vad är det för ljustält? Vore kul att klicka hem ett och experimentera lite om de inte kostar skjortan.
perhaps lume isn't that good but those hands on that dial make up any day of the week. It's such a aesthetically pleasing combination. And for those who care about logo proportion and design, this one just naild it!Känner mig nöjd med denna. Inte den bästa lumen dock.
Det där påminner mig om att jag har en variant på en sådan som jag inte använder och borde sälja.Från Kaffebrus.com.
That crown is begging for manual winding movement :=)
Hojta till om det blir aktuellt. Vilken har du?Det där påminner mig om att jag har en variant på en sådan som jag inte använder och borde sälja.
Bättre precision för att vridringen klickar? Har minutmarkeringar på mina ryssar också.Precision? Pastan blir ju inte al dente om den får gå en minut för länge! Bring on the motstånd!
Jag nöp det där erbjudandet från Digital Foto, svårt att slå prismässigt. Behöver knappast bättre grejer heller, då personen bakom telefonen är bristen när det kommer till foto-kunskapHojt. Jag har Foldio1 och Foldio360 från OrangeMonkie.
Tack för tipset! Svårslaget pris, så länge man kommer ihåg att avsluta prenumerationen sedanTack så mycket.
Tycker själv att resultatet blev bra med tanke på att jag aldrig testa varken ljustält eller macrofoto tidigare.
Jag såg ett erbjudande på nätet med 2nr av tidningen Digitalfoto och så fick man ett ljustält på köpet. Kostade 148kr. Tänkte att det kunde vara värt att testa och ev uppgradera till något mer proffsigt senare.
Kameran är en Canon 7D och ett Tamron SP AF F2.8Di Macro 1:1 objektiv.
Prenumeration på Digital FOTO – Se det fina erbjudandet här | Bonniershop
Få ordning på tekniken, inspiration, tips och nyheter om fotografi med Digital FOTO. Som prenumerant får du exklusivt digitalt innehåll och andra fördelar.prenumeration.digitalfotoforalla.se