• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lek i ljustältet Dan Henry 1970

IMG_2156.jpg
IMG_2163.jpg
IMG_2167.jpg
IMG_2172.jpg
IMG_2174.jpg
IMG_2175.jpg

Wow, snygg!!

Jaha... kära PostNord... nu har ni haft paketet i över en vecka... exakt vad är det som tar sådan tid ”Importhanteras”?? Det rör sig om en riktigt sliten, gammal Komandirskie för $12... inte några kemiska avfallsprodukter eller någon högteknologisk avlyssningsutrustning!

D9AFA9D4-0745-4DD8-B34A-0B19D46CB1E6.png

Edit: fel tråd, men det kanske passar här med...

Jag är redo med påminnelse i kalendern på klockslaget 😉

Hade koll på släppet av Summiteer i söndags också men valde att inte slå till då jag har fått napp på en Halios Universa i mörkblått och nu siktar in mig på den mintgröna Freedivern istället. Den blåa och svarta Summiteeren finns förvånande nog fortfarande kvar, men den gröna är slut pga att det är 2021 antar jag.
Hoppas du kommer gilla Universa lika mycket som jag gör! Än så länge kan man ju säga att det var ett bra köp också, upp till det dubbla på Ebay igår :oops: (jagräknarmedmoms).

6DA7B4E6-9048-4409-BFDC-1C1300DD15E3.png

Någon som är sugen på att avyttra sin Traska Commuter med grön tavla ? Har iof inte sett någon här i tråden men ändå 🤓

Hoppas du kommer gilla Universa lika mycket som jag gör! Än så länge kan man ju säga att det var ett bra köp också, upp till det dubbla på Ebay igår :oops: (jagräknarmedmoms).

Ja jävlar vad den drar iväg! Inte helt förvånande då efterfrågan är så oerhört mycket större än tillgången, och speciellt på den pastelblå som jag är galet avundsjuk på. Jag får nöja mig med den mörkblå och har ingen aning om när den kan dyka upp, men jag har lagt deposit och forasec har lovat att jag ska få en 😊

Ja jävlar vad den drar iväg! Inte helt förvånande då efterfrågan är så oerhört mycket större än tillgången, och speciellt på den pastelblå som jag är galet avundsjuk på. Jag får nöja mig med den mörkblå och har ingen aning om när den kan dyka upp, men jag har lagt deposit och forasec har lovat att jag ska få en 😊
hehe, fast nu dök Ebay-annonsen upp igen. Detta är det konstigaste jag sett. Först försökte killen kränga den på WUS men blev bannad. Sen såldes den på Ebay för massor...och nu uppe igen. Knasigt, undrar om det är någon som är sur som vinner buden och sedan drar sig ur för att jävlas...

Måste säga att jag är sjukt nöjd. Tog lite tid att värma upp men är nu helt klart en keeper :D
20210422_145037.jpg

Lyckades även justera spännet genom att sätta den direkt på sista länken (fick slå ut pin och collar) så nu sitter den perfekt. Denna modd borde göra att även de med mindre än 16cm handleder borde få en perfekt passform.
Ping! @TheSpeedyShutter jag har c.a 16,5cm och har nu två länkbitar samt två klick på microjusteringen att spela med.
20210422_145121.jpg

Tillbaka
Topp