Acos
Guld
Ja jag har tighat till min men man har väl starka nyporFattar vad du menar
Det går att tighta till vridringen i vostoken ganska enkelt om den känns slapp? Liksom inte meningen att du ska kunna poppa av den med handen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag har tighat till min men man har väl starka nyporFattar vad du menar
Det går att tighta till vridringen i vostoken ganska enkelt om den känns slapp? Liksom inte meningen att du ska kunna poppa av den med handen.
Lek i ljustältet Dan Henry 1970
Shieet det gick fort en anna får kämpa.På väg till ny ägare
Hoppas du kommer gilla Universa lika mycket som jag gör! Än så länge kan man ju säga att det var ett bra köp också, upp till det dubbla på Ebay igår (jagräknarmedmoms).Jag är redo med påminnelse i kalendern på klockslaget
Hade koll på släppet av Summiteer i söndags också men valde att inte slå till då jag har fått napp på en Halios Universa i mörkblått och nu siktar in mig på den mintgröna Freedivern istället. Den blåa och svarta Summiteeren finns förvånande nog fortfarande kvar, men den gröna är slut pga att det är 2021 antar jag.
Den är ju riktigt bra och schysst pris med.
Kör idag denna micro/affordable. ”Den osäljbara” som jag döpt den till. Den och jag njuter av vädret...
Snygg! Vad är det för mått på den?Den är ju riktigt bra och schysst pris med.
va händer det är trögt som fasen på ks.
Här har jag med en osäljbar rackare.
39mmSnygg! Vad är det för mått på den?
Ja jävlar vad den drar iväg! Inte helt förvånande då efterfrågan är så oerhört mycket större än tillgången, och speciellt på den pastelblå som jag är galet avundsjuk på. Jag får nöja mig med den mörkblå och har ingen aning om när den kan dyka upp, men jag har lagt deposit och forasec har lovat att jag ska få enHoppas du kommer gilla Universa lika mycket som jag gör! Än så länge kan man ju säga att det var ett bra köp också, upp till det dubbla på Ebay igår (jagräknarmedmoms).
Jaaa, det kan man ha, men varför?Man kan väl ha en vridring med minutmarkeringar utan att det ska behöva klickas hit och dit?
https://en.yema.com/products/yema-superman-french-air-force-steel-limited-edition-yaa39-amsSnygg! Vad är det för mått på den?
Jaaa, varför ska man ha klick egentligen? Det är ju det jag har frågat hela tidenJaaa, det kan man ha, men varför?
Den där behöver antingen ett slitet brunt läder eller ett bund. Det viktigaste är att det luktar gammal tobaksrök och gubbsvett. Sjukt cool klocka för övrigt!
vad tusan ska man smyga på den här gamla rackaren? 18 mm, tips mottages tacksamt!
Eller ringJaaa, varför ska man ha klick egentligen? Det är ju det jag har frågat hela tiden
Eller hjärna! ...nä vänta lite nuEller ring
För fasen! Helt sant. Det ska lukta tobak om ett inslitet läder. Levererat inslaget i cigarrblad. Har du ett över?Den där behöver antingen ett slitet brunt läder eller ett bund. Det viktigaste är att det luktar gammal tobaksrök och gubbsvett. Sjukt cool klocka för övrigt!
No brain, no pain. Låter braEller hjärna! ...nä vänta lite nu
Hittar du nåt passande band kan jag posta en torr Cohiba till dig som du kan rulla den i..För fasen! Helt sant. Det ska lukta tobak om ett inslitet läder. Levererat inslaget i cigarrblad. Har du ett över?
Strålande! Ska ”röka” bandet över den!Hittar du nåt passande band kan jag posta en torr Cohiba till dig som du kan rulla den i..
hehe, fast nu dök Ebay-annonsen upp igen. Detta är det konstigaste jag sett. Först försökte killen kränga den på WUS men blev bannad. Sen såldes den på Ebay för massor...och nu uppe igen. Knasigt, undrar om det är någon som är sur som vinner buden och sedan drar sig ur för att jävlas...Ja jävlar vad den drar iväg! Inte helt förvånande då efterfrågan är så oerhört mycket större än tillgången, och speciellt på den pastelblå som jag är galet avundsjuk på. Jag får nöja mig med den mörkblå och har ingen aning om när den kan dyka upp, men jag har lagt deposit och forasec har lovat att jag ska få en
Måste säga att jag är sjukt nöjd. Tog lite tid att värma upp men är nu helt klart en keeperHoppas du kommer gilla Universa lika mycket som jag gör! Än så länge kan man ju säga att det var ett bra köp också, upp till det dubbla på Ebay igår (jagräknarmedmoms).