Hade du min adress sa du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade du min adress sa du?
Har tyvärr dåligt med band i 18mm annars hade jag lätt bidragit!För fasen! Helt sant. Det ska lukta tobak om ett inslitet läder. Levererat inslaget i cigarrblad. Har du ett över?
Skicka den, så ser jag vad jag kan göra..Hade du min adress sa du?
Du får peta in ”Shark” på Traskans tavla, så får du en komplett stegring på trion..
Senast tre använda. 42.5, 38.5 samt 37 i mina mått uppmätt.
Har kommit fram till att det där med diameter och vikt bara är en vanesak.
I pm menar duSkicka den, så ser jag vad jag kan göra..
Shoot!I pm menar du
Hur känns Traska Commutern nu efter en tids användande ? Pros and cons.
Senast tre använda. 42.5, 38.5 samt 37 i mina mått uppmätt.
Har kommit fram till att det där med diameter och vikt bara är en vanesak.
Ta bort det virkade och på med en redig länk så går den som smör i solskenShieet det gick fort en anna får kämpa.
Om ni ska göra det så läs reglerna innan.Är det någon som ska handla på Zelos rean som börjar om dryga timmen?
https://zeloswatches.com/collections/clearance-sale lösen: zelostimekeepers
Gult gummi
vad tusan ska man smyga på den här gamla rackaren? 18 mm, tips mottages tacksamt!
Hur känns den? Jag var sjukt sugen på den gul/orangea4 dagar fr. Singapore till Finland
remmen är lite stel, men klockan är lätt och tavlan är extremt vacker. lumen är utmärktHur känns den? Jag var sjukt sugen på den gul/orangea
Och boetten ser trevlig ut! Blästrad titan där med?remmen är lite stel, men klockan är lätt och tavlan är extremt vacker. lumen är utmärkt
Yep ock 1200 vckrs. Coating. Super hård som Sinn ock DamaskoOch boetten ser trevlig ut! Blästrad titan där med?
Cool! Ingår det länk till den också? Snygg tavla.4 dagar fr. Singapore till Finland
Na, men fins 80$ titanium länk på websidanCool! Ingår det länk till den också? Snygg tavla.
Min tavla
Hur känns Traska Commutern nu efter en tids användande ? Pros and cons.
Tyvärr. Men jag fick hem en länk till min Turtle idag som jag gett lite kärlekKan det måhända vara någon här i tråden som sitter på MM300-lås? Köper gärna för ett litet experiment...
Vad använder du?Tyvärr. Men jag fick hem en länk till min Turtle idag som jag gett lite kärlek
Scotch brite är det som gäller (för mig iaf)Vad använder du?
Slippapper Börjar med 1200 sen hoppar jag till 15 my, 9 my, 3 my, 2 my och sist 1 my. Det är det jag har hemma men finns ju fler steg. Tog 15min typVad använder du?