• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Glamorös Valborg på er, rödpang från bäste @TerryTee ! micke bra smaklöken 🤌
CyokqnU.jpg
Det är inte Maj förrän imöra 😳
Men, du är lätt värd ett glas rött ändå såklart

Senast ändrad:
Ujjj vilken klocklåda :oops: Är det nån spegeleffekt här? Hade jag en sån skulle jag få en och annan kommentar från hustrun som jag inte vill ha. Ganska tom iofs så kanske kommer undan med det ändå...
Nej, den ser ut så... :D Vägghängd, låsbar glasdörr och led-ljus med 52 platser. När samlingen var som störst skulle jag kunnat fylla två skåp, nu har jag drygt 20 varav jag vill flippa hälften. Jag skall dock jobba på att fylla upp den igen, ser snyggast ut med ett fullt skåp :D

Nej, den ser ut så... :D Vägghängd, låsbar glasdörr och led-ljus med 52 platser. När samlingen var som störst skulle jag kunnat fylla två skåp, nu har jag drygt 20 varav jag vill flippa hälften. Jag skall dock jobba på att fylla upp den igen, ser snyggast ut med ett fullt skåp :D
Seriöst imponerad... Skall använda den bilden när hustrun säger nåt nästa gång (vilket hon sällan gör) och framstå som en snål och enkel amatör...

Tillbaka
Topp