Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inte Maj förrän imöra
Det är idagDet är instead förrän imöra
Men, du är lätt värd ett glas rött ändå såklart
Autocorrect... inte Maj förrän skulle det såklart ståDet är idag
Tack tack Den gör sig bra på väggen i garderoben, skall börja jobba på att fylla upp den igenVilken låda
Och vilken trevlig certina
Älskar den skvallen, stenhård.
Tack kompisTack tack Den gör sig bra på väggen i garderoben, skall börja jobba på att fylla upp den igen
Älskar den skvallen, stenhård.
Nån som vet om helson kör samma erbjudande... dom är väl besläktade typ...?
Skulle precis posta samma screenprint
Och alla turtles i lager...
Vilken färg är snyggast?
Är helson korrekta eller kreativa när det kommer till att deklarera värde för moms/Tull?
Jag har bara handlat från Armida och då var det fulla värdet deklarerat.
Jag har hört att man kan be om kreativitet i meddelanderutan vid beställningOch alla turtles i lager...
Vilken färg är snyggast?
Är helson korrekta eller kreativa när det kommer till att deklarera värde för moms/Tull?
Ujjj vilken klocklåda Är det nån spegeleffekt här? Hade jag en sån skulle jag få en och annan kommentar från hustrun som jag inte vill ha. Ganska tom iofs så kanske kommer undan med det ändå...Rensar ut inför byteslördag, börjar bli väldigt tomt i klocklådan
EDIT: kanske borde sälja lådan också?
Nej, den ser ut så... Vägghängd, låsbar glasdörr och led-ljus med 52 platser. När samlingen var som störst skulle jag kunnat fylla två skåp, nu har jag drygt 20 varav jag vill flippa hälften. Jag skall dock jobba på att fylla upp den igen, ser snyggast ut med ett fullt skåpUjjj vilken klocklåda Är det nån spegeleffekt här? Hade jag en sån skulle jag få en och annan kommentar från hustrun som jag inte vill ha. Ganska tom iofs så kanske kommer undan med det ändå...
Seriöst imponerad... Skall använda den bilden när hustrun säger nåt nästa gång (vilket hon sällan gör) och framstå som en snål och enkel amatör...Nej, den ser ut så... Vägghängd, låsbar glasdörr och led-ljus med 52 platser. När samlingen var som störst skulle jag kunnat fylla två skåp, nu har jag drygt 20 varav jag vill flippa hälften. Jag skall dock jobba på att fylla upp den igen, ser snyggast ut med ett fullt skåp
Här är en bild från arkivetSeriöst imponerad... Skall använda den bilden när hustrun säger nåt nästa gång (vilket hon sällan gör) och framstå som en snål och enkel amatör...
Går ju inte ens att kommentera. Känner mej lite futtig med mina små lådor... lovord till herrn...Här är en bild från arkivet
Nja, utav dem på bilden har jag ju bara 6st kvarGår ju inte ens att kommentera. Känner mej lite futtig med mina små lådor... lovord till herrn...
Ja jag råkade tyvärr se det också. Skulle köpa en turtle för några månader sen, slut på klockor. Nu finns de i lager, slut på pengar...Och alla turtles i lager...
Vilken färg är snyggast?
Är ju också imponerande iofs...Nja, utav dem på bilden har jag ju bara 6st kvar
Ja jag råkade tyvärr se det också. Skulle köpa en turtle för några månader sen, slut på klockor. Nu finns de i lager, slut på pengar...
Jag har hört att man kan be om kreativitet i meddelanderutan vid beställning
Haha, vet exakt vad du menar man allt är under kontroll och plan. Tack för omtanken kompis ❤Det är inte Maj förrän imöra
Men, du är lätt värd ett glas rött ändå såklart
Jag var inne på mango när det begav sig, men alla är skitsnygga! SvårtVilken är snyggast?
Mango är ju sjukt somrig.... turkos också... men den blå gör sej ju väldigt bra med orange visare...
Typ...mig?Har du hört det från nån som är säker...?