That bezel thoughDet får bli en brun påsk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
That bezel thoughDet får bli en brun påsk
Typ...mig?
Kul att se att ni roar er grabbar
Själv fick man ta över för murarna som stack hem vid 17.
"Släta till den efter ett tag och fyll på lite mera om det behövs..."
Ha en trevlig valborg
OT men kan man få se skåpet och få reda på var ett sådant kan köpas? Frågar åt en kompis så klart för vem har behov av så många platser eller hurNej, den ser ut så... Vägghängd, låsbar glasdörr och led-ljus med 52 platser. När samlingen var som störst skulle jag kunnat fylla två skåp, nu har jag drygt 20 varav jag vill flippa hälften. Jag skall dock jobba på att fylla upp den igen, ser snyggast ut med ett fullt skåp
Just saw JOMW:s review of the RZE and that watch is awesome! Angular, bead blasted and just awesome!
Jepp! En här i tråden som beställt därifrånHar du hört det från nån som är säker...?
@thewordfox fram med DivemasternFredagschallenge – bäst lume vinner.
Okej, jag vann.
Jag har en Zelos Mako med och den lyser riktigt bra, men Divemaster är det sjukaste jag sett när det kommer till lumeBäst ≠ mest
Lite nytt affordable vintage idag.
Mail efter beställningAha
Meddelade i nån ruta vid beställning eller mail efteråt?
@TerryTee fram med ryssen@thewordfox fram med Divemastern
Enligt min källa ska det gå bra att lämna som meddelande i samband med order.Mail efter beställning
Tjusigt!...det var ett tag sen sistEnligt min källa ska det gå bra att lämna som meddelande i samband med order.
Borde inte du osäkra ryssen nu?@thewordfox fram med Divemastern
Haha det var min första tanke så klart, men fru Tee sover och klockan är i sovrummetBorde inte du osäkra ryssen nu?
Mail efter beställning
Enligt min källa ska det gå bra att lämna som meddelande i samband med order.
Tjusigt!...det var ett tag sen sist
OT men kan man få se skåpet och få reda på var ett sådant kan köpas? Frågar åt en kompis så klart för vem har behov av så många platser eller hur
Köpte mitt via Chrono24, kostade typ 4k, frakten från Tyskland kostade en del kommer jag ihåg också Tveksamt om jag kommer kunna fylla det igen... Kanske får dowsiza
Precis den jag väntar på! (för den kommer att komma, känner det i lilltån).Tackar, är nog mest sugen på den turkosa... ska sova på det.
Men oroar mej samtidigt för att om jag köper den så lanserar väl certina en egen nyutgåva till midsommar...
Precis den jag väntar på! (för den kommer att komma, känner det i lilltån).
Nej den kommer i klassiska mango, eventuellt svart...sa tån. Turkos hade varit mitt val om Helson hade varit aktuellt, lättKan du känna om den kommer i turkos?
Funderar lite på om det finns intresse för passaround innan sommaren? Rent spontant detta bojsänke som ändå verkar bärbar
Blir vi tio blir det ~300kr var. En vecka var, utlottning av klockan därefter. Några sugna
Är folk sugna på en passaround på nethuns så löser jag gärna detta, kan få ner det till 50% så 150 per man istället för 300 eller att vi är lite färrre deltagare, får jag fler än tio ja på detta så börjar jag arrangera
Och alla turtles i lager...
Vilken färg är snyggast?
Är helson korrekta eller kreativa när det kommer till att deklarera värde för moms/Tull?
Jag har hört att man kan be om kreativitet i meddelanderutan vid beställning
Har du hört det från nån som är säker...?
Enligt min källa ska det gå bra att lämna som meddelande i samband med order.
Råvarupriserna på gummi ligger för tillfället över marginalen.Borealis-band i 20mm, alla färger förutom camo är slutsålda. Är det så enkelt som att det är pga covid? Ngn som vet?
Jävlar vad imponerande ”låda” så sjukt snyggt uppstyrt! Vad är det för klocka på raden näst längst ner 4e från vänster? Kronografen med stållänkHär är en bild från arkivet