Kul, grattis kan man väl säga! Jag gillar den men har annat som får gå före.
Ooops I did it again......
Bara invänta hösten nu. Det var feta kronan och vridringen som lurade in mig i slutändan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, grattis kan man väl säga! Jag gillar den men har annat som får gå före.
Ooops I did it again......
Bara invänta hösten nu. Det var feta kronan och vridringen som lurade in mig i slutändan.
Noterar att du börjat hälla över Mythos i andra burkar, allt för att matcha SUBen då förståsNu tar jag en grymt välförtjänt fredag. Skål på er och ha en fin Valborg mina vänner..
Vilken lådaRensar ut inför byteslördag, börjar bli väldigt tomt i klocklådan
EDIT: kanske borde sälja lådan också?
Kul! Har du mer info? Storlek och vad snurrar i?Kommande från Phoibos. Bilder ärligt stulna från Facebook.
Ingen aning. Det var en sneak peek enligt inlägget så mer info kommer nog inom kort.Kul! Har du mer info? Storlek och vad snurrar i?
Lite bilder på armida storlekarna,med tanke på armida a1 38mm
Sikna trevligaLite nytt affordable vintage idag.
Nu tar jag en grymt välförtjänt fredag. Skål på er och ha en fin Valborg mina vänner..
Absolut, fast på dessa djup har jag hört att mineralglas är bättre...Här behövs rejäla doningar när man dyker i bubbelpoolen. Safir är väl ett måste?
Jag har hällt upp fredagsölen, fakturerat och nu är det bannemig HELG!
Lite nytt affordable vintage idag.
Härligt att se! Min är redan slut och jag är för lat för att hämta en ny...Jag har hällt upp fredagsölen, fakturerat och nu är det bannemig HELG!
Skål världens bästa tråd!
Meningen var inte att sälja, visste inte att jag ej fick lägga ut här bara för att jag approved dealer, men skall inte hända igen
Okej, ja det blir kanske fel när det är företagsprofil här och jag lägger både privata och företags inlägg i samma. Blir väldigt struligt att ha två konton men skall tänka på detta
Ser absolut inget fel i detta @Zackrissonsur.se det är bara att köra!Bara för att förklara så är det verkligen inte så. Jag köper ju klockor till ett lägre pris pga mitt jobb tillåter det, då är det ju så att jag också kan sälja de billigare men jag äger ej firman och kan på så vis ej göra några svarta pengar utan jag har ju köpt loss klockorna själv för min lön
Tack! Jo en riktig sommarstänkare Och roligt med svensk anknytning.Den orangea är ju superläcker