• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

serica-5303-1-black-divers-watch-1.jpg

Ooops I did it again......
Bara invänta hösten nu. Det var feta kronan och vridringen som lurade in mig i slutändan.
Kul, grattis kan man väl säga! Jag gillar den men har annat som får gå före.

Meningen var inte att sälja, visste inte att jag ej fick lägga ut här bara för att jag approved dealer, men skall inte hända igen:)

Okej, ja det blir kanske fel när det är företagsprofil här och jag lägger både privata och företags inlägg i samma. Blir väldigt struligt att ha två konton men skall tänka på detta:)

Bara för att förklara så är det verkligen inte så. Jag köper ju klockor till ett lägre pris pga mitt jobb tillåter det, då är det ju så att jag också kan sälja de billigare men jag äger ej firman och kan på så vis ej göra några svarta pengar utan jag har ju köpt loss klockorna själv för min lön
Ser absolut inget fel i detta @Zackrissonsur.se det är bara att köra!
Trevlig Valborg till alla. Håll avstånd!

Tar på mig 24timmar'n lagom till helgen för att skapa illusionen av att tiden går lite sådär extra långsamt såhär på helgen!...eller helt enkelt för att veta om det är dag eller natt nu när de norrländska kvällarna börjar bli så ljusa...goda anledningar tycker jag!
20210430_185142.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp