hammermountain
Silver
Snyggt! Lirar ju grymt bra med grönt barton! Gott att se att den fått ett bra hem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Lirar ju grymt bra med grönt barton! Gott att se att den fått ett bra hem
Som ett smäck dockskåps handfats edt inte konstigt att man behöver krigarklockaIntressanta pushers på den där
Fin den där! Var seriöst frestad att köpa den. Tur för plånboken att någon annan knep den.
Tror fasen halva forumet har varit seriöst frestade att köpa denFin den där! Var seriöst frestad att köpa den. Tur för plånboken att någon annan knep den.
Brukar själv inte köpa gear på Lidl så det är nog @MaBr även om han ser väldigt...påklädd ut
Jeansshorts och Hawaii-tisha är väl inte riktigt min stil när jag snorklar, haha. Skulle dessutom inte gå på Lidl även om jag fick betalt för det.Brukar själv inte köpa gear på Lidl så det är nog @MaBr även om han ser väldigt...påklädd ut
Trevliga små klockor Förövrigt min inkörsport till denna hobbyGrymt! Jag har denna varianten också:
Är folk sugna på en passaround på nethuns så löser jag gärna detta, kan få ner det till 50% så 150 per man istället för 300 eller att vi är lite färrre deltagare, får jag fler än tio ja på detta så börjar jag arrangera
Tråkigt minst sagt.Mikroklockornas förbannelse. Jag hade äntligen lyckats övertyga mig själv att köpa en Halios Fairwind men när jag gick in på Forasec så hade de tagit bort köpknappen. Halios har tydligen stängt för nya beställningar ett tag. Okej...
Nu hinner man väl bara ändra sig 42 gånger innan de öppnar upp igen
Jag e på om det finns plats kvarÄr folk sugna på en passaround på nethuns så löser jag gärna detta, kan få ner det till 50% så 150 per man istället för 300 eller att vi är lite färrre deltagare, får jag fler än tio ja på detta så börjar jag arrangera
☝☝☝☝Kan även bytas mot swish... pm:a för mer infoScurfa D1 och Samurai letar nytt hem
Byten kan vara intressant, tex @Sebastard Steeldive, Nethuns Aqua II Steel eller liknande
PmatVad säger ni? Jag är på, kan tänka mig 5st deltagare med och 300kr. 1/5 att vinna isf
Edit: skicka ett pm isf...
Det ser mer ut som öob va?Brukar själv inte köpa gear på Lidl så det är nog @MaBr även om han ser väldigt...påklädd ut
Stor like på den!
Väntar Tudorn fortfarande hemma i Sverige ?He he, sa ar det “affordable” Rolle, vi har akt ivag 3 mil utanfor stan i helgen, nu finns det lite “covid restrictions” som slapper, hit fick 8 aringen hanga med, sa bad hela helgen med henne....