Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej, Bratte vantar, Tudor tar jag med, hoppas aka om ngn vecka ...satans reserestrictions bara...Väntar Tudorn fortfarande hemma i Sverige ?
Du som bor där du bor, finns Tudors 76200 serie till salu i nån affär nära dig ?Hej, Bratte vantar, Tudor tar jag med, hoppas aka om ngn vecka ...satans reserestrictions bara...
KlockrentIdag fick Military-klockan vara med när det var dags att prova att sätta upp det nya patrulltältet.
Skulle kunna ha varit! Det roliga är att ÖoB inte har sålt militärt överskott på typ 15 år.Klockrent
Men...då måste det väl varit du på tidigare bild, på ÖoB.
Gammal bild alltså. Tänk hur det kan gåSkulle kunna ha varit! Det roliga är att ÖoB inte har sålt militärt överskott på typ 15 år.
Skål för nykterhetsrörelsenSkål då
Det är inte det senaste, men alla på forumet är avundsjuka på min Zelos Mako v2 med sin vackra lume, sin bronsboett och förtrollande tavla.Nu har det gått 423 dagar sen mitt senaste klockköp... Kanske dags att börja jaga igen? Vad är det senaste och hetaste här i tråden nuförtiden?
Halios Seaforth har hängt med senaste veckan.
Den blå är inte en GMT va?Hur många Zelos kan man ha innan man blir samlare eller tom hoarder
Swordfish och Horizons GMT är uppe för lördagsbytet
Nej det är den nya Horizons 43mm dykaren, om det är denna du menar det är ju två blå klockor på bilden. Den gröna Horizons GMTn är 40mmDen blå är inte en GMT va?
Jag kör gärna med fem om ingen annan gör av sigFått ihop 5st deltagare till passaround på Nethuns. @Jox @midikem @Lindellc @Lundgren🥊 och jag då. Vad säger ni ovan funkar 5st a 300kr var eller ska vi avvakta och se ev fler imorgon? För mig funkar det iaf
Jag nog helst med, avklarat innan sommaren och 1/5 att vinna är ändå bra oddsJag kör gärna med fem om ingen annan gör av sig