• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Så... idag lyckades äntligen Fedex hitta hit. Men det var värt väntan 😀
20210510_134455.jpg

20210510_134507.jpg


Cuda gummit är riktigt bra, snäppet under Borealis men klart bättre än Obris Morgan.

Hur grym somhelst! 👊👍
 

Det här var ju roligt!
 
Är det förresten någon som har hört om/när Traska commuter kommer att finnas i lager igen? Det finns ingen info på hemsidan och det var lite oklart om man får den typen av info genom deras infobrev.

Annars får jag väl trakassera @schnedsegler tills han går med på att sälja 😅

Har faktiskt haft min på handleden i några dagar nu. Väldigt nöjd med min fast är ändå lite sugen på att byta mot nya Summiteer i svart eller blått. Om jag ska sälja så kollar jag med dig först! 👍🏼

Traska skrev att dom förhoppningsvis får in en ny batch innan året är slut på deras Instagram.

DSC07006-picsay.jpg


En 39mm Commuter i svart skulle ju vara owg material för mig. Synd att det inte är applicerade index på Summiteer.
 

Det här var ju roligt!
Verkligen!:) Jag blev iaf svårt sugen på en C-3PO!
Citizen-Ana-Digi-Star-Wars-6.jpg
 
Dag 12 sen jag beställde min Yema från zackrissons som inte skickats... Inte fått svar på flera mail. Fick ett svar här att det skulle kollas upp imorgon (vilket var förra veckan) sen dess tyst. Tydligen är ägaren sjuk men jobbar det bara en person där?
Usch va trist... Jag tror dom är två som sköter verksamheten.
 
Inget speciellt. Står att den börjat behandlas och att den finns i lager på hemsidan. Riktigt jäkla dåligt att inte ens svara på ett mail. Tråkigt och om den någonsin dyker upp lär jag inte hämta ut den. Var riktigt taggad på den så suger...
Riktigt undermåligt, så bedriver man inte business alltså..

Edit: Kan lika gärna göra så här. @Zackrissonsur.se någon hos er bör ju besvara honom, det är väl det minsta man kan förvänta sig som kund?
Eller ja, det minsta är väl rimligtvis att få hem den klocka som man beställt hos er, men att ni inte besvarar era kunder smakar inte bra alls.

Saker & ting kan hända på ett personligt plan, men det lär ju man ju som företagare lösa med en backup som roddar businessen vidare.
 
Senast ändrad:
Riktigt undermåligt, så bedriver man inte business alltså..

Edit: Kan lika gärna göra så här. @Zackrissonsur.se någon hos er bör ju besvara honom, det är väl det minsta man kan förvänta sig som kund?
Eller ja, det minsta är väl rimligtvis att få hem den klocka som man beställt hos er, men att ni inte besvarar era kunder smakar inte bra alls.

Saker & ting kan hända på ett personligt plan, men det lär ju man ju som företagare lösa med en backup som roddar businessen vidare.
Håller till 100% med om vad du skriver.

Tur man tog klarna.
Screenshot_20210510-160532_Klarna.jpg
 
Så... idag lyckades äntligen Fedex hitta hit. Men det var värt väntan 😀
20210510_134455.jpg

20210510_134507.jpg


Cuda gummit är riktigt bra, snäppet under Borealis men klart bättre än Obris Morgan.
Grymt klipp, grattis till en riktig hårding! Nästan bättre än originalet iom färgen👌🏼 sen att den går att användas utan att vara livrädd för att paja den får väl bara ses som ren bonus, eller hur resonerar du? Hur upplevs höjden förresten, balanserat? Tusen frågor, hej.
 
Tillbaka
Topp