• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Svårt att inte ha det bra idag när det är 25°C!
PSX_20210510_180551.jpg

PSX_20210510_180344.jpg
 
Grymt klipp, grattis till en riktig hårding! Nästan bättre än originalet iom färgen👌🏼 sen att den går att användas utan att vara livrädd för att paja den får väl bara ses som ren bonus, eller hur resonerar du? Hur upplevs höjden förresten, balanserat? Tusen frågor, hej.

Tack 😀
Ja jag tänker att kommer det en ny version från Certina lär den inte vara turkos iaf... och det är ju stor del av grejen med Micro/affordable, att man törs använda dom... en vintage original är alldeles för dyr, iaf för mej, till vardags.

Höjden ser minst sagt rejäl ut från sidan, men väl på armen sitter den jättebra 👍
Perfekt på gummit... meshet lär få vila i lådan, eller ja, rullen den kom i.

Blir en perfekt kombo med min PH500 i sommar 😎

Edit, minutvisaren har mkt starkare orange färg än på produktbilder, vilket är positivt 😀
 
Senast ändrad:
@Karl_Magnum krya på dig!

Själv ligger jag bara i sängen i 5 minuter och tar kort på mina nya band. Ger det här med MN-straps en chans till.

4B9D4D12-90A9-434A-97D6-E5AF5F09416E.jpeg

0367BAEC-05E8-4D55-9693-75EAF5A0190A.jpeg

Hoppas inte pvd-band betyder att jag måste köpa en svart pvd-mikro...
Tackar! 🙏
Väldans stiliga band du hittat dig!
Jag kommer garanterat köpa fler "MN" band då det var så förbaskat skönt att man knappt kan tro det..
Dock har mitt enda sådana börjat tappa färg väldigt snabbt så måste hitta något av lite bättre kvalité!

20210415_115708.jpg
 
Ska försöka mig på att blästra väldigt försiktigt om jag kommer ifrån ikväll. Sannolikt funkar inte silvertejp så bra för att skydda gängor och glas, men jag kommer åtminstone hinna se att det går åt söder innan glaset eller gängorna pajjat och hela boetten är kass.

IMG_20210510_194646.jpg
IMG_20210510_194642.jpg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp