Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
25 grader är ganska gött blir bra med sommar snart!Svårt att inte ha det bra idag när det är 25°C!
Fan vad jag villhöver en sån där! När ska du eller @TobiasD tröttna och sälja till mig?Svårt att inte ha det bra idag när det är 25°C!
Lägg av, köp en egen!Fan vad jag villhöver en sån där! När ska du eller @TobiasD tröttna och sälja till mig?
Grymt klipp, grattis till en riktig hårding! Nästan bättre än originalet iom färgen sen att den går att användas utan att vara livrädd för att paja den får väl bara ses som ren bonus, eller hur resonerar du? Hur upplevs höjden förresten, balanserat? Tusen frågor, hej.
Tackar!@Karl_Magnum krya på dig!
Själv ligger jag bara i sängen i 5 minuter och tar kort på mina nya band. Ger det här med MN-straps en chans till.
Hoppas inte pvd-band betyder att jag måste köpa en svart pvd-mikro...
Fick bli ett byte till, bara för att
Oj, så djupt kommer jag aldrig sovaGillar den! En av de bättre reissuer senaste åren
...Du är mycket trött...när jag räknad till tre kommer du vakna och ha en extrem lust att skicka Bulovan till Morten i byte med en DW...
Fick bli ett byte till, bara för att
Ja, rätt mycket 60-70 tal. Är inte speciellt synligt förrän man zoomar in. Jag störs inte av det, tycker det är lite kul. Men vet att det är den saken folk stör sig mest påJag tycker loggan ser skum ut... är det nån vintageflört att bokstäverna liksom sitter ihop?
Ja, rätt mycket 60-70 tal. Är inte speciellt synligt förrän man zoomar in. Jag störs inte av det, tycker det är lite kul. Men vet att det är den saken folk stör sig mest på
Lite blandat från arkivet
God kväll!
Thats some hardcore shieeeet! Kul!
Nej jag känner att jag måste ge det ett par test till. Minus trådlösa lurar eventuellt. Så fort ryggen medger blir det vandring igen! Så just nu håller den sig bättre än +10 s/veckaTycker inte det stör, men det ser lite konstigt ut. Supersnygg klocka iaf!
Hur gick det med tidshållningen... har den varit på spa?
Kool Vad använde du för typ av blästring?Det blev väldigt glittrigt på bild. I verkligheten upplevs den mycket mattare, men kanske också lite för grovt blästrad. Men det blev ball i vilket fall
Se där ja, blev inte alls dumt! Är också nyfiken på receptet om du känner för att dela med dig
In i en liten blästerbur på jobbet. Ingen aning om blästermedium, men det blev bra på en plåtburk jag övade påSe där ja, blev inte alls dumt! Är också nyfiken på receptet om du känner för att dela med dig
Antar att ett en cykelpump inte räcker till? Hur mycket tryck behöver man ha för att det ens ska bli synligt resultat, typ ish?In i en liten blästerbur på jobbet. Ingen aning om blästermedium, men det blev bra på en plåtburk jag övade på