• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Wow San Martin börjar leverera riktigt bra faktiskt..Deras nuvarande är ju av riktigt bra kvalitet redan och verkar bli bättre o bättre...Fått en känsla av att inom en snar framtid blir dom rätt stora...kul att dom engagerar sig..😁

Ja värd utan tvekan..bättre kvalitet än vissa billigare Seikos.

Dom var ok..men sålt alla...
Yes, jag förstår.

20210601_111601.jpg

Dagens affordable

Och sm är bättre (enl mig) på finish än VISSA billigare Seikos , men gillar fort inte nh35..och var det inte Tisell vi pratade om?
Tycker inte att det blir en givande diskussion gällande Tisell eftersom du bara har hållt i en och sen bedömer den med din i det fallet bristfälliga förmåga, men visst, vill du fortsätta att måla in dig i ett hörn så varsågod.

• Like
Reactions: Jox
Tycker inte att det blir en givande diskussion gällande Tisell eftersom du bara har hållt i en och sen bedömer den med din i det fallet bristfälliga förmåga, men visst, vill du fortsätta att måla in dig i ett hörn så varsågod.
Men sluta gissa när du inte har en aning....har jag bara "hållt i en"? Snälla var tyst....(undrar vem som målar sig i ett hörn?)..

Preorder Borealis Adraga nu

Panik, jag klarar inte välja färg.
Kommer vara slut innan jag velad klart o_O
Har vita snöflingan utan datum i korgen... vet att jag inte borde och hoppas att de tar slut väldigt snart 😝😮

Tillbaka
Topp