• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Inte samma kvalle som Tisell såklart men en riktig #kinaplagiatstisdagrackabajsarklocka
4A484091-B482-4481-B74E-19CE978826FF.jpeg

Preorder Borealis Adraga nu

Panik, jag klarar inte välja färg.
Kommer vara slut innan jag velad klart o_O
Salmon!! 😍 hade en i korgen men backade. Har haft alldeles för många klockor på preorder. Denna skulle levereras Jan-Feb 2022 :(

Trevligt med kupat plexi för vintage känsla. Misstänker denna säljer slut ganska fort som den marinblå.
Ja! Jag gillade denna mer än den blå. Den här känns mer "milsub" Skulle vilja ha en, men så lär det nog inte bli :(
Salmon!! 😍 hade en i korgen men backade. Har haft alldeles för många klockor på preorder. Denna skulle levereras Jan-Feb 2022 :(
Jag hade både Mint och Salmon i korgen, men backade tillslut. För stunden iaf.

Tråkigt att det blev en flopp när du äntligen fått hem den. Vad är det som inte motsvarar förväntningarna?
Verkligen. Tycker inte den hade nån bra kvalitétskänsla. Vissa grejer känns "billigt" Men ska ge det en dag iaf. Eftersom jag inte hanterat Yema innan ville jag ju köpa från Sverige för nu blir det lite krångligt med retur också :( Aja ger det till imorgon.

Tillbaka
Topp