Ja, det hade varit coolt om de bytte.Sant, men det hade varit tufft Lite fusk kan jag tycka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det hade varit coolt om de bytte.Sant, men det hade varit tufft Lite fusk kan jag tycka
Men sluta tjata nu dåååå!Köööööööp!
Ähh, du vet att du villMen sluta tjata nu dåååå!
Är la med datum på merc?
Inte kollat så noga iofs
Lite Citizen är den juIngen Citizen #Plagiattisdag
Fast under en annan märkning som de inte alls kan stå förLite Citizen är den ju
Trevligt med kupat plexi för vintage känsla. Misstänker denna säljer slut ganska fort som den marinblå.Ny Gnomon-Steinhart på G
Svart snöflinga den här gången:
Salmon!! hade en i korgen men backade. Har haft alldeles för många klockor på preorder. Denna skulle levereras Jan-Feb 2022Preorder Borealis Adraga nu
Buy Diver Watches & Straps | Microbrand Borealis Watch Company
Browse our latest collection of diver Watches & Straps online at Borealis Watch Company. Our diver watches made with the highest grade quality tools and materials.www.borealiswatch.com
Panik, jag klarar inte välja färg.
Kommer vara slut innan jag velad klart
Ja! Jag gillade denna mer än den blå. Den här känns mer "milsub" Skulle vilja ha en, men så lär det nog inte bliTrevligt med kupat plexi för vintage känsla. Misstänker denna säljer slut ganska fort som den marinblå.
Jag hade både Mint och Salmon i korgen, men backade tillslut. För stunden iaf.Salmon!! hade en i korgen men backade. Har haft alldeles för många klockor på preorder. Denna skulle levereras Jan-Feb 2022
8uddiga stjärnor har, som alla andra symboler, olika betydelser. Just 8 har jag för mig förknippas med Venus (Planeten och Gudinnan)
Tror du tänker på Davidsstjärnan, men den är 6uddig
Jepp.Är det sommar nu..?
Grymt bra! GrattisNya bruksklockan för min del!
MALM Catalina dcl carbon.
Härlig färg, vilka mått har den?
Gin clear låter definivt koolare än typ Water clear
Tack! Har en bronze sen tidigare och känns som helt olika klockor. Den här är riktigt "toolkänsla" medans bronsen är mera dress.Grymt bra! Grattis
Men jag ska inte haaaaa någon har jag ju sagtnej... alla verkar va utan datum... jag måste ha datum.
Men om nån köper en ny så är jag spekulant på en vit av gamla modellen
Kör lite affordable Seamaster idag.
Japp den är doppad men inte idag .Viktigaste frågan: Har du doppat den?
Tråkigt att det blev en flopp när du äntligen fått hem den. Vad är det som inte motsvarar förväntningarna?Hmm. Lutar åt retur tyvärr. Motsvarade inte förväntningarna.
Verkligen. Tycker inte den hade nån bra kvalitétskänsla. Vissa grejer känns "billigt" Men ska ge det en dag iaf. Eftersom jag inte hanterat Yema innan ville jag ju köpa från Sverige för nu blir det lite krångligt med retur också Aja ger det till imorgon.Tråkigt att det blev en flopp när du äntligen fått hem den. Vad är det som inte motsvarar förväntningarna?
Jäklar nu blev jag sugen igen! Finns det inga blå här i tråden??Ny Gnomon-Steinhart på G
Svart snöflinga den här gången:
Jäklar nu blev jag sugen igen! Finns det inga blå här i tråden??
Ohhh. Snyggt fotat. Tja visst kan jag väl take it off your hands dårå! Inga problem
Den blåa!