Magasinsväska m/45...Efter mycket velande så valde även jag att slå till, blir en PG-02 för min del nu gäller det bara att hitta schyssta band i 24mm @SpaceAce
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magasinsväska m/45...Efter mycket velande så valde även jag att slå till, blir en PG-02 för min del nu gäller det bara att hitta schyssta band i 24mm @SpaceAce
Hur var det nu.. ville du bli av med den där?Hoppas att ni har haft en bra dag mina muppar.
Sugen?Hur var det nu.. ville du bli av med den där?
Mjoo, lite allt.. minns när du hade gult band på. Sjukt bra!Sugen?
Jag vet inte den är jävligt bra.
Vill haaaaa…. det bandet! Klockrent hela alltet! Snyggt jobbat pågar!#pastelbluemonday
#kalsongblå
#totteforpresident
Jag agerade flytthjälp åt en polare i lördags. Kom på mig själv med att vara rädd för att slå i min nya Certina i något när jag bar runt på lådor och annat bråte.
Har ni någon prisgräns där ni blir lite mer rädda att slå i diverse dörrar och liknande?
Dagens som jag icke är rädd för att ha sönder.
Doppar armen i vattnet och fotar min Super-CW för att skapa illusionen av ett glassigt liv
(sen skall jag diska efter middagen...)
Mjoo, lite allt.. minns när du hade gult band på. Sjukt bra!
Själv föredrar jag miss piggy..Sugen?
Jag vet inte den är jävligt bra.
Nä det stämmer nog. Jag visste inte vad det berodde på och har läst / hört andra som inte heller visste, därav att jag delade med mig av svaret.Inte så stor nyhet i och för sig (gällande verket alltså), har varit känt ganska länge. Spelar väl mindre roll om det är just ETA el annan klon, samma samma pretty much
eller tycker du annorledes?
Tänk om jag kunde få tag i en sådan där. Den är ljuvlig.#pastelbluemonday idag. Kan uppriktigt säga att detta måste vara bland den bästa mikron på marknaden. Sett till prislappen så finns det nog inget som klår den. Kvalitetsmässigt ligger den inte alls efter de dyrare klockorna i min ägo (då pratar vi ändå prisklass 3-5ggr pengarna).
Det är smart tänkt! Borde överväga att köpa begagnat alltsåJag tycker det är svårt att låta bli att använda en klocka jag gillar.
För min del har lösningen på det varit att skita i skicket när jag köper
Några av mina dyrare klockar har jag köpt jag med tydliga spår av användning. Extremt befriande att slippa vara rädd för att få en dings eller repa.
Några billigare klockor jag köpt ny och självklart allt jag fått av frugan är jag mera försiktig med.
Skitbra! Bättre med den diskreta lyspastan än den super gröna på tidigare modell.Yes! Yema släpper snygg 63a!
Yema Superman Skin Diver bracelet Scales : avis, prix, photos Live
Montre de plongée Made in France - Découvrez la nouvelle Yema Superman Skin Diver Limited Edition : photos Live, avis, prix, disponibilité.www.thewatchobserver.fr
Stowa ikväll. Inte helt lätt att fånga de blå visarna.
Jepp, 36mm. Den är fantastisk i all sin enkelhet. Hög kvalitet på den lilla rackaren.Är den 36mm? En riktig skönhet hursomhelst och jag uppskattar datumvisningen samt placeringen av densamma
Jepp, 36mm. Den är fantastisk i all sin enkelhet. Hög kvalitet på den lilla rackaren.
Hur stora handleder har du? Jag har en 36mm på väg in (av ett annat märke) som jag är lite orolig att den kommer kännas för liten. Den där sitter ju riktigt bra på digJepp, 36mm. Den är fantastisk i all sin enkelhet. Hög kvalitet på den lilla rackaren.
Fast jag retas ju...jämntNej, ha inte dåligt samvete Lite måste man få retas
När jag bråkade med Seikos för några år sedan köpte jag grejer från One second closer och de har ju superfina grejer till Vostok med. Jag hade redan kollat in sekundvisare där en massa gånger. Jag har inte alla snajsiga verktyg för att byta visare men sekundvisaren borde man väl kunna fixa med pincett och en penna typ? Bara man är försiktig och inte trycker snett?
All information är bra info vilka verk kör MV nu istället, Selitta?Nä det stämmer nog. Jag visste inte vad det berodde på och har läst / höt andra som inte heller visste, därav att jag delade med mig av svaret.
Jag har relativt tunna handleder, 16,5cm ungefär, men även ganska ”platta”. Tycker dock att det funkar med allt mellan 34 och 42mm. Får jag fråga vad du har inkommande?Hur stora handleder har du? Jag har en 36mm på väg in (av ett annat märke) som jag är lite orolig att den kommer kännas för liten. Den där sitter ju riktigt bra på dig