Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite nytt in idag från @moggec. Första glycine jag äger trots många år i fördärvet. Grymt trevlig klocka, boetten ligger väldigt skönt på handleden
Hur kan dom inte återbetala? Det är ju dom som gjort fel.Åh herregud. Fått svar från Dan Henry nu. De har skrivit fel adress och återbetalar mig INTE för frakt. Helt otroligt. Ska aldrig mer handla därifrån. Riktigt synd då jag gillade märket innan. Men nu kan de dra åt helvete. Fy fan.
Vad gör man åt detta? Aldrig varit med om liknande förut så vet inte ens var jag ska höra av mig? Banken? Är ju småpengar men det är principen som räknas.
Det låter ju helt stört... även om dem inte kan måste dem ju erbjuda något annat för minst samma peng som du lagt ut pga dem som plåster på såren. Ett sånt beteende är ju helt barocktÅh herregud. Fått svar från Dan Henry nu. De har skrivit fel adress och återbetalar mig INTE för frakt. Helt otroligt. Ska aldrig mer handla därifrån. Riktigt synd då jag gillade märket innan. Men nu kan de dra åt helvete. Fy fan.
Vad gör man åt detta? Aldrig varit med om liknande förut så vet inte ens var jag ska höra av mig? Banken? Är ju småpengar men det är principen som räknas.
En uppsättning poser, det uppskattas. Alla fotomodeller har det, proffs.
Ned och knyta skosnöret posen
Ja, mina ögonmått gissar på 22-18 men kan ha fel!Har den avsmalnande länk?
Ett tag körde dom med en konstig 22-22 länk...
Ja verkligen. Har väntat över en månad och undrat varför inte paketet kommer fram. Skrev det också typ "istället för att ge mig kompensation för jag behövt vänta så bestraffar ni MIG för NI gjort fel?" Får se om de svarar.Det låter ju helt stört... även om dem inte kan måste dem ju erbjuda något annat för minst samma peng som du lagt ut pga dem som plåster på såren. Ett sånt beteende är ju helt barockt
Har den avsmalnande länk?
Ett tag körde dom med en konstig 22-22 länk...
Min som är från 2007 har en 22-18 länk... Kanske haft något däremellan, aldrig sett nåt sånt. KaNjUhAfEl...Ja, mina ögonmått gissar på 22-18 men kan ha fel!
Inget annat än pinsamt. Tjafsa med sina kunder, exakt hur hjälper det företaget (i synnerhet när företaget har felat), säkerligen nån tomte på kundtjänst som leker president. Be om att få kontakt med vederbörandes chef så ska det väl ordna sig. Bu.Ja verkligen. Har väntat över en månad och undrat varför inte paketet kommer fram. Skrev det också typ "istället för att ge mig kompensation för jag behövt vänta så bestraffar ni MIG för NI gjort fel?" Får se om de svarar.
Men om de fortsätter hålla på. Var ska jag vända mig då?
Nästa köp?Äsch, vi tar en till på andra nykomlingen för dagen också. Första 36an jag har. Känns väldigt bra storleksmässigt som första intryck
Trist men hade inte du problem med paket från DHL också? Jag tänker om det kanske är något med adressen som strular, annars måste det vara maximal otur att två paket från olika speditörer plötsligt returneras p.g.a. adresskrångel.Ja verkligen. Har väntat över en månad och undrat varför inte paketet kommer fram. Skrev det också typ "istället för att ge mig kompensation för jag behövt vänta så bestraffar ni MIG för NI gjort fel?" Får se om de svarar.
Nästa köp är redan gjort, blev en 44mm (annat märke) . Gäller att sprida ut sigNästa köp?
Combat SUB 36 Blue Ref. GL0337
Smaller watches are indeed getting back in style, and they’re here to stay. At a time where many watch brands are shaving a few millimeters off their timepieces to embrace the enchanting vintage size, dive watches don’t have to look like giant nautical clocks on the wrist anymore. Having said...www.gnomonwatches.com
Äsch, vi tar en till på andra nykomlingen för dagen också. Första 36an jag har. Känns väldigt bra storleksmässigt som första intryck
Riktigt bra tavla! I övrigt är det mer eller mindre samma klocka va (dvs svinbra)? Fått för mig att Cronos och San Martin är samma fabrik?Plagiat-tisdag idag ju och vad passar då bättre än att presentera den vites nya brorsa i gun metal grey.
Bra skit det här .
Ja 38 är den ju såklart! Jag kan ha haft felJag vill inte vara en viktigpetter men om du mäter så kommer du troligen fram till att den där är 38mm.
Japp, det ska vara en 1521-boett där, kool klockaBlev den, typ, sjätte klocksnacks-ägaren till den här Zenon. Trevlig sak! Och på tal om Squale case som kramar handleden så ligger den här bra till! Det är väl samma boett som 1521.
Ja 38 är den ju såklart! Jag kan ha haft fel
Nej det är samma paket.Trist men hade inte du problem med paket från DHL också? Jag tänker om det kanske är något med adressen som strular, annars måste det vara maximal otur att två paket från olika speditörer plötsligt returneras p.g.a. adresskrångel.
Kundklagomål som framförs på tex facebook istället för via Mail är mycket jobbigare för säljaren speciellt när de har gjort felJa verkligen. Har väntat över en månad och undrat varför inte paketet kommer fram. Skrev det också typ "istället för att ge mig kompensation för jag behövt vänta så bestraffar ni MIG för NI gjort fel?" Får se om de svarar.
Har du kvitto på det?Ja 38 är den ju såklart! Jag kan ha haft fel