• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Byte till nyinkommet vintage :)
F59811D0-9F8D-47C7-840E-C60F9502B33A.jpeg

Åh herregud. Fått svar från Dan Henry nu. De har skrivit fel adress och återbetalar mig INTE för frakt. Helt otroligt. Ska aldrig mer handla därifrån. Riktigt synd då jag gillade märket innan. Men nu kan de dra åt helvete. Fy fan.

Vad gör man åt detta? Aldrig varit med om liknande förut så vet inte ens var jag ska höra av mig? Banken? Är ju småpengar men det är principen som räknas.

Åh herregud. Fått svar från Dan Henry nu. De har skrivit fel adress och återbetalar mig INTE för frakt. Helt otroligt. Ska aldrig mer handla därifrån. Riktigt synd då jag gillade märket innan. Men nu kan de dra åt helvete. Fy fan.

Vad gör man åt detta? Aldrig varit med om liknande förut så vet inte ens var jag ska höra av mig? Banken? Är ju småpengar men det är principen som räknas.
Hur kan dom inte återbetala? Det är ju dom som gjort fel.
Vad var deras argument.

Det låter ju helt stört... även om dem inte kan måste dem ju erbjuda något annat för minst samma peng som du lagt ut pga dem som plåster på såren. Ett sånt beteende är ju helt barockt :D

• Like
Reactions: Jox
Det låter ju helt stört... även om dem inte kan måste dem ju erbjuda något annat för minst samma peng som du lagt ut pga dem som plåster på såren. Ett sånt beteende är ju helt barockt :D
Ja verkligen. Har väntat över en månad och undrat varför inte paketet kommer fram. Skrev det också typ "istället för att ge mig kompensation för jag behövt vänta så bestraffar ni MIG för NI gjort fel?" Får se om de svarar.

Men om de fortsätter hålla på. Var ska jag vända mig då?

Ja verkligen. Har väntat över en månad och undrat varför inte paketet kommer fram. Skrev det också typ "istället för att ge mig kompensation för jag behövt vänta så bestraffar ni MIG för NI gjort fel?" Får se om de svarar.

Inget annat än pinsamt. Tjafsa med sina kunder, exakt hur hjälper det företaget (i synnerhet när företaget har felat), säkerligen nån tomte på kundtjänst som leker president. Be om att få kontakt med vederbörandes chef så ska det väl ordna sig. Bu.

Äsch, vi tar en till på andra nykomlingen för dagen också. Första 36an jag har. Känns väldigt bra storleksmässigt som första intryck :)
PSX_20210615_175036.jpg
Nästa köp?

Trist men hade inte du problem med paket från DHL också? Jag tänker om det kanske är något med adressen som strular, annars måste det vara maximal otur att två paket från olika speditörer plötsligt returneras p.g.a. adresskrångel. ☹️

Nästa köp?
Nästa köp är redan gjort, blev en 44mm (annat märke) 😅😅. Gäller att sprida ut sig

Blev den, typ, sjätte klocksnacks-ägaren till den här Zenon. Trevlig sak! Och på tal om Squale case som kramar handleden så ligger den här bra till! Det är väl samma boett som 1521.

zeno_army_diver_2.jpg

zeno_army_diver_3.jpg
Japp, det ska vara en 1521-boett där, kool klocka 👍🏼
Hittade lite gammal skåpmat på gamla Doxa 250 (samma) om det skulle vara av intresse:

Kundklagomål som framförs på tex facebook istället för via Mail är mycket jobbigare för säljaren speciellt när de har gjort fel

Tillbaka
Topp