Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det här var väl genom UPS men du hade även problem med DHL-paket från Cousins om jag inte minns fel? Det kan ju hända att båda två har gjort fel men i så fall har du som sagt rejäl otur.Nej det är samma paket.
Nu har du tappat mig... är det Cousinsuk eller Dan Henry, eller båda..?Nej det är samma paket.
Så är det nog. Identiska skulle jag säga, förutom länkarnas borstning. Där vinner San Martin.Riktigt bra tavla! I övrigt är det mer eller mindre samma klocka va (dvs svinbra)? Fått för mig att Cronos och San Martin är samma fabrik?
Nä nån jävla måtta får det varaDags för ett första inlägg i Glycinetråden!? Eller inte...
BäggeNu har du tappat mig... är det Cousinsuk eller Dan Henry, eller båda..?
Båda bägge funkar lika båda bäst sa Horace, där fick du så du teg
Ska bli kul och se din middags, kvälls och nattklocka ocksåKör lite klumpdykare som eftermiddagsklocka. Vadå? Ni kör väl olika klockor på för- och eftermiddagen..?
Riktigt fina! Hojta till om du ska släppa någon vidare!Plagiat-tisdag idag ju och vad passar då bättre än att presentera den vites nya brorsa i gun metal grey.
Bra skit det här .
Stiligt! Jag är supernyfiken på storleken! Är det någon skillnad?Plagiat-tisdag idag ju och vad passar då bättre än att presentera den vites nya brorsa i gun metal grey.
Bra skit det här .
Ingen minns en fegisSka man dra ut antennen och få hundratusentals kronor i böter?
Och så ramlade denna in, igen
Grattis ny klocka fifan!New watch alert!
Jo, den där har jag kollat på lite då och då genom åren Flying doctor hade också den här Recension Zeno och Doxa 300T där han jämför just Zenon (fast i Orange färg) mot den då runt millennieskiftet ganska monstruösa Doxa 300T - den årgången hade nån sorts knepig halvintegrerad länk och slutresultatet blev eh, stort, se här: Zeno och 300TJapp, det ska vara en 1521-boett där, kool klocka
Hittade lite gammal skåpmat på gamla Doxa 250 (samma) om det skulle vara av intresse:
DOXA SUB 250 REVIEW
www.doxa300t.com
Med rent ögonmått och känsla på handleden så märks ingen skillnad alls. Någon har plötsligt lånat mitt skjutmått så mätning får vänta .Stiligt! Jag är supernyfiken på storleken! Är det någon skillnad?
Perfekt ju!Förpassad att kolla boll i köket.
Dom lär stanna båda två .Riktigt fina! Hojta till om du ska släppa någon vidare!
Det har du helt rätt i! Vilken uppställning!Perfekt ju!
Nära till;
Det är rätt. Man ska vara rädd om sina keepersDom lär stanna båda två .
Hade glömt bort cousins... Ja det är DHL. Där vet jag inte alls vad som hänt. Kanske nåt med moms?Det här var väl genom UPS men du hade även problem med DHL-paket från Cousins om jag inte minns fel? Det kan ju hända att båda två har gjort fel men i så fall har du som sagt rejäl otur.
Har du betalat med PayPal?Hade glömt bort cousins... Ja det är DHL. Där vet jag inte alls vad som hänt. Kanske nåt med moms?
Med Dan Henry är det såhär har jag luskat fram. Jag frågade om de kunde fråga DHL om det gick att välja ombud och att isf. välja ett som jag skrev då mitt som väljs automatiskt är lite struligt (lång kö, korta öppettider osv. ) och lite längre bort. Typ såhär "do you know if I can chose which access point? This is my closest one for DHL but it usually come to this one" och så skrev jag namnet på ställena. Har funkat bra massa gånger.
Fick som svar "vi fraktar inte med DHL, vi fraktar med UPS och paketet är redan skickat så vi kan inte be UPS välja vart det hamnar" Jaha okej det är lugnt svarade jag och tänkte att skitsamma om det hamnar på det struliga ombudet. Idag får jag veta att de stoppat paketet utan att fråga mig! Och... ändrat adressen till ett av ombudens adress och skickat det dit utan att ens skriva nåt förrän idag. Hade de skrivit "ok vi skickar det dit" hade jag såklart svarat "eeh va?" Helt otroligt. Tror de mitt namn är typ "Direkten Tobak"? Jag hade inte ens kunnat tänka mig att de skulle göra det för jag skrev aldrig att de skulle skriva den adressen på paketet såklart.
Klart fall av totalt lost in translation. Jag är flytade i engelska. De är sämre. Men då får de fan i minsta fall betala frakten då de missförstått och ändrat adressen utan att ens ha frågat mig.
Kan vara bland det märkligaste jag varit med om.
Tyvärr inte. Mastercard.Har du betalat med PayPal?
Annars så om man väljer ombud och PayPal checkout så blir adressen ditt namn och adressen till ombudet t.ex. Nisse Päronpung, Direkten Tobak, 12345 Fjollträsk. Funkar hos mig, men jag bor ju i en mikroskopisk by, kan nog ställa till problem om man bor i storstaden. Men har du inte använt det så har jag ingen aning om varför dina paket kommer på avvägar.Tyvärr inte. Mastercard.
Perfekt storlek, clean tavla, suveräna kontraster i borstning/polering mm mm. En av fåtalet moderna klockor som ger mig samma känsla som en vintage, men supertålig.Den ser riktigt fin ut. Får jag fråga vad det är som gör att du känner dig så nöjd med den? Har du länken till också och vad tycker du i så fall om den?
Ah okej. Tänkte först om du menade att man kan få pengar tillbaka via paypal om man hör av sig dit. Nu vet jag inte riktigt var jag ska vända mig? Nytt detta för mig.Annars så om man väljer ombud och PayPal checkout så blir adressen ditt namn och adressen till ombudet t.ex. Nisse Päronpung, Direkten Tobak, 12345 Fjollträsk. Funkar hos mig, men jag bor ju i en mikroskopisk by, kan nog ställa till problem om man bor i storstaden. Men har du inte använt det så har jag ingen aning om varför dina paket kommer på avvägar.
Kör den klassiskaDet har du helt rätt i! Vilken uppställning!