Vem vet, vi kanske får svar framöverBlev lite sugen men frågan är hur bitig den blir på armen. 44mm och nästan 51mm l2l är stadigt och är byggd i stål istället för titan som originalet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem vet, vi kanske får svar framöverBlev lite sugen men frågan är hur bitig den blir på armen. 44mm och nästan 51mm l2l är stadigt och är byggd i stål istället för titan som originalet.
Nice Yes. Synd att man inte gjort det tidigare bara mtp. hur jäkla många klockor man haft som man inte har kvar haha. Kan väl redan avslöja att jag har en Yema, en Casio mod, en Cadisen och en eller två Stowa som jag tänkt på. Ska skriva ihop en liten faktaruta bara så fixar jag den första snart förhoppningsvis. Har noll erfarenhet av redigering eller att göra videos öht. så blir en klassisk top down review bara.Jag emotser iaf dina videos. Av ren nyfikenhet, har du några planerade recensioner av några specifika klockor?
Ägde denna. Är väl samma klocka med andra visare. Tyckte den var riktigt bra och välbyggd. Säger kööp!Steinharts 39 Pepsi gmt. Är det någon som har erfarenhet av den? Bra/dåligt?
Mmm! Tack! Faan då blir det till att göra annons igenÄnnu bättre på jubileet...
Jag gillade den också skarpt och gillade visarna mycket bättre på 500 premium. Jag tyckte att den gjorde sig bäst på Oyster dockMmm! Tack! Faan då blir det till att göra annons igen
Minst en eller två av dom på bordet måste bort.
Jag går med jämna mellanrum in på deras hemsida för att spana in P-104. Det låter på din beskrivning som att de är rätt trevliga och de känns dessutom relativt prisvärda även till fullpris.Köpte den på nytt efter att ha sålt den förra hösten så gillar den mycket. Älskar hur toolig den är, riktigt bra länk, fin bezel action, härlig boett. Dåligt clasp, finish på tavlan och visare kunde vara bättre. Men för andrahandspriser får man riktigt mycket för pengen.
Alpine Green är grym på sin länk så bara på med den nu .Dessa va det i paketen korta länk får vänta och ett 20mm Squalegummi får duga så länge.
Får bli sen frugan tror att jag lagar matAlpine Green är grym på sin länk så bara på med den nu .
Har du hört något om leveransen av PVDn? Pingar in @rambo_amadeus också ifall han sitter på inside info.
Det senaste jag hörde var mitten/slutet av juni så det borde vara dags vilken dag som helst i så fall.
Skrev precis i chatten och fick svaretNej samma info här Men jag känner inte mig så stressad över det längre
Härligt Det börjar närma sig rejält nuSkrev precis i chatten och fick svaret
"We are on schedule to ship all orders by the end of the month"
Grymma bilder, grym klocka..Härligt Det börjar närma sig rejält nu
Bjuder på lite bilder av denna så länge
Tack Kul att man kan få till det ibland Redigerar aldrig mina bilder heller då jag varken orkar eller kan för den delenGrymma bilder, grym klocka..
Ser ut att sitta som en smäck. Hoppas att du blir nöjd.
Ja den gör sig sjukt bra på bild..till och med jag skulle kanske få till det med den..Tack Kul att man kan få till det ibland Redigerar aldrig mina bilder heller då jag varken orkar eller kan för den delen
Svårt att misslyckas med denna klockan kanske
Kjöööööp!Ja den gör sig sjukt bra på bild..till och med jag skulle kanske få till det med den..
Måste sälja något först..men har beslutsångest deluxe ang vilken vilka..Kjöööööp!
Den satt fint. Behövde inte justera länken (lika smala handleder)Ser ut att sitta som en smäck. Hoppas att du blir nöjd.
Dos Makos
Den där duon skojar man inte bort! GrattisDessa va det i paketen korta länk får vänta och ett 20mm Squalegummi får duga så länge.