• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag emotser iaf dina videos. Av ren nyfikenhet, har du några planerade recensioner av några specifika klockor? :)
Nice :) Yes. Synd att man inte gjort det tidigare bara mtp. hur jäkla många klockor man haft som man inte har kvar haha. Kan väl redan avslöja att jag har en Yema, en Casio mod, en Cadisen och en eller två Stowa som jag tänkt på. Ska skriva ihop en liten faktaruta bara så fixar jag den första snart förhoppningsvis. Har noll erfarenhet av redigering eller att göra videos öht. så blir en klassisk top down review bara.

Har för övrigt blivit ignorerad av Marcelo på Dan Henry hela dagen... När man frågade om köp osv. fick man svar inom en kvart typ vilken tid på dygnet man än skrev. Har snart skrivit en novell dit. Blir så jäkla irriterad på den kund"servicen"

20210616_162223.jpg
Bedrövligt att jag inte lagt upp någon badklockbild ännu den här veckan. Jaja, bättre sent än aldrig!

Lyckades helt ofrivilligt näääästan tajma det så att det ser ut som en enhandare också.

Minst en eller två av dom på bordet måste bort.
🙋
Köpte den på nytt efter att ha sålt den förra hösten så gillar den mycket. Älskar hur toolig den är, riktigt bra länk, fin bezel action, härlig boett. Dåligt clasp, finish på tavlan och visare kunde vara bättre. Men för andrahandspriser får man riktigt mycket för pengen.
Jag går med jämna mellanrum in på deras hemsida för att spana in P-104. Det låter på din beskrivning som att de är rätt trevliga och de känns dessutom relativt prisvärda även till fullpris.

Ollech-and-Wajs-OW-P-104-pilot-watch-front_1000x.jpg
Ollech-and-Wajs-OW-P-104-lume_1000x.jpg

Tillbaka
Topp