Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Torsdagsgrönt tema!Skönt ibland att inte bo mitt i stan längre. Morgonpromenaden med hundarna är ett sådant exempel.
Tog ett par till. Det gröna syns dock inte så välTorsdagsgrönt tema!
Haha sjukt.. ja hade flera notiser nu om det Sjukaste jag sett.Jobbigt när inläggen raderas som spam.
Är det verkligen så himla sjukt att man förväntas läsa och följa forumets regler?Haha sjukt.. ja hade flera notiser nu om det Sjukaste jag sett.
Bra startNej får väl läsa det, får se vad som definieras som spam
Bra där Björna! Motstå padelhysterien!Hej å hå
Nu svär jag väl i kyrkan, men tycker att cuda-gummit på min maranez är lite för styvt. Kan liksom inte få till schysst komfort. Vad finns istället som inte kostar för mycket? Borde jag köra en mjukt silikon för mina delikata, känsliga handleder?
Nu svär jag väl i kyrkan, men tycker att cuda-gummit på min maranez är lite för styvt. Kan liksom inte få till schysst komfort. Vad finns istället som inte kostar för mycket? Borde jag köra en mjukt silikon för mina delikata, känsliga handleder?
Borealis ISO!
Jag håller med, fick ett CUDA till min Helson Turtle... för styvt.... söker med ljus och lyckta efter ett Borealis.
Är det 20 eller 22 mm på Maranezen?
Orkar inte höra ett ord till om p*adel.Bra där Björna! Motstå padelhysterien!
20mmJag håller med, fick ett CUDA till min Helson Turtle... för styvt.... söker med ljus och lyckta efter ett Borealis.
Är det 20 eller 22 mm på Maranezen?
Så stenhård den i mitten var.. eller ja nåt vart stenhårt iallafall
Senaste trion mikro/affordable. Tänkte nog Dykare/Field/Dress. Men headsup på den. Så fort jag ids göra en annons kommer den upp. Dra ett pm om intresse finns. Företrädesvis som hel samling. Trevlig Torsdag!
Jag saknar den där. Den var härlig.Orkar inte höra ett ord till om p*adel.
Man var duktig på badminton förr men ju äldre man blir desto sämre vänner får man släpa med för att spela.
Arkivbild på gemensam klocka
Passar nog sådär på min i mässingSamma här... Jag kör sharkmesh istället