Touché min vän Vinröd då för faaan!Ja, Italienarna skulle säkert älska att du benämner deras färg efter en fransk stad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Touché min vän Vinröd då för faaan!Ja, Italienarna skulle säkert älska att du benämner deras färg efter en fransk stad!
Okej, vinröd kan vi vara överens om. Oavsett så är det fortfarande skitfult på en orange klocka!Touché min vän Vinröd då för faaan!
Underbart att se en Ollech & wajs! Är själv osunt sugen på en P-101 på länk... Hur upplever du din?Först gången jag köpt tillbaka ett ett ex. Vi firade sommaren 2020 tillsamman och nu skall vi fira sommaren 2021.
Tycker det är skitsnyggt! Som sagt det är inte lätt att hänga med grottmänniskor, en vacker dag kommer ni (DU) förståOkej, vinröd kan vi vara överens om. Oavsett så är det fortfarande skitfult på en orange klocka!
Hellre grottmänniska än färgblind!Tycker det är skitsnyggt! Som sagt det är inte lätt att hänga med grottmänniskor, en vacker dag kommer ni (DU) förstå
Hyfsat meta men funkar välHellre grottmänniska än färgblind!
Mmm, orange band på klocka med orangea detaljer...
Average bros är så ehm eh dåliga. Har knappt eeh ehm koll på klockan de visar upp. Massa faktafel. Stör mig som sjutton på den kanalen och slutat kolla. Förstår inte alls varför den är så stor. De flesta andra du länkat är ju bra men har mindre visningar. Orimligt.Escapement and Watch. Bra makro och snyggt producerat. Knepigt tugg men man vänjer sig med tiden.
Average Bros. Basic produktion och tråkigt tugg men informativ kanal.
Chillin with watches. Skönt tugg, basic video, mestadels mikro och affordable.
Serious Watches. Inga reviews men klipp på nästan alla klockor dom får upp i butiken och samma ljus, kamera och procedur på samtliga klipp. Bra benchmark för jämförelser mellan klockor och mycket mikro/affordable.
Ping @KandreasF
Let's face it...den där jävla Björken vägrar ju släppa sin Pepsi
Spola fram till 4:00 för wristshot och ljusförhållanden. Ser intressant ut?
Watch Clicker. Snyggt och ganska kompakta videos mellan 4 och 10 minuter.
Finns ju hur många kanaler som helst. Följer säkert 20-30 stycken. Kan lägga upp en längre lista nån gång.
Alltid snyggt att trycka ner andra för att lyfta sig själv...Average bros är så ehm eh dåliga. Har knappt eeh ehm koll på klockan de visar upp. Massa faktafel. Stör mig som sjutton på den kanalen och slutat kolla. Förstår inte alls varför den är så stor. De flesta andra du länkat är ju bra men har mindre visningar. Orimligt.
Ja jag är bättre Snart kommer min youtubekanal upp.
Sanningen bryr sig inte om folks känslor (Glimten i ögat mtp. att jag inte ens lagt upp min första video än)Alltid snyggt att trycka ner andra för att lyfta sig själv...
Jag emotser med spänning din första video. Ribban har lagts högt!Sanningen bryr sig inte om folks känslor (Glimten i ögat mtp. att jag inte ens lagt upp min första video än)
Det finns massvis med bra kanaler där ute och jag tycker inte average bros är helt värdelös men jag förstår verkligen inte hur de kan ha hundratusentals visningar på deras videos som innehåller faktafel, dålig koll, ointressant snack med suckande två gånger i sekunden osv. När det finns massa andra som är riktigt duktiga som har typ 500-1000 visningar. Gillar heller inte Urban Gentrys fascination för typ allt han får in, alla klockor är jättebra typ. Men det är intressant snack och hög kvalité på produktion så där förstår jag verkligen att han är en av de största.
Frågan är: Blir det bättre än Back in Time! ?Sanningen bryr sig inte om folks känslor (Glimten i ögat mtp. att jag inte ens lagt upp min första video än)
Det finns massvis med bra kanaler där ute och jag tycker inte average bros är helt värdelös men jag förstår verkligen inte hur de kan ha hundratusentals visningar på deras videos som innehåller faktafel, dålig koll, ointressant snack med suckande två gånger i sekunden osv. När det finns massa andra som är riktigt duktiga som har typ 500-1000 visningar. Gillar heller inte Urban Gentrys fascination för typ allt han får in, alla klockor är jättebra typ. Men det är intressant snack och hög kvalité på produktion så där förstår jag verkligen att han är en av de största.
Snarare lågt vilket var min poäng. Herregud.Jag emotser med spänning din första video. Ribban har lagts högt!
San Martin har släppt en GS-copage. Vad sägs?
WR Watches
At WR Watches, we're here to cater to all of your wrist needs. We aim to ensure that our customers get pampered by the choices of items available with us ranging from watches to accessories, straps and everything to you at just one click away.wrwatches.com
Satte kaffet i halsen när jag trodde du var lite sugen på en deal ska kolla! Är det 40 mm?
Average bros är så ehm eh dåliga. Har knappt eeh ehm koll på klockan de visar upp. Massa faktafel. Stör mig som sjutton på den kanalen och slutat kolla. Förstår inte alls varför den är så stor. De flesta andra du länkat är ju bra men har mindre visningar. Orimligt.
Ja jag är bättre Snart kommer min youtubekanal upp.
Det blir skitdåligt då jag inte kan redigera öht. men min poäng var såklart att jag tycker det är så dåligt att det är svårt att vara sämre. Att säga rätt storlek på klockan och berätta rätt om dess historia exempelvis är ganska enkelt.Frågan är: Blir det bättre än Back in Time! ?
Bättre än Caseback blir det nog inte iallafall
Med det sagt skall det bli intressant att se.
Jag blev förälskad i denna modell som släpps 8 juli. På länk och kompletterat med mörkblått läder och vikspänne . Denna mikromärkestråd alltså .Bytt till stålband nu..
Köpte den på nytt efter att ha sålt den förra hösten så gillar den mycket. Älskar hur toolig den är, riktigt bra länk, fin bezel action, härlig boett. Dåligt clasp, finish på tavlan och visare kunde vara bättre. Men för andrahandspriser får man riktigt mycket för pengen.Underbart att se en Ollech & wajs! Är själv osunt sugen på en P-101 på länk... Hur upplever du din?
Lug to lug är långt, men sitter bra på smalare handled också. Hög och lite topptung, men ändå bekväm. Sitter bättre än vad man tror.Det gjorde du rätt i, dne är fin den, 39 mm men ganska biffig eller? Hur ser den ut i profil från sidan?
Köpte den på nytt efter att ha sålt den förra hösten så gillar den mycket. Älskar hur toolig den är, riktigt bra länk, fin bezel action, härlig boett. Dåligt clasp, finish på tavlan och visare kunde vara bättre. Men för andrahandspriser får man riktigt mycket för pengen.
Jag emotser iaf dina videos. Av ren nyfikenhet, har du några planerade recensioner av några specifika klockor?Snarare lågt vilket var min poäng. Herregud.
Lite så har jag uppfattat den också. Har inte sett speciellt många begagnade ute men jag kollar kanske på fel ställen....Köpte den på nytt efter att ha sålt den förra hösten så gillar den mycket. Älskar hur toolig den är, riktigt bra länk, fin bezel action, härlig boett. Dåligt clasp, finish på tavlan och visare kunde vara bättre. Men för andrahandspriser får man riktigt mycket för pengen.
Safir. Bezel insert är mineralglas.Men endast mineralglas eller hur var det?