Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarDen där duon skojar man inte bort! Grattis
Det hände en en grej
Tack @Lindellc för snabb leverans av klockan. Den ser inte likadan ut längre dock
Nämen vad bra Funderat på den tavlan också men har aldrig blivit av, 5/5 toastsDet hände en en grej
Tack @Lindellc för snabb leverans av klockan. Den ser inte likadan ut längre dock
Sjukt cool tavla! Värsta mästaren nu ju
Tack vad snälla ni är Känner mig verkligen inte som en mästare men går bättre och bättre. Fortfarande en del att hålla reda på och få bättre kläm på. Känner dock att jag helst bygger till mig själv. Inte alls lika mkt press och misslyckas jag så är det då inte hela världen. Men kul är detNämen vad bra Funderat på den tavlan också men har aldrig blivit av, 5/5 toasts
Wow, riktigt bra! Snyggt jobbat!!
Haha tack Men den får nog stanna...en stund i alla fallWow, riktigt bra! Snyggt jobbat!!
Nu vill jag ångra säljet och få tillbaka den. Tack!
Mot 50! Vad ska du sälja?
Hmnn smartwatch och iPad 2 nej då.. vill ju kunna svara och starta trådar utan problem.Mot 50! Vad ska du sälja?
KOm just på att det var tisdag igår, haha vab.Bronsdag!
Slutsåld överallt. Begagnad runt 10kkr.Snygg vad kostar en sådan?
Jobbigt när inläggen raderas som spam.Hmnn smartwatch och iPad 2 nej då.. vill ju kunna svara och starta trådar utan problem.
Trevlig duo! Men gummit ser lite smalt ut… har flera härliga 22or liggandes…
Köttigt! Snyggt jobbat! Lite intresserad av den gröna tavlan kanske eventuellt! om den inte kommer till användning dvs!
Kalla det för krämvitt istället och fortsätt gilla!Det kittlar till i köptarmen. Vet inte varför jag gillar "fake patina"-ish.
Någon som beställt hem en?
Ja det ska va 21Trevlig duo! Men gummit ser lite smalt ut… har flera härliga 22or liggandes…
Äh säger rakt ut. Ska du göra dig av med squalegummit får du gärna dra ett PM!
Inte ens men wowDet kittlar till i köptarmen. Vet inte varför jag gillar "fake patina"-ish.
Någon som beställt hem en?
Tack Den är dinKöttigt! Snyggt jobbat! Lite intresserad av den gröna tavlan kanske eventuellt! om den inte kommer till användning dvs!