Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, men testa ett rött!Nu blev det sommarbandet på Synchron!
Snyggt, men testa ett rött!
Hmm, ser fortfarande ut att vara orange?
Hmm, ser fortfarande ut att vara orange?
Var försiktig i rulltrappan!
Det va mig ett skevt finger.
Hahaha, det värsta är att det på andra handen är precis lika snett! Klart hon gör! Bästa hon vet när jag glider in i min mankini med det där fingret i luften.Det va mig ett skevt finger.
Gillar Frubr va?
Ahh, snyggt jobbat kompis .
VIKKEN JÄVVLA LÅDA DU HAR. KåbraklassSlog till på den billigaste lådan från Norrpack, riktigt nöjd faktiskt!
Bra djup i facken och det går att ha rejäla dinkor utan att de ska slå i varandra, ett extra fack för prylar gillar jag
dålig bild men aja…
6R15 maddafakka!VIKKEN JÄVVLA LÅDA DU HAR. Kåbraklass
Saknar en Zelos Ti med full lume och NH dock!VIKKEN JÄVVLA LÅDA DU HAR. Kåbraklass
Gick precis och tänkte på vit tropic! Varmt i vattnet?Skön dag på klippan
Sämre kan man ha det!Tänk om varje dag vore såhär, bara jag och grappen i solsken på äventyr.... Med Seiko Sumo med 6r35 under huven, JÄVLIGT PREMIUM
Den är riktigt fin. Jag äger en "gammal" 36:a utan subsekund och kan inte annat än rekommendera den. Finishen är grym, finns egentligen ingenting att klaga på.Vad tycker ni här inne om nya Stowan. Får väl anses affordable?
Kommer köpa en förr eller senare.
Den var riktigt läcker. Bort med namnet från kl 9 och flytta datumfönstret till kl 6 så skulle jag vara helsåld. Ändå skönt att de inte gjort så för då hade jag antingen behövt sälja Sealandern redan eller sitta hemma och ugglat hela semestern!Den här var inte så dum! C60 Sapphire Orange
Finns det transparenta gummiband? Har aldrig sett något, annat än swatch och casio, men skulle vara sugen på att sätta ett transparent orange på den där om jag ägde den. Det skulle antagligen se förjävligt ut men...Den här var inte så dum! C60 Sapphire Orange
Ja för tusan. Den där warden ser inte värst ut… kan ta den!Saknar en Zelos Ti med full lume och NH dock!
Även en dressig handjagad micro hade suttit fint!
Har du kvar dem?
Den ska ingenstans, fått många erbjudanden på den…Ja för tusan. Den där warden ser inte värst ut… kan ta den!
Kändes som ett givet band i morse Javars, det var helt ok, skrapade upp knäna så in i h...e på havstulpanerna men synd att klagaGick precis och tänkte på vit tropic! Varmt i vattnet?
Riktigt bra kvalité Gedigen och riktigt fin finishGjorde du rätt i, var sjukt sugen när @mårt sålde.
Kvalitetskänsla i den?