Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad säger din riktiga fru om ditt förhållande till din 143?
Vadå riktiga???Vad säger din riktiga fru om ditt förhållande till din 143?
Jag kan ställa upp och köpa den där av dig efter matchen om du behöver få in lite snabba cash för att lösa spelskulden så du slipper få fingrarna avklippta av Boris.Match idag! Laddad som faen!
Vadå riktiga???
Borde inte vara några problem att byta Om du visar klockan så kan du få ett mer definitivt svar Kika in i den hemtrevliga nybörjartråden också men du är hjärtligt välkommen här medHej!
HIttar ingen bra tråd angående min fråga. Men det är ett mindre märke som jag vill köpa, men jag vill helst inte ha läder. Går det att byta armband till stål? Klockan är en sthrling original.
r
Ja, det går i de allra flesta fall. Ibland med lite handpåläggning, men klart det gårHej!
HIttar ingen bra tråd angående min fråga. Men det är ett mindre märke som jag vill köpa, men jag vill helst inte ha läder. Går det att byta armband till stål? Klockan är en sthrling original.
r
Inte säkert att det finns ändlänkar som passar perfekt men med raka ändar ska det säkert gå att lösa!Hej!
r
Sätt ut en : Bytes mot valfri sub. Kan lägga pengar i mellan vid rätt objekt..Jag kan ställa upp och köpa den där av dig efter matchen om du behöver få in lite snabba cash för att lösa spelskulden så du slipper få fingrarna avklippta av Boris.
Japp, räknar kallt med att spela bort 30k. Håll swishen redo!Jag kan ställa upp och köpa den där av dig efter matchen om du behöver få in lite snabba cash för att lösa spelskulden så du slipper få fingrarna avklippta av Boris.
30k?? Fan, det kan du ju få en ytterst limiterad Seiko för som är utsåld överallt??Japp, räknar kallt med att spela bort 30k. Håll swishen redo!
Kick it in!Ladda järnet, snart avspark! 2-1 Sverige, så var det men den saken
Samsung S21 Ultra.Snygg den där vita Seikon.
Grym månbild! Vad är det för mobil?
EDIT: Affordable på avstånd
Gå på kraft, det är den gammaltKick it in!
Hoppas Sverige förlorar.Kick it in!
Hoppas Sverige förlorar.
Mah määään!Hoppas Sverige förlorar.
Rött gummi på den där vettu Jobbar du i dag din stackare? Borde vara olagligt tycker jag, inte ens siesta tillåtetKänner mig sjukt medelhav just nu. Eller typ Bajkalsjö i alla fall.
Vad är det för ref på den där skönheten?Ladda järnet, snart avspark! 2-1 Sverige, så var det men den saken
Det är Gummi-Tarzan.Vad är det för ref på den där skönheten?
Referenslös, byggt själv Boetten är dock en 710.Vad är det för ref på den där skönheten?
Rött gummi på den där vettu Jobbar du i dag din stackare? Borde vara olagligt tycker jag, inte ens siesta tillåtet
Jag ogillar samsung skarpt men det där var väldigt imponerande!Samsung S21 Ultra.
Jag testaden100x zoom med när det va mörkare.