Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer fint!SPB143?
Spanien laddar lumen
Helt ok men jag får några feta hang-ups.Smålurat lite på Tissots nya 2000 dykare men är kluven. Klart alla hämtar lite här och var. Doftar Oris Aquis och Seiko men tycker ändå dom är rätt balla. Börjar dyka in hos handlarna nu för runt 10k. 46mm kanske i största laget. Vad känner ni andra över denna?
46 ? Det är ganska stort det.... Jag gillar ju Aquis'en men den är ju snäppet mindre.Smålurat lite på Tissots nya 2000 dykare men är kluven. Klart alla hämtar lite här och var. Doftar Oris Aquis och Seiko men tycker ändå dom är rätt balla. Börjar dyka in hos handlarna nu för runt 10k. 46mm kanske i största laget. Vad känner ni andra över denna?
Lite det jag är inne på men samtidigt kul att testa något helt nytt. Kollat lite till och låset på länken ser riktigt billigt ut. Lutar nog åt att avböja.46 ? Det är ganska stort det.... Jag gillar ju Aquis'en men den är ju snäppet mindre.
Gillar tavlan men inte jätteförtjust i visarna.
Personligen skulle jag hellre lägga 10K på en beggad Aquis.
Å andra sidan så kan det säkert bli köpvärd som begagnad om ett halvår.... Då kan det ju vara värt att prova.Lite det jag är inne på men samtidigt kul att testa något helt nytt. Kollat lite till och låset på länken ser riktigt billigt ut. Lutar nog åt att avböja.
Japp, köpte en av varjeBronsarn? Fan vad läckert!!
Är det 20mm?Magisk klocka på en fnasig handled
Annars är det är ju bara att slänga in en klocka också så är det topic men SÅ kinkiga är vi inte härinne.Förlåt för OT
Men måste skrika ut min glädje att jag äntligen fått en valp från min favvo kennel i slutet av augusti förhoppningsvis !
@Lindellc
Spännande när många gör mindre att smacka på med 46mm. Jag tycker iof den var fin men 10k för en ny tissot, nja Gillar också mer kronografen eller de äldre seastar 1000 är fina! (Ok visarna går modda vackrare )Smålurat lite på Tissots nya 2000 dykare men är kluven. Klart alla hämtar lite här och var. Doftar Oris Aquis och Seiko men tycker ändå dom är rätt balla. Börjar dyka in hos handlarna nu för runt 10k. 46mm kanske i största laget. Vad känner ni andra över denna?
Men åh vilka sötisar!! Härlig täckning också. Staffar?Förlåt för OT
Men måste skrika ut min glädje att jag äntligen fått en valp från min favvo kennel i slutet av augusti förhoppningsvis !
@Lindellc
Såklart! BästaMen åh vilka sötisar!! Härlig täckning också. Staffar?
Kan detta funka?Tänkte G-shock skulle dominera men Certinan lär få mkt tid i sommar. Någon med ett vettigt 20mm mesh till salu? (Ej Shark)
Japp 20 Snyggt men fick precis hem ett grönt Joseph Bonnie. Får hålla lite på migÄr det 20mm?
Jag har detta över då jag skulle haft 22mm
Helt nytt.
Den där är bra! Te salu?Spännande när många gör mindre att smacka på med 46mm. Jag tycker iof den var fin men 10k för en ny tissot, nja Gillar också mer kronografen eller de äldre seastar 1000 är fina! (Ok visarna går modda vackrare )
TISSOT Seastar 1000 Chronograph T120.417.11.041.02
www.klockia.se
Hmpf.. favvokennel? Really?Såklart! Bästa
Såklart glad för dig, med ett sting av avundsjuka. Man haffar alltid mig med ett enkelt Staff- eller Bull…Såklart! Bästa
Kan detta funka?
Tar upp min gamla devis, giveaway friday!
Ditt om du vill ha det.
Geckota.
Var några år sedan den ägdes och fotades tyvärr (skulle gärna haft idag, bra tavla och blingig länk/boett)Den där är bra! Te salu?
Min nuvarandeSåklart glad för dig, med ett sting av avundsjuka. Man haffar alltid mig med ett enkelt Staff- eller Bull…
Min gamla. Bara att köpa!Vem var det som letade Ocean Rover ?
Eller äh, vemsomhelst som vill köpa
Avslutad - Ginault Ocean-Rover I PB 6K
Till salu har vi en Ginault Ocean-Rover av första generationen med Golden Sand Lume. Inskaffades från klocksnack för ca4 veckor sen. klockan är från 2017. Den är i bra skick utan repor på glas och utan dings. Självklar nån deskdives på länken men inget stort eller så. Lite fakta: 40 mm...klocksnack.se