Stört...Hepp, glömde skriva returpolicy i annonsen för min Aquadive så den togs bort och jag kan inte längre posta i K&S :O
Aja, vill nån ha den så PM:a.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stört...Hepp, glömde skriva returpolicy i annonsen för min Aquadive så den togs bort och jag kan inte längre posta i K&S :O
Aja, vill nån ha den så PM:a.
Jag är helnöjd med min Geckota jump hour på 37mm. Riktigt blingig på uteserveringenNi som har koll, vad finns det för prisvärda dressklockor där ute, gärna mikromärken? Nu snackar vi dress, inte vardag. Alltså tunna klockor med quartz eller handvevade urverk, mindre diameter/tanks, subsekund/ingen sekundvisare osv. Har spanat lite på Michel Herbelin och Stowa, men vad finns mer i prisklassen under 10? Känns som det är 80% dykare när det kommer till prisvärda mikromärken, och sen mest sportklockor/vardagsklockor, men dåligt med "riktiga" dressklockor.
Rock on!Får bli lite somrig "DJ" idag.
Ta det nu inte lugnt i midsommar .
Rock on
Vill du höja blingfaktorn ännu mer och bli coolast på soldäcket? Nu finns Cronos även som TT!Får bli lite somrig "DJ" idag.
Ta det nu inte lugnt i midsommar .
Rock on
0.88 Tortex?Vad glad man blir när man städar och hittar något man trodde var förlorat för evigt
Nja, blinget i stålversionerna både räcker och blir över så det får vänta med TT. Jäkligt trevliga i TT dock .Vill du höja blingfaktorn ännu mer och bli coolast på soldäcket? Nu finns Cronos även som TT!
Haha ingen aning. Hammett kastade det till mig den 18 december under spelningen i Avicii Arena (Globen)0.88 Tortex?
God dämn alltså!Haha ingen aning. Hammett kastade det till mig den 18 december under spelningen i Avicii Arena (Globen)
Bara flax att just jag fick det naturligtvis !
Tågmöte i Åre med Traska Commuter.
Citizen laddar inför midsommar.
Semester och ny klocka lagom till det, gött ändå
Lite sugen fixa till denna och min Certina. Certinan behöver typ en polering av ringen medan denna lite mer kosmetiskt. Kanske helt fel tanke iof
Det är de! Väldigt nöjd med vad man får för under 1.5k och det för båda. Men visst lite lite glans bara på certinans ring skulle nog göra den gott (tror den ska vara det i original och titanvarianten helt borstad men ska kolla). Och ev fixa visarlumen på sector då de är lite olika mellan visare och index. Sectorns originallänk är väldigt repad med kontra boetten. Nu sitter den på en AM länk som passar perfekt med om än inte lika skönt rassligTycker de ser väldigt fina ut som de är!
Äh, du bara tuffar dig!Vad glad man blir när man städar och hittar något man trodde var förlorat för evigt
Pinne och ladd alltså. Inte illa!Pinne och pepsi ladd inför midsommarafton.
Höhöhö, nej får ta det lite lugnt om jag ska palla morgondagenPinne och ladd alltså. Inte illa!
Ser ut som att du fått ett stolpskott i lackenNu jävlar är det gloss i lacken.