Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade ingen bra trio. Kör på tolv istället
Men duuuu! En hel jävla hög med gobitarHittade ingen bra trio. Kör på tolv istället
En fin grå G-shock i botten medMen duuuu! En hel jävla hög med gobitar
Dagens tips, ev av få klockmodeller jag kanske borde behållit då de är rätt ovanliga nu på K&S sidor. Denna är ju fin med om man gillar den (jag hade lumetavlan och den var väldigt bra)
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Kolla skräpposten, i princip alla mejl från Synchron hamnar där av någon anledning.Fick plötsligt ett mail från Fedex. Frtf inget officiellt från Synchron. Kommunikation är verkligen inte deras bästa egenskap
Haha, exakt.. måste vara det. De tyckte väl synd om mig Jag var lite före så du/ni bör förhoppningsvis också få snart.
Trissa inte upp den nu @MortenHFin klocka så den frestar men lite tråkigt att AR verkar vara så dålig (om det ens finns?)
Jobbigt när en svart tavla ser grå ut.
Eller bilden som luras?
Säkert någon av er som har koll
Du lyckades i alla fall INTE köpa en klocka idag (eller?) det gjorde inte jag, fan jag slog mitt tidigare rekord på 2h mellan upptäckt och köp. Då en heritage Superman, nu en original Superman på ebaj. VAD ÄR DET MED MIG? Jag hade ju en helt annan plan.Och så enkelt var det. Gött att vi är vuxna här inne ibland också
Blir ibland så uppgiven över mig själv, var så nära på att klicka hem san martins nya sub med några förbättringar i SAMMA färg som jag redan har.. Jag måste vara den absolut tradigaste individen här
Nej det var inte jag. Intresset för Airman har mattats av.Missade du denna @Equilibrium eller är det du som slagit till?
Wotd för on-trackAvslutad - Glycine Airman Purist 36mm - Vit tavla - Limiterad till 1000 ex. - 7500KR
Fin Glycine Airman Purist - fungerar precis som den ska, kommer fullset. I stort sätt oanvänt grönt nato följer med vid smidig affär. :) 36mm och limiterad till 1000 exemplar. 7500 kr ink rek.klocksnack.se
Du lyckades i alla fall INTE köpa en klocka idag (eller?) det gjorde inte jag, fan jag slog mitt tidigare rekord på 2h mellan upptäckt och köp. Då en heritage Superman, nu en original Superman på ebaj. VAD ÄR DET MED MIG? Jag hade ju en helt annan plan.
Det måste vara det hära 5G som förstör.
Wow,Haha ingen aning. Hammett kastade det till mig den 18 december under spelningen i Avicii Arena (Globen)
Bara flax att just jag fick det naturligtvis !
Tänkte aldrig på det, jag hade denna och den var ju lite annorlundaFin klocka så den frestar men lite tråkigt att AR verkar vara så dålig (om det ens finns?)
Jobbigt när en svart tavla ser grå ut.
Eller bilden som luras?
Säkert någon av er som har koll
Haha, jaJag lyckades hålla mig denna gången faktiskt..
Fast det finns ju något lite spännande ändå med att gå ifrån sina planer o bara gå på känsla. Falla handlöst. Tills ångesten kickar in ”vad har jag gjort?”
Hittade ingen bra trio. Kör på tolv istället
Modellen heter 1545 men jag tror inte att de olika färgkombinationerna har några egna referenser. @Von bytte vridringsinlägget till blått vilket blev riktigt lyckat. Vet inte vad som hände med originalinlägget dock?Vad för referens har den limiterade microtråds Squalen?
Modig kille! Ingen efterbild där du sopar upp skärvorna?Hittade ingen bra trio. Kör på tolv istället
Kolla skräpposten, i princip alla mejl från Synchron hamnar där av någon anledning.
Hur bärs den? 53mm L2L låter lite långt men de kanske viker neråt och upplevs som kortare? Riktigt fräck modell!Tänkte aldrig på det, jag hade denna och den var ju lite annorlunda
granskar bilderna med luppDags att packa ner Tissan... synd att man först nu märker vilken bra duo den var tillsammans med Certinan Finishen är ju sjukt fin på båda när man tittar närmare ...
Perfekta poolklockanVarit nyfiken på en MM300 i säkert närmare ett år, men varit osäker på boetten och storleken så tänkte att en sån här kan man ju testa först. Gillas skarpt! Och tack för tips på band
Som norsk var ju midsommar redan i onsdag.
Vi firar årets längsta dag på årets längsta dag....