Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick plötsligt ett mail från Fedex. Frtf inget officiellt från Synchron. Kommunikation är verkligen inte deras bästa egenskapÄntligen
Fick du mail eller hur funkar det?
Haha, exakt.. måste vara det. De tyckte väl synd om mig Jag var lite före så du/ni bör förhoppningsvis också få snart.Men va...?! Måste vara allt ditt tjat i chatten för jag har inte fått något mail.
Clean den där sista!Nämen lite bilder till på affordable ryss sexan
Riktigt märkligt ändå. Börjar verkligen närma sig slutet av månaden i alla fall Håller tummarna att de kommer inom det snarasteFick plötsligt ett mail från Fedex. Frtf inget officiellt från Synchron. Kommunikation är verkligen inte deras bästa egenskap
Haha, exakt.. måste vara det. De tyckte väl synd om mig Jag var lite före så du/ni bör förhoppningsvis också få snart.
Den på handleden? Blev rätt fräsch faktiskt jaClean den där sista!
Måste vara den tunnhårige fan med armprotes nu igen.Ser ut som att du fått ett stolpskott i lacken
Skämt åsido, grymt jobbat!
Nu jävlar är det gloss i lacken.
Du var bara tvungen att visa mig den ällä???Dagens tips, ev av få klockmodeller jag kanske borde behållit då de är rätt ovanliga nu på K&S sidor. Denna är ju fin med om man gillar den (jag hade lumetavlan och den var väldigt bra)
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Paxar den längst till höger på första bilden Fast med bezelen från kompisen till vänster.Nämen lite bilder till på affordable ryss sexan
NoteratPaxar den längst till höger på första bilden Fast med bezelen från kompisen till vänster.
Kolonialtiden är ju förbi. Eller …?Christopher Ward Malvern 595. Helt klart. 5,95 mm tunn(!). 39 mm tvärs över boetten. Manuell. Galet snygg. Luktar engelskt te och högt skattetryck på kolonierna.
Äckligt.Kolonialtiden är ju förbi. Eller …?
Han verkar rätt nöjd ändå, tronarvingen.
Självklart, de får ju en liten applådoch grejer!
Ja du vet det som händer i förtält det stannar där men tydligen inte armarMärkligt, du hade ju den nyss ?
Klocka på också .
dinmammaVad för referens har den limiterade microtråds Squalen?
Nej fan det va för 25 årsedan kan ju alltid odla i nacken dockFan va fel man kan ha... trodde du hade långt svart hår ala @MaBr ...
Men du ser ju riktigt vuxen ut
Jag var riktigt nära att säga något lika otrevligt tillbaka. Men jag låter bli.dinmamma
Du misslyckades, det blev ju lika otrevligt ändåJag var riktigt nära att säga något lika otrevligt tillbaka. Men jag låter bli.
Drick inte och surfa på KS är ett tips.
Sitt ner o ta ett skämt jag har bara druckit en öl ❤Jag var riktigt nära att säga något lika otrevligt tillbaka. Men jag låter bli.
Drick inte och surfa på KS är ett tips.
Min mamma har just opererats och jag är hur orolig som helst för henne.Sitt ner o ta ett skämt jag har bara druckit en öl ❤
Första gången jag sett någon ta en sådan förolämpning bokstavligen.Min mamma har just opererats och jag är hur orolig som helst för henne.
Men det vet ju inte du, därför jag blev upprörd.
Lägg av.Första gången jag sett någon ta en sådan förolämpning bokstavligen.
Modersförolämpning – Wikipedia
sv.m.wikipedia.org
Hoppas det går bra ❤Min mamma har just opererats och jag är hur orolig som helst för henne.
Men det vet ju inte du, därför jag blev upprörd.
Tack.Hoppas det går bra ❤
Hoppas det går bra ❤