• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nämen lite bilder till på affordable ryss sexan 😊
IMG_20210624_214057.jpg

IMG_20210624_214812.jpg
IMG_20210624_214309.jpg

Äntligen 😍
Fick du mail eller hur funkar det? 😊
Fick plötsligt ett mail från Fedex. Frtf inget officiellt från Synchron. Kommunikation är verkligen inte deras bästa egenskap :bag:
Men va...?! Måste vara allt ditt tjat i chatten för jag har inte fått något mail. 😂
Haha, exakt.. måste vara det. De tyckte väl synd om mig🤔:hilarious: Jag var lite före så du/ni bör förhoppningsvis också få snart.

Fick plötsligt ett mail från Fedex. Frtf inget officiellt från Synchron. Kommunikation är verkligen inte deras bästa egenskap :bag:

Haha, exakt.. måste vara det. De tyckte väl synd om mig🤔:hilarious: Jag var lite före så du/ni bör förhoppningsvis också få snart.
Riktigt märkligt ändå. Börjar verkligen närma sig slutet av månaden i alla fall 😅 Håller tummarna att de kommer inom det snaraste 😍

• Like
Reactions: HSK
Dagens tips, ev av få klockmodeller jag kanske borde behållit då de är rätt ovanliga nu på K&S sidor. Denna är ju fin med om man gillar den (jag hade lumetavlan och den var väldigt bra) 😎

Du var bara tvungen att visa mig den ällä??? 🤦

Tillbaka
Topp