• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

20210625_120132.jpg
Nyförvärvet! Nöjd med vad man får för sina dineros..
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Modellen heter 1545 men jag tror inte att de olika färgkombinationerna har några egna referenser. @Von bytte vridringsinlägget till blått vilket blev riktigt lyckat. 👍 Vet inte vad som hände med originalinlägget dock? 🤔

Modig kille! Ingen efterbild där du sopar upp skärvorna? 😱😱

😢
Screenshot_20210625-101859_Gmail.jpg


Jag blev så förkrossad att jag var tvungen att tröstköpa en Hoffman. Riktigt clean och affordable!


img_2568.jpg



Hur bärs den? 53mm L2L låter lite långt men de kanske viker neråt och upplevs som kortare? Riktigt fräck modell! 👊

Jag tyckte den var rätt lång men ändå bra på min 16.5cm handled. Klockan i sig är ju annars inte någon bjässe. Dock tung på dess rejäla länk!
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Jag använder sällan den här klockan och tänker ofta att jag borde sälja den till förmån för något annat, men den är ju så förbannat bra. Beslutsångest. Om jag säljer den kommer jag antagligen att ångra mig.
IMG_4520.jpg
IMG_4524.jpg
IMG_4528.jpg
Det låter som att du behöver byta strap på den. Kan hålla med om att designen lutar åt det ”för perfekt tråkiga hållet” ibland.

Min hälsar, Glad Midsommar!
1C14055E-1B22-4144-9385-92B34AED5AB9.jpeg
 
Topp