Synd att sommarsolståndet var måndag den 21e i år då...
För topic så sitter denna fortfarande säkert på handleden:
Trevlig midsommar alla!
Men för helv...
Du har ju rätt , måndag var det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd att sommarsolståndet var måndag den 21e i år då...
Trevlig midsommar alla!
Modellen heter 1545 men jag tror inte att de olika färgkombinationerna har några egna referenser. @Von bytte vridringsinlägget till blått vilket blev riktigt lyckat. Vet inte vad som hände med originalinlägget dock?
Modig kille! Ingen efterbild där du sopar upp skärvorna?
Jag blev så förkrossad att jag var tvungen att tröstköpa en Hoffman. Riktigt clean och affordable!
Hur bärs den? 53mm L2L låter lite långt men de kanske viker neråt och upplevs som kortare? Riktigt fräck modell!
Det låter som att du behöver byta strap på den. Kan hålla med om att designen lutar åt det ”för perfekt tråkiga hållet” ibland.Jag använder sällan den här klockan och tänker ofta att jag borde sälja den till förmån för något annat, men den är ju så förbannat bra. Beslutsångest. Om jag säljer den kommer jag antagligen att ångra mig.
Om inte annat ligger det är en på trattenNån som vill bli av med en Pagani GMT Pepsi?
Snygg den där!Dagens första val…
Riktigt strapmonster den där Trevlig midsommarGlad midsommar!
Nu ligger det ute en ”ritning” på tavlan för nya Chronon på IG, så givetvis får KS se den också!
SM är bra, riktigt bra! Blir lika imponerad varje gång jag tar på mig enSnott från deras IG, San Martin är bra grejer ändå!
Ena hjärnhalvan vill köpa. Andra hjärnhalvan är inte helt vän med "klon-homager".
Priset är inte bestämt. Men vår vara trogen så kommer det inte bli några överpriser direkt!Spännande. Ser fram emot när den släpps. Vet inte om någon har frågat men vad hamnar priset på ?
Jag funderar på att skaffa enSynd att sommarsolståndet var måndag den 21e i år då...
Trevlig midsommar alla!
Dexter vibeÄh, ska den nu heta Blood & Thunder ( ) får det allt vara en annan mer passande variant. Lite för läskigt för en mjukis som undertecknad men ändå...
Jag funderar på att skaffa en
lug to lug?
Tack…. Tempting
Tack…. Tempting