• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nej inte min uppfattning, nästan allas uppfattning tyvärr och bara du som inte vill inse det.
Folk som håller med dig (om det finns någon kvar) vet inte hur du beter och har betett dig mot andra t.ex i din klockklubb på Facebook.
Det hjälper tyvärr inte att byta alias som du gör på löpande band eller byta namn på din klockklubb, skadan är nog redan förstor.

PSX_20210618_092113.jpg
Läs ovan igen..absolut du vet allt bäst....

Ehh okey...sanning? DIN uppfattning. Har tex massor med referenser. Sen handlar inte allt om köpa och sälja även utan om hur man bemöter/är trevlig mot folk. Många som känner mig vet hur jag är. Behöver egentligen inte ens försvara mig. Jag behandlar folk så som jag blir behandlad. Skit ska skit ha...sååå nöjd??

Föressten om ni har nåt annat o säga @Lindellc @Nilas eller "svanh" eller någon annan (någonting negativt) ..skriv pm så tar vi det därifrån..annars skriv inte om mig, Skriv inte till mig, kommentera helst inte mina bilder heller...
Jag har aldrig talat illa om dig @Code så detta påhopp känns inte bra.

Vi diskuterar Kobra Kai och hans diktatorskap på Facebook. Varför tar du illa upp av det?

För övrigt gör du ett "@" och börjar skriva mrsvahn för at tagga mig.

IMG_20210629_101646.jpg

Läs ovan igen..absolut du vet allt bäst....
Nej jag vet inte allt bäst men i detta fallet är det helt säkert. Svårt om inte omöjligt att ta dig på allvar längre. Förstår inte varför du vill använda dig av KS överhuvudtaget, så dåligt som det är enligt dig själv.
Kommer att avsluta denna diskussionen med dig här och nu. Vill inte riskera att du fördärvar denna fantastiska tråd som du har gjort med din egen klockklubb, som du förövrigt startade när det gick emot dig lite här på KS tidigare 😉.

Nej jag vet inte allt bäst men i detta fallet är det helt säkert. Svårt om inte omöjligt att ta dig på allvar längre. Förstår inte varför du vill använda dig av KS överhuvudtaget, så dåligt som det är enligt dig själv.
Kommer att avsluta denna diskussionen med dig här och nu. Vill inte riskera att du fördärvar denna fantastiska tråd som du har gjort med din egen klockklubb, som du förövrigt startade när det gick emot dig lite här på KS tidigare 😉.
ÄNTLIGEN!!!

Inte ett ljud än så länge 🤷🏻‍♂️ Drog iväg ett mail igår men inget svar ännu 😬
Jaha, jag antog att din också gick iväg eftersom Rambo fick notis om leverans i veckan och jag fick mail igår om att min hade skickats men de kanske har separata utskick för PVDn. 🤔

Enligt rambo så har de tydligen jättemycket problem med sin mail och jag fick inte heller något svar på ett mail jag skickade så testa chatten istället (öppnar kl. 15 har jag för mig). 😊

Edit, verkar inte gå att köpa... sitter bara på vid reklam för natoband
Ja där ser man.
Kanske ngt rätt vi gör då iallafall! 😄
Kul att du såg dom och tack för att du sa ngt!

Stämmer.. ute för utkörning men ännu inte framme :nailbiting: Kommer din också? :)
Innan dagens slut hävdar de så vi håller tummarna för en synchroniserad paketöppning i tråden. 😁
Är detta ett tecken på framgång @JohnMonchard
När det görs copager...
moncard copage.jpg
Mikrotråden:

5ew257.jpg

…men jag ska ju också få en klocka med DHL, tack grabbar för påminnelsen om packet hit och dit, längtar!
Huckberry? Ming?

Blev ett impulsköp idag! Frågan är om jag ska sälja den eller behålla? 🧐 osäker på om den kommer få lika mycket handledstid som den förtjänar. Gillar färgen skarpt och det var det enda anledningen till att jag köpte den. Hade samma material och färg funnits till Casioaken så skulle jag inte ens vara osäker. Får väl känna av ett par dagar helt enkelt ☺️
C0600281-B785-4EE6-8046-D3A32556A314.jpeg
B9F9BF54-8C2B-48B8-987E-791C85AAF963.jpeg

Tillbaka
Topp