Vad är det för ref på den där egentligen?
Watch Instructions & Manuals | Timex
www.timex.eu
Svintuff!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för ref på den där egentligen?
https://www.timex.co.uk/q-timex-197...her-strap-watch/TW2U878007U.html?lang=defaultVad är det för ref på den där egentligen?
Grattis! Natot är för övrigt helt värdelöst så ett eller två spelar inte så stor roll skulle jag säga.Synchron in da house @HSK några uppdateringar på din front?
(Fick bara ett nato av någon anledning?)
Tack! Haha, insåg rätt snabbt att det inte går att använda. Undrar hur man tänkte när man konstruerade detGrattis! Natot är för övrigt helt värdelöst så ett eller två spelar inte så stor roll skulle jag säga.
De skrev någonting om ett stift som skulle bort. Har dock inte testat själv så har ingen aning egentligenTack! Haha, insåg rätt snabbt att det inte går att använda. Undrar hur man tänkte när man konstruerade det
Jag var lite orolig när klockan närmade sig 17.30 och jag fortfarande inte hade fått någon leverans men precis då ringde chauffören och sa att han var på G.Synchron in da house @HSK några uppdateringar på din front?
(Fick bara ett nato av någon anledning?)
Ja - du tänker på svaret i WatchUSeek-tråden? Det svaret kändes ju helt utflippat. Bandet känns felkonstruerat - byglarna är för små punkt slut. Ska man gnälla på något avseende Syncron så är det väl just kommunikationsbiten som inte precis känns klockren. Nåja, nog gnäll - klockan är ju väldigt bra!De skrev någonting om ett stift som skulle bort. Har dock inte testat själv så har ingen aning egentligen
Sitter som en smäck! Snyggaste färgkombinationen med. Vitt + Roséguld = Schteeek!
Kul! Var badades det? Lövekulle?
Detta luktar Aviator Sea Diver lång väg, och slutsåld på momangen.
Badat i Alingsås, hurbrasomhelst!
En av få Steinys som verkligen tilltalar mig. Skitsnygg!Dagen till ära…
Jag håller med. Känner mig väldigt nöjd med diskmaskinsblekningen av bezeln. Originalet har inte en chans mot den här, om man inte med originalet menar det riktiga originalet (Tudor).En av få Steinys som verkligen tilltalar mig. Skitsnygg!
Nolhaga, Parkbadet, dottern har längtat dit sedan det stängde igen i december.Kul! Var badades det? Lövekulle?
Bra val! Hejja ordentligt nu..Jajjamen svenskt får det bli
Då är jag med. Tänkte bad nu är likställt med sjö, men så klart att parkbadet finns med. Kul!Nolhaga, Parkbadet, dottern har längtat dit sedan det stängde igen i december.
Fairwind för topic, funderar på den och Uni för kort bilresa tor Stockholm i morgon.