• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

image.jpg

Fotboll🙏

Synchron in da house :cool: @HSK några uppdateringar på din front?
(Fick bara ett nato av någon anledning?)
20210629_171332.jpg
20210629_171337.jpg
20210629_171402.jpg
20210629_171450.jpg
20210629_172305.jpg
Jag var lite orolig när klockan närmade sig 17.30 och jag fortfarande inte hade fått någon leverans men precis då ringde chauffören och sa att han var på G. 🙏

Det var lite av ett spontanköp p.g.a. FOMO men fy fan vad nöjd jag är! Du också? 😊 Det var kul att få testa ett äkta Isofrane men jag slängde på ett grönt Borealis direkt och kan säga att jag aldrig hade betalat för originalet för det enda som skiljer är typ spännet (och 1200 spänn 😅).

Jag tror att de var mer generösa för de tidiga kunderna som fick välja färg på band, fick två nato osv. men jag är helnöjd och tycker faktiskt att den känns väldigt prisvärd. Natobanden verkar dessutom vara rätt värdelösa så det är mest en kul grej att få ett spänne med deras logga.

De skrev någonting om ett stift som skulle bort. Har dock inte testat själv så har ingen aning egentligen 😬
Ja - du tänker på svaret i WatchUSeek-tråden? Det svaret kändes ju helt utflippat. Bandet känns felkonstruerat - byglarna är för små punkt slut. Ska man gnälla på något avseende Syncron så är det väl just kommunikationsbiten som inte precis känns klockren. Nåja, nog gnäll - klockan är ju väldigt bra!

Jag beställde en klocka från Hoffman förra veckan och när jag läste att moms och avgifter var förbetalda och att de skulle leverera inom 3-5 arbetsdagar tänkte jag att det inte kunde bli bättre och att de säkert skickade från Polen eller liknande som Dan Henry gör.

Ett par dagar passerade utan att jag hörde något och jag tänkte att de nog skulle bomma leveranstiden men så fick jag ett mail om att mitt paket hade skickats och strax därefter plingade det till i PostNordappen.

Jag öppnade appen och såg att jag hade ett paket på väg med ett till synes svenskt kolli-ID och som var bokat som skicka lätt. 🤔

Screenshot_20210629-190942_PostNord.jpg

En stund senare plingade det till igen och nu blev det ännu märkligare. 🤔🤔

Screenshot_20210629-193339_PostNord.jpg

Är det någon här i tråden som sitter på ett gäng affordable kronografer och agerar mellanhand?! 😱

Tillbaka
Topp