Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Syftade mer på glaset som den NÖRD man är.@HSK Det hade varit ypperligt passande när man kikar på england, men det är tyvärr bara en Amber ale - The Fursty Ferret. Kan rekommendera!
Hittar bara betala via C-more, inte gratis via TV4 tyvärr. Men det gör inget, har annat för migGår att streama gratis genom TV4-appen eller Cmore om du kan tänka dig att betala.
Och jag som historienörd tänkte naturligtvis mer på det "Engelska imperiet". Även om såklart glaset skvallrar om mitt näst största intresse...Syftade mer på glaset som den NÖRD man är.
(Stormtroopers = imperial army)Galactic Empire (Star Wars) - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Det var ju lite högre prisklass på de där raringarna än jag tänkt mig såg jag nu när jag googlade
Det är ju radio jag är ute efterBilligare begagnad...
Min har inte varit igång på länge... har för mej att det va nå knas med radion.
Ska ta fram den å testa. Funkar den får du den för ett bra pris
Det är ju radio jag är ute efter
Om någon skulle sitta på ett par curved end-links som passar på Geckota BoR (den på bilden) och som kan tänkas byta hem får ni gärna hojta tillDagens sol
GiftigMmmmåndag
Yes! Jag har en PG-00 på förbeställningHur många här i tråden har pre-ordrat Gruppo Gammas Peacemaker?
Det rycker lite i fingret..
Älskar ju allt vad gilt heter så blir nog en pg-02 för mig i så fall, men båda är ju svinfräna!Yes! Jag har en PG-00 på förbeställning
Sicken bildNu blir det plurret.
Yes. Jag hade gärna kört på en version med förgyllda visare med, men jag kunde bara inte motstå ett ETA 6497 i den boetten.Älskar ju allt vad gilt heter så blir nog en pg-02 för mig i så fall, men båda är ju svinfräna!
Jag har en PG-02 beställdHur många här i tråden har pre-ordrat Gruppo Gammas Peacemaker?
Det rycker lite i fingret..
Alltså. Den där är så hård vaIdag besök i Sala silvergruva, då kör vi kilometerdykare
Självklart valde du 02 som den man med stil och smak du är!Jag har en PG-02 beställd
Jag gillar verkligen tanken på ett handjagat ur, men tror inte det är något för mig. Är på tok för lat. Dock har jag aldrig gett det en ärlig chansYes. Jag hade gärna kört på en version med förgyllda visare med, men jag kunde bara inte motstå ett ETA 6497 i den boetten.