Yrkesskada, ögonen går och går, letar å letarNu var det inte det du skulle foka ögonen på brosh
Svinfeta skx:er bre! Måste ta tag i det här med att skaffa en till grabben inser jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yrkesskada, ögonen går och går, letar å letarNu var det inte det du skulle foka ögonen på brosh
Stämmer men det finns inte bara klocknördar utan även de som gillar järnvägar, drog upp intresset rejält..Det där är ju vad de kostade nya, tror att de låg på €600 när de släpptes.
Hehe, det var väl det jag visste. Sååå mesig är jag inte! Jäkligt coolt med de glasen på SKXerna! Vad är det för urverk du har petat i? Är det ett sånt odekorerat NH?Försökte bara säga badkruka med finare ord Närå, har själv inte varit i senaste veckan så ska bara knipa näbb.
Nya topphattar och lite annat pynt till trillingarna, 2/3 fick även fräscha urverk från hovleverantör @BoZ80
Sant, det har jag inte ens tänkt på. Konstigt att de hamnade på massdrop bara, de sålde ju mest överblivna partier och sånt som inte gick att sälja någon annanstans. Nu var det iofs bara de med det vita bandet och de såg inte snygga ut men det gick ju att lösa med ett bandbyte. Såhär såg den ut från början:Stämmer men det finns inte bara köocknördar utan även de som gillar järnvägar, drog upp intresset rejält..
Försökte bara säga badkruka med finare ord Närå, har själv inte varit i senaste veckan så ska bara knipa näbb.
Nya topphattar och lite annat pynt till trillingarna, 2/3 fick även fräscha urverk från hovleverantör @BoZ80
Hehe, det var väl det jag visste. Sååå mesig är jag inte! Jäkligt coolt med de glasen på SKXerna! Vad är det för urverk du har petat i? Är det ett sånt odekorerat NH?
Bara att korta länken och ge bort!Sitter ju nästan bättre på grabben
Som en snyting!!!Sitter ju nästan bättre på grabben
Det var så färgmatchat det kunde varDubbelpost på några av bilderna men vem faaan bryr sig!
Tack. 45x42mm, känns absolut inte stor alls. Nu är tiden fixad (och datumet)Så jävla cool! Grattis!
Jag är ju en sucker för 70-tals-chronos! Är den stor?
Men du får ju ställa tiden, nu går den 12 timmar fel!
Riktigt cool urtavla... vad är den gjort utav för material?Måndag och äntligen lite sol och blå himmel, då åker Christopher Ward C60 BLUE fram
Man skulle nästan kunna tro att jag gillar svart och gult! Är mest en slump att det jag har köpt har varit i den färgen, det är bara snorkeln och klockan som varit ett aktivt val av färg faktiskt. Fii fanken, 11 grader utan dräkt är mer än jag klarar. Hur länge var du i då?Det var så färgmatchat det kunde var
Grymt snyggt
Var ute igår utan dräkt, 11°c på 6m i havet
Är gjord av supertunnt sapphire glas. Blå färgat i det här fallet, finns även orange, blått och svart färgade på sapphire varianten.Riktigt cool urtavla... vad är den gjort utav för material?
Det ska även släppas (vad som verkar vara) en liknande modell den 26e så håll utkik på CWs hemsida om du är sugen.Är gjord av supertunnt sapphire glas. Blå färgat i det här fallet, finns även orange, blått och svart färgade på sapphire varianten.
Går som tågetDet har varit väldigt mycket dykare från min sida den senaste tiden men idag blev det den här istället.
Tack för tips, ska hålla utkik! Vad ligger de på prismässigt nya?Det ska även släppas (vad som verkar vara) en liknande modell den 26e så håll utkik på CWs hemsida om du är sugen.
@Timely
Riktigt snyggt gjort är det!Är gjord av supertunnt sapphire glas. Blå färgat i det här fallet, finns även orange, blått och svart färgade på sapphire varianten.
Shots fired! I repeat, we have shots fired!
Man skulle nästan kunna tro att jag gillar svart och gult! Är mest en slump att det jag har köpt har varit i den färgen, det är bara snorkeln och klockan som varit ett aktivt val av färg faktiskt. Fii fanken, 11 grader utan dräkt är mer än jag klarar. Hur länge var du i då?
Den är inte tillräckligt 70-talig! Väldigt tjusig dock, älskar den där timvisaren.Denna passar dig bättre än den passar mig
Snyggt blev det iallafall, även om det va en slumpMan skulle nästan kunna tro att jag gillar svart och gult! Är mest en slump att det jag har köpt har varit i den färgen, det är bara snorkeln och klockan som varit ett aktivt val av färg faktiskt. Fii fanken, 11 grader utan dräkt är mer än jag klarar. Hur länge var du i då?
Jag och Belugan tilläggsisolerar hus idag. Den sköter sej utmärkt!