• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Försökte bara säga badkruka med finare ord 😂 Närå, har själv inte varit i senaste veckan så ska bara knipa näbb.

Nya topphattar och lite annat pynt till trillingarna, 2/3 fick även fräscha urverk från hovleverantör @BoZ80 🙏
eWEQfAI.jpg
Hehe, det var väl det jag visste. Sååå mesig är jag inte! 😂 Jäkligt coolt med de glasen på SKXerna! Vad är det för urverk du har petat i? Är det ett sånt odekorerat NH?
 
Stämmer men det finns inte bara köocknördar utan även de som gillar järnvägar, drog upp intresset rejält..
Sant, det har jag inte ens tänkt på. Konstigt att de hamnade på massdrop bara, de sålde ju mest överblivna partier och sånt som inte gick att sälja någon annanstans. Nu var det iofs bara de med det vita bandet och de såg inte snygga ut men det gick ju att lösa med ett bandbyte. :) Såhär såg den ut från början:
IMG_20190213_145258.jpg
IMG_20190213_153121.jpg
 
Försökte bara säga badkruka med finare ord 😂 Närå, har själv inte varit i senaste veckan så ska bara knipa näbb.

Nya topphattar och lite annat pynt till trillingarna, 2/3 fick även fräscha urverk från hovleverantör @BoZ80 🙏
eWEQfAI.jpg

Grymt bra! 👊😎

Hehe, det var väl det jag visste. Sååå mesig är jag inte! 😂 Jäkligt coolt med de glasen på SKXerna! Vad är det för urverk du har petat i? Är det ett sånt odekorerat NH?

Nejnej, fint slipade 7S26 är det såklart!
 
Det var så färgmatchat det kunde var 😉
Grymt snyggt 🥰
Var ute igår utan dräkt, 11°c på 6m i havet ❄️🌊
Man skulle nästan kunna tro att jag gillar svart och gult! Är mest en slump att det jag har köpt har varit i den färgen, det är bara snorkeln och klockan som varit ett aktivt val av färg faktiskt. 😄 Fii fanken, 11 grader utan dräkt är mer än jag klarar. Hur länge var du i då?
 
Man skulle nästan kunna tro att jag gillar svart och gult! Är mest en slump att det jag har köpt har varit i den färgen, det är bara snorkeln och klockan som varit ett aktivt val av färg faktiskt. 😄 Fii fanken, 11 grader utan dräkt är mer än jag klarar. Hur länge var du i då?
Snyggt blev det iallafall, även om det va en slump 😃
Det blev bara 10min, trodde faktiskt det skulle vara varmare.
Men det va klart och fint iallafall.
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp