Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brutal klocka! Lycka till med sprutan!Påväg till spruta nr 2.
Tack, antar jag...Riktigt fläskig den där!
Försökte byta min Traska Commuter mot den men @KandreasF skickade bara som svar...
#justkidding
I Jämtland har vi Sveriges punktligaste tågtrafik.
Tyvärr så kör vi även tåg i Västernorrland...
Oslipat NH35 för topic!
Du har Speedos så du vinner! Härliga bilder för övrigt, den där Searambler är så fiiin!
Tre st dessutom! Jag har bara fått en vid mina beställningar!Mmm... Stroopwafel till frukost
Ja... Brukar också bara få en! Blev ju nästan mätt Nej, inget sånt roligt, bara en service då ett av index satt lite snett! Så dom har bytt urtavla dessutom gillar jag den första utan kronskydd bättre. Tur för mig på bilden ser du 25 minuters markeringen sitter snett.Tre st dessutom! Jag har bara fått en vid mina beställningar!
Är det nya caset på NTH´n?
Ahh, klart och tydligt. Skönt att dom löste det.Ja... Brukar också bara få en! Blev ju nästan mätt Nej, inget sånt roligt, bara en service då ett av index satt lite snett! Så dom har bytt urtavla dessutom gillar jag den första utan kronskydd bättre. Tur för mig på bilden ser du 25 minuters markeringen sitter snett.
Intressant släpp av Kurono som tyvärr endast är riktad till kvinnor. Män får inte köpa den. Jag hade iaf inte sagt nej till ett exemplar. Begränsad utgåva på 288 stycken.
https://kuronotokyo.com/pages/kurono_seiji
Intressant…Intressant släpp av Kurono som tyvärr endast är riktad till kvinnor. Män får inte köpa den. Jag hade iaf inte sagt nej till ett exemplar. Begränsad utgåva på 288 stycken.
https://kuronotokyo.com/pages/kurono_seiji
Intressant…
Hmm, min dotter behöver nog en ny tidmätare nu när jag tänker efter
”Hot damn… that woman is a man !”Haha, hade samma tanke själv får jag erkänna men sen kom jag på att jag redan köpt en Kurono…..
$1793 + moms.”Hot damn… that woman is a man !”
Djurtema? Jag har inte så bra koll på deras klockutbud men förknippar dem med olika slags djur.Unimatis släpp om 2 dagar, med Gucci?
Vore kul, det är ju "character watch week" just nu, påhitt men ändå en grön(?) Gucci-variant skulle jag nog köpa, om nu inte dagens Massena-släpp kommer emellan.Djurtema? Jag har inte så bra koll på deras klockutbud men förknippar dem med olika slags djur.