Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha,![]()
![]()
![]()
Vad blir nästa steg nu
Kapa av sig armen?
Sälja klockan?
![]()
När släpper du länken btw @JohnMonchard ?Är bra sugen på en sådan!![]()
Nej, den är kvar@rambo_amadeus du har väl inte gått och sålt din pastell?
”I told you so”…
Nu köper du denna kolla bara in bilden va VA?Nej, den är kvarBlev lite nykär när jag testade den på MN. Mycket annat har fått lämna dock. Nu är frågan om man ska köra på något dyrt eller om man ska in i micro/affordable-träsket ytterligare
Har lite svårt att hitta vad det är man eg. villhöver
tips mottages gärna
![]()
Sälj klockan till mig så kan jag testad att lägga ut den för att se ifall jag får samma reaktionJaha,![]()
![]()
Vad blir nästa steg nu
Kapa av sig armen?
Sälja klockan?
![]()
Testa en sådan som @Von länkade till för någon dag sedanNej, den är kvarBlev lite nykär när jag testade den på MN. Mycket annat har fått lämna dock. Nu är frågan om man ska köra på något dyrt eller om man ska in i micro/affordable-träsket ytterligare
tips mottages gärna
![]()
Ja, köp Kontiki’n!Nej, den är kvarBlev lite nykär när jag testade den på MN. Mycket annat har fått lämna dock. Nu är frågan om man ska köra på något dyrt eller om man ska in i micro/affordable-träsket ytterligare
tips mottages gärna
![]()
Köp KonTiki, riktig jävla pangklocka! Kan ångra att jag sålde min ibland, rejält bra!Nej, den är kvarBlev lite nykär när jag testade den på MN. Mycket annat har fått lämna dock. Nu är frågan om man ska köra på något dyrt eller om man ska in i micro/affordable-träsket ytterligare
tips mottages gärna
![]()
Länken räknar vi ha om ca: 4-5 veckor!När släpper du länken btw @JohnMonchard ?
Kan va klickringsmojängen under bezeln som fått sig en törn om nån meckat m den. Ploppa loss bezeln å kika att allt ser okej ut först.Hmm, nu när jag inspekterar klockan lite så verkar iaf en sak inte stämma med klockan.
Det är nämligen 60 klick på bezel rotationen. :O
Fantastiskt bild!Nu köper du denna kolla bara in bilden va VA?
![]()
Min Superman Heritage Quartz har 120 klick. Lär väl va samma på gmt törs vi väl gissa rätt säkert på?@Baramats (eller någon annan) har du koll på hur många "klicks" (eller låsningar) det är på vridringen på Yema superman heritage gmt?
Min Superman Heritage Quartz har 120 klick. Lär väl va samma på gmt törs vi väl gissa rätt säkert på?
KSA står för Kingdom of Saudi Arabia, kanske därför klockan är grön och har östarabiska siffror.Varför har ingen nämnt att Unimatic har släppt en Klocksnack Adaptation (eller vad KSA nu står för)?Kör man dark mode i webbläsaren så är färgerna inte långt borta heller.
![]()
Sluta komma här med dina fakta! Jag vill att det ska vara en Klocksnack special edition ju!KSA står för Kingdom of Saudi Arabia, kanske därför klockan är grön och har östarabiska siffror.![]()
120 härliga klick som funkar utmärkt på min GMT. Ja jag veeet att det ska vara 96 eller 48 men ingen vill ju tillverka en sådantroligen. men det bör väl vara 96 eller 48 på GMT
Just jatroligen. men det bör väl vara 96 eller 48 på GMT
Ajjemwn o sitter fint.Fantastiskt bild!Man är ju bra sugen på en sån där klump någon gång. Kör på en lite mindre idag men de har i alla fall hämtat inspiration från samma era.
![]()
Kan ju vara så men man kan ju hoppas att det "görs rätt". Nån som har gmt?Min Superman Heritage Quartz har 120 klick. Lär väl va samma på gmt törs vi väl gissa rätt säkert på?
En Circula var schysst. Super compressorn som kommer ut kan man förmodligen slå till på. Leverans var väl inte förens om ett par månader?Testa en sådan som @Von länkade till för någon dag sedaneller en Farer Lomond som jag kan köpa av dig sen
![]()
Jag kikade på den för någon dag sedan. Vet inte vad jag tycker. Är riktigt ful-cool.. vet inte om den hade stannat i det långa loppetJa, köp Kontiki’n!
Botanisera här annars?
![]()
Antarctic Spider
Power Reserve : 38 Hrs Case: Stainless steelBezel: Stainless steelDial: Sunray Brushed Silver White + Cream 148 C.Lum + Black printedHands: Shiny silver with Cream 148 C.LumSec. hands: Shiny silvernivadagrenchenofficial.com
Ska kika på lite recensioner. Verkar vara en solid klocka. Lite osäker på strl bara. Hade även önskat ngt med lite färg.Köp KonTiki, riktig jävla pangklocka! Kan ångra att jag sålde min ibland, rejält bra!![]()
Skit enligt befolkningen i västvärlden, men rena drömmen för många andra.Sluta komma här med dina fakta! Jag vill att det ska vara en Klocksnack special edition ju!Hemsk grön färg men nu förstår jag var de har fått den ifrån i alla fall.
Men vem gör för övrigt en klocka för att hylla det där jävla skit-diktatur-landet?![]()
Storleken på papper verkar rejäl, men jag har riktigt tunna handleder och tycker den bärs riktigt bra trots vad den mäterEn Circula var schysst. Super compressorn som kommer ut kan man förmodligen slå till på. Leverans var väl inte förens om ett par månader?
Jag diggar Farer och den modelserien. Har bara lite svårt med glasringen. Tycker den känns lite för tjock. Blir det den så lutar det mer åt Exmoor.
Jag kikade på den för någon dag sedan. Vet inte vad jag tycker. Är riktigt ful-cool.. vet inte om den hade stannat i det långa loppet
Ska kika på lite recensioner. Verkar vara en solid klocka. Lite osäker på strl bara. Hade även önskat ngt med lite färg.
Dagens i-landsproblem![]()