• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Jaha, 😆 😆 😆
Vad blir nästa steg nu
Kapa av sig armen?
Sälja klockan?

Skärmbild 2021-08-26 hsk.png
 

Barfly

Cartier
Nej, den är kvar :) Blev lite nykär när jag testade den på MN. Mycket annat har fått lämna dock. Nu är frågan om man ska köra på något dyrt eller om man ska in i micro/affordable-träsket ytterligare :) Har lite svårt att hitta vad det är man eg. villhöver :p tips mottages gärna ;)
Testa en sådan som @Von länkade till för någon dag sedan :) eller en Farer Lomond som jag kan köpa av dig sen 🙃
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Nej, den är kvar :) Blev lite nykär när jag testade den på MN. Mycket annat har fått lämna dock. Nu är frågan om man ska köra på något dyrt eller om man ska in i micro/affordable-träsket ytterligare :) Har lite svårt att hitta vad det är man eg. villhöver :p tips mottages gärna ;)
Ja, köp Kontiki’n!

Botanisera här annars?
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Nej, den är kvar :) Blev lite nykär när jag testade den på MN. Mycket annat har fått lämna dock. Nu är frågan om man ska köra på något dyrt eller om man ska in i micro/affordable-träsket ytterligare :) Har lite svårt att hitta vad det är man eg. villhöver :p tips mottages gärna ;)
Köp KonTiki, riktig jävla pangklocka! Kan ångra att jag sålde min ibland, rejält bra! :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
KSA står för Kingdom of Saudi Arabia, kanske därför klockan är grön och har östarabiska siffror. ;)
Sluta komma här med dina fakta! Jag vill att det ska vara en Klocksnack special edition ju! 😁 Hemsk grön färg men nu förstår jag var de har fått den ifrån i alla fall.

Men vem gör för övrigt en klocka för att hylla det där jävla skit-diktatur-landet? 🤨
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Testa en sådan som @Von länkade till för någon dag sedan :) eller en Farer Lomond som jag kan köpa av dig sen 🙃
En Circula var schysst. Super compressorn som kommer ut kan man förmodligen slå till på. Leverans var väl inte förens om ett par månader?
Jag diggar Farer och den modelserien. Har bara lite svårt med glasringen. Tycker den känns lite för tjock. Blir det den så lutar det mer åt Exmoor.
Ja, köp Kontiki’n!

Botanisera här annars?
Jag kikade på den för någon dag sedan. Vet inte vad jag tycker. Är riktigt ful-cool.. vet inte om den hade stannat i det långa loppet 🤔
Köp KonTiki, riktig jävla pangklocka! Kan ångra att jag sålde min ibland, rejält bra! :)
Ska kika på lite recensioner. Verkar vara en solid klocka. Lite osäker på strl bara. Hade även önskat ngt med lite färg.

Dagens i-landsproblem :(
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
En Circula var schysst. Super compressorn som kommer ut kan man förmodligen slå till på. Leverans var väl inte förens om ett par månader?
Jag diggar Farer och den modelserien. Har bara lite svårt med glasringen. Tycker den känns lite för tjock. Blir det den så lutar det mer åt Exmoor.

Jag kikade på den för någon dag sedan. Vet inte vad jag tycker. Är riktigt ful-cool.. vet inte om den hade stannat i det långa loppet 🤔

Ska kika på lite recensioner. Verkar vara en solid klocka. Lite osäker på strl bara. Hade även önskat ngt med lite färg.

Dagens i-landsproblem :(
Storleken på papper verkar rejäl, men jag har riktigt tunna handleder och tycker den bärs riktigt bra trots vad den mäter :)

Grym kvalitet och passar på de flesta banden tycker jag! Klart värd att forska lite i! :)
 
Topp