ALIEN! Inte jag dessvärre men kolla bara vad perfekt utformad hen är för ändamålet. koolaste husdjuret idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ALIEN! Inte jag dessvärre men kolla bara vad perfekt utformad hen är för ändamålet. koolaste husdjuret idag
Å sen för att hålla dagens ämne
Testar gårdagskvällens pyssel i dagsljus, kaffeköpp #3 och fler lär det bli
...jo man borde väl, kloka ord
Ja.Perfekt klocka att ha på sig just idag också
Misstänker att @Rizzie s Tag åker på inom kort också söndag och allt, vrooom!Nytändning, extra mycket handledstid på sistone
Definitivt! Jäkla märkligt att ingen köpt den av dig, är ju en jävla kanonklocka!Känner mig som en rebell och kör läder.
Tycker även synd att rackaren ska ligga i lådan och inte användas.
Tror många är rädda för måtten men den bärs ju inte så stortDefinitivt! Jäkla märkligt att ingen köpt den av dig, är ju en jävla kanonklocka!
Du har ju en fin Monta annara host byte host.Definitivt! Jäkla märkligt att ingen köpt den av dig, är ju en jävla kanonklocka!
Haha! Tanken har slagit mig, men den stannar om jag inte får till ett byte med båda klockorna.....Du har ju en fin Monta annara host byte host.
Nytändning, extra mycket handledstid på sistone
Redan på plats! Raaaacedaaay!Misstänker att @Rizzie s Tag åker på inom kort också söndag och allt, vrooom!
Här har du ett tips!Ja.
Fick en ny utmaning nu.
Att hitta klockor som kan matcha alla djur som kan tänkas dyka upp i trädgården
Lyssna på din tankeHaha! Tanken har slagit mig, men den stannar om jag inte får till ett byte med båda klockorna.....
En sån här kanske? Borde ju gå att få tag på.Hejsan! Jag har kommit på att jag saknar min Heuer:
Är det någon som vet om det finns andra märken (som kanske t.o.m. går att köpa nya?) som finns i samma boett? Saknar själva formen och storleken tror jag!
Testar gårdagskvällens pyssel i dagsljus, kaffeköpp #3 och fler lär det bli
Ja, Justedt! Glömde bort den klockan. Har faktiskt ägt den ett tag, men sålde efter några månader galen som man är. Jag tror att jag uppskattade tjockleken på Heuern bättre, och kanske tröttnade på den falska tvåtonen.En sån här kanske? Borde ju gå att få tag på.
Det var snällt sagt Jepp, det är något speciellt med lollipop ändå...tänkte typ en nick tillbaka med sekunden och en nick framåt med tim/minuten, flummigt måhända men jag tror du hajar tankenDen blev ju hur grym somhelst! Mycket smakfull. Personligen är jag ju dessutom väldigt svag för den sekundvisaren... Skön patina oxå
Tänker spontant på Zodiac "red dot" som jag tror finns i fler varianterHejsan! Jag har kommit på att jag saknar min Heuer:
Är det någon som vet om det finns andra märken (som kanske t.o.m. går att köpa nya?) som finns i samma boett? Saknar själva formen och storleken tror jag!
Ja, precis så! Tack. Men verkar nästan lika svårfångad som TagarnaTänker spontant på Zodiac "red dot" som jag tror finns i fler varianter
Aj då, dök upp fina ex titt som tätt på bukten och dylikt men kom på att det faktiskt var flera år sedan jag själv trålade runt efter liknande Monnindykare, time flies som det så fint heterJa, precis så! Tack. Men verkar nästan lika svårfångad som Tagarna
Tänker spontant på Zodiac "red dot" som jag tror finns i fler varianter
Ja, precis så! Tack. Men verkar nästan lika svårfångad som Tagarna
Thread 'Zodiac Red dot night Diver (Full lume dykare)' https://klocksnack.se/threads/zodiac-red-dot-night-diver-full-lume-dykare.148397/Ja, precis så! Tack. Men verkar nästan lika svårfångad som Tagarna