Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ställer mig i kö på denMagrette idag. Började dagen med en kostisonspruta i knät. Nu kan dagen bara bli bättre!
Haha börjar redan bli lång kö på den . @Björn Boett är (magr)etta dock.Ställer mig i kö på den
Affordable vintage idag.
Ja, verkligen! Tänkte precis samma. Vridningen är ju i princip samma.Oj va lik den är en Eterna... såg fel först tom.
Trevligt! Men vad är det för band?Affordable vintage idag.
Erikas MN strap.Trevligt! Men vad är det för band?
Edit: Och var köper man ett sådant.
Snyggt! Dom där är mycket, mycket trevliga!Har bantat samlingen och letat efter en affordable gada i några månader nu. Varit inne på bl.a. lorier falcon, sarb033, hamilton khaki field och diverse explorer-homager...men efter ett klick hos AD i fredags fick jag hem denna idag och den satt verkligen mitt i prick. Precis vad jag letat efter!
Ref. Spb159j1
Har bantat samlingen och letat efter en affordable gada i några månader nu. Varit inne på bl.a. lorier falcon, sarb033, hamilton khaki field och diverse explorer-homager...men efter ett klick hos AD i fredags fick jag hem denna idag och den satt verkligen mitt i prick. Precis vad jag letat efter!
Ref. Spb159j1
Hehe...dom har gjort bandet så att det sätts på som ett metallarmband, och då blir det "fel" håll. Lite ovantHar du bandet bakochfram? eller uppåner... typ?
Plockade hem en grymt bra vintageinspirerad kronograf. Farasute - tillgängliga på Chrono24, finns i två boetter och 6 utföranden. 38mm, 46,5mm L2L, ST1901.
Japp, från Kina. Hittills strax över 4 - får se om tull/moms kommer eller om de fuskat.Oooh, trevlig
Vad landade den på?
Köpte du från handlaren i CN?
Om du inte redan löst det. Testa att ta lös bandet vid klockan och byt plats på dessa vid infästningen i klockan men behåll vikspännet som det sitter. Misstänker att du tycker att det blir bättre då?Hehe...dom har gjort bandet så att det sätts på som ett metallarmband, och då blir det "fel" håll. Lite ovant
Hehe...dom har gjort bandet så att det sätts på som ett metallarmband, och då blir det "fel" håll. Lite ovant
@Von kommer såklart säga meshet, men jag tycker nog att lädret var snyggareLäder eller mesh?
Japp, från Kina. Hittills strax över 4 - får se om tull/moms kommer eller om de fuskat.
Hehe - finns planer för modd på denna faktiskt - blå chronosekund och chronominut.Tack för svar!
Superfin. Och jag tycker din konfiguration ligger närmast mitt eget tycke
Mesh!Läder eller mesh?