Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inte testat de blåa varianterna så vet inte hur de ser ut på riktigt men kvalitén är i alla fall kanon.Har fluktat på dem, man kanske borde slå till isåfall! Tack för rådet
Niggas be lok-o.
Blanda inte in mig i det här, har ingen aning om vad vikingarna valde för band till sina klockor
Äter Turtles annat än PizzaNiggas be lok-o.
⛑
Turtle åker tåg för topic. Utan pirog.
Jäklar vad bra den tavlan är!Niggas be lok-o.
⛑
Turtle åker tåg för topic. Utan pirog.
Jäklar vad bra den tavlan är!
Hur känns den? Ser ut att sitta grymt bra! GrattisKom paket,Squale Tropic 40mm.
Tack,öppnade snabbt i farten så får justera o klämma senHur känns den? Ser ut att sitta grymt bra! Grattis
LattjolajbanlådaKutym är väl inslagen i folie och nedstoppad i en redlinepåse??? Täcker ju ALLA behov! Annars, ju mindre och mer praktisk förpackning desto bättre
Hur är vridringen ?Kom paket,Squale Tropic 40mm.
Den går åt både höger o vänsterHur är vridringen ?
Fy satan hörde du det EQ?!Den går åt både höger o vänster
Wow! Den där är ju så bra! Har varit sugen på 42mm många gånger. Men nu blev den ännu bättre!Kom paket,Squale Tropic 40mm.
En klocka för Annie Lööf alltså.Den går åt både höger o vänster
Det vet väl alla att vikingarna bara hade bund-strap på sina klockor.Blanda inte in mig i det här, har ingen aning om vad vikingarna valde för band till sina klockor
Satan är en bajskorv.Fy satan hörde du det EQ?!
Som Tarzan, svingar sig åt bägge hållen !Wow! Den där är ju så bra! Har varit sugen på 42mm många gånger. Men nu blev den ännu bättre!
En klocka för Annie Lööf alltså.
Live unboxing!Paket!
Skit att man just ska in på zoom-möte
I wish... har bytt möte nu... ska föredra ett ärende till, sen blir det att zooma ut från zoom och öppna paketLive unboxing!
Äsch, bara att köpa Nickes gamla Seamasterlåda så har man en Tardis att förvara alla andra klocklådor i!Äh, fancy schmancy lådor skiter iaf jag i, det är klockan jag vill åt...inslagen i dasspapper, fine by me
Jag har alltid tänkt att 42mm är aningen stort men det behöver inte nödvändigtvis innebära att den bärs stort. Jag beställde en 40mm SF från förra batchen som flippades direkt och så här i efterhand hade det varit bra att åtminstone ha ett wristshot sparat...De bärs faktiskt ganska smått, eller ja, den är relativt kompakt iom de vassa, sluttande lug'sen. Känns ungefär som en biffigare submariner på handleden.
Forged carbon är riktigt grym!
Sen finns ju alltid 42mm varianten
Du har alltid byteslördag.Både kul o deprimerande att läsa denna tråden, man ser så många snygga klockor o.dyl.
Men sen kollar man i plånboken och försöker se hur långt den rostiga 2-kronan eventuellt räcker.