• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Paket!
Skit att man just ska in på zoom-möte
20210916_101941.jpg
 
Äh, fancy schmancy lådor skiter iaf jag i, det är klockan jag vill åt...inslagen i dasspapper, fine by me 😬
Äsch, bara att köpa Nickes gamla Seamasterlåda så har man en Tardis att förvara alla andra klocklådor i! 😁
De bärs faktiskt ganska smått, eller ja, den är relativt kompakt iom de vassa, sluttande lug'sen. Känns ungefär som en biffigare submariner på handleden.

Forged carbon är riktigt grym!

Sen finns ju alltid 42mm varianten 👍
Jag har alltid tänkt att 42mm är aningen stort men det behöver inte nödvändigtvis innebära att den bärs stort. Jag beställde en 40mm SF från förra batchen som flippades direkt och så här i efterhand hade det varit bra att åtminstone ha ett wristshot sparat... 🤦‍♂️

Jaja, forged carbon är i alla fall riktigt läckert och det brukar inte vara några problem att bli av med Zelos så det får väl bli en sån. Måste bara komma ihåg wristshoten den här gången! 😂
 
Tillbaka
Topp