Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev samma härÄntligen fredag!
Bästa dagen i veckan kör man med bund.
Det där blev så jäkla snyggt!! Justerat meshet på 1521an nu. Slipper den sitta som korvskinn.Hade visst ett blått curved hemma så blev nyfiken.
Snyggt där med.Det där blev så jäkla snyggt!! Justerat meshet på 1521an nu. Slipper den sitta som korvskinn.
Longines sector är 38mm men lite tjock. Luggarna är inte alldeles för platta så det funkar ändå hyggligt. Helst hade jag sett att den bara var mekanisk och lite tunnare men allt annat är så bra med den så det gör inte så mycket
Gratz till den! Riktigt hård. Vad mäter den?Är det fredag så kan man gott ta lite OT. Det har jag hört på stan
Nytt in.
Fortis B-42 Cosmonaut Chronograph Vilken Best
Snyggt grattis.Är det fredag så kan man gott ta lite OT. Det har jag hört på stan
Nytt in.
42mm, 44mm över bezel. 53mm lug to lug. 15.4mm hög Sjukt najsGratz till den! Riktigt hård. Vad mäter den?
Perfekt storlek för en smokingklocka42mm, 44mm över bezel. 53mm lug to lug. 15.4mm hög Sjukt najs
Såja!! Redo för ForTisdag nästa vecka!Är det fredag så kan man gott ta lite OT. Det har jag hört på stan
Nytt in.
Hur fick den yuppiekärran plats i den lilla låddan??Paket idag igen
Får man fråga totalpriset? Riktigt snygg klocka!Fan va de är snabba på att leverera från Gnomon Watches, skickades från Singapore i måndags och kom fram till min dörr idag 40mm känns perfekt
Thats how we like ’em!42mm, 44mm över bezel. 53mm lug to lug. 15.4mm hög Sjukt najs
Släng det i papperskorgen du har framför dig.Paket idag igen
Är det fredag så kan man gott ta lite OT. Det har jag hört på stan
Nytt in.
Är det fredag så kan man gott ta lite OT. Det har jag hört på stan
Nytt in.