• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens! Blir fortfarande lika glad varje gång denna åker på.
DSC_0059.jpg

Blå verkar svårare att hitta...
Skam den som ger sig..
@IceCold
Verkar denna rätt:
1632906541386.png

Så borde din baksida se ut och där har du ref

Senast ändrad:
Tack för det...är inne på liknande tankar, kul design och frän logga men tja, lite väl basic kanske (även om det inte behöver vara dåligt såklart). Speglar nog prisbilden ganska bra.
På tal om forum var det just forumcollaben MBK Edition jag gillade mest 😊
WhatsApp-Image-2020-10-31-at-13.14.37.jpeg
Gillar själv den också mest. Nya Rymy är också ganska trevlig och borde ha SKX-luggar så lätt att hitta länk om man vill.

CE8515A7-DF54-474B-AF2F-7995EC4F4F95.jpeg

Ska den som ger sig..
@IceCold
Verkar denna rätt:
1632906541386.png

Så borde din baksida se ut och där har du ref
Tack för detektivarbetet!
Har inte fått hem den ännu, så har ingen bra bild på baksidan. Enligt försäljare så är den markerad med något typ av refnummer 7113.
Men det finns ingen sida eller register där man kan hitta information om certinas gamla ur?

Tack för detektivarbetet!
Har inte fått hem den ännu, så har ingen bra bild på baksidan. Enligt försäljare så är den markerad med något typ av refnummer 7113.
Men det finns ingen sida eller register där man kan hitta information om certinas gamla ur?
Inte vad jag hittade, men finns säkert något om man letar lite

Men Jävv-larr vad snygg den där var 😮
Vågar man vara så oförskämd att man frågar vad det är något - en modell som gått mig förbi eller riktigt jäkla fin modd?
Åh tackar tack. Inte oförskämt alls, det är min gamla labbråtta kan man säga...har haft ungefär 49 olika utseenden på den, just nu är det bara boetten som är original (710) 😁

Tillbaka
Topp